A Profession.hu missziója számunkra nem egy megfoghatatlan, hangzatos ígéret, hanem a hétköznapjaink kézzel fogható valósága: a küldetésünk, hogy összehozzuk az álláskeresőket a munkaadókkal, a lehető legtöbb minőségi információ biztosításával.

Amikor munkaadókat és álláskeresőket kötünk össze, akkor a jövőjüket építjük.” – mondja Dóri, a B2B marketing csapat vezetője, amikor a Profession.hu küldetéséről beszélgetünk.

Azon dolgozunk, hogy ha állást keresel, a Profession.hu legyen az első, ami eszedbe jut – talán pont így kerültél most te is erre az oldalra.

Munkánk során az online marketing teljes tárházát használjuk. B2B oldalon különböző tartalmak létrehozásával támogatjuk az értékesítő kollegáink munkáját, illetve szakmai rendezvényeket is szervezünk. A B2C csapat pedig álláskeresői szemmel kezeli a marketing megoldásokat, és azon dolgozik, hogy az állásajánlatok minél több álláskeresőt elérjenek, bevetve ehhez a marketing csatornák teljes disztribúcióját.

Mi tartjuk a kezünkben a Profession.hu eDM kampányait, legyen szó az álláskeresőknek szóló célzott üzenetekről vagy a B2B hírleveleinkről, mi gyártatjuk a TikTok csatornánkra kerülő anyagokat, mi monitorozzuk a Facebook és Insta oldalaink minden rezdülését, és nálunk fut össze minden szál, ami az álláskereséssel kapcsolatos tartalmakkal kapcsolatos.

Azon is sokat dolgozunk, hogy minél többen megismerjék a munkaerőpiac aktuális helyzetét, PR megjelenésekben, HR szakmai podcast adásokban beszélünk erről, de ötletelünk image videókon és feliratkoztató nyereményjátékokon is.

Hogyan áll össze a divíziónk? Már több mint 10 fő foglalkozik marketing feladatokkal. Balázs, a marketing igazgató irányításával 3 csapat dolgozik a különböző területeken. Külön csapat foglalkozik a B2C és a B2B marketing folyamatokkal és a vállalati image feladatokkal is.

szornyecske008