,,Kötelező évzáró"

Legtöbbször kétféle évzáró rendezvénnyel találkozunk a munkánk során, az egyik amikor a partnereket, üzletfeleket hívják meg az eseményre, a második amikor kizárólag csak a cég dolgozói vesznék részt a partyn - fejtette ki Varga József, a Horizont Iroda ügyvezetője.

Az évzáró rendezvényt mindegyik cég kötelezően megtartja, hiszen az egyik legjobb kapcsolatépítő és marketing tevékenység lehet, ha kellő és hozzáértő kezekbe kerül a rendezvény megszervezése. Varga József szerint az előző évekhez képest annyi változás tapasztalható, hogy kevesebb költségvetésből kell megoldani egy hasonló eseményt, mint az előző években voltak. Itt jön elő a szervező cég kreativitása és leleményessége!

A legegyszerűbb rendezvénytől a kreatív eseményig, minden esetben a cél az, hogy a rendezvényen megjelenő vendégek a lehető legjobban érezzék magukat, hiszen ez az egyik legfontosabb ,,találkozó" a cég életében - hívta fel a figyelmet.

Középpontban Hollywood és a gasztronómia

Badics Beatrix, a Roxer Event & More Ügynökség senior rendezvény menedzsere szerint az idén népszerűbbek a gasztronómia világához kötődő események - sztárséfek szerepeltetése, főzőprogramok, kóstolók - illetve a jótékony célt a középpontba állító rendezvények.

 

Céges karácsony

 

A szakember szerint továbbra is jellemzőek a téma partik, általában az elegancia és Hollywood jegyében, középpontban közkedvelt személyiségekkel, mint pl. James Bond. Egyre népszerűbbek a különféle gasztro-megközelítésű események, a disznóvágásoktól és az adventi témájú borkóstolóktól egészen a fine dining éttermek konyháiban tett látogatásokig és karácsonyi főzőkurzusokig sokféle aktivitás megtalálható a karácsonyi témaválasztás palettáján is.

Az utóbbi években a cégek egyre inkább hangsúlyt fektetnek arra, hogy dolgozóik körében is népszerűsítsék a CSR tevékenységet - hívta fel a figyelmet Badics Beatrix. Nagy népszerűségnek örvendenek a cipősdoboz akciók, amikor a vendégeket már a meghívóban arra kérjük, hogy ez alkalommal ők hozzanak magukkal olyan apró ajándékot, amellyel a rászorulóknak kedveskedhetnek. A szakértő szerint az ilyen típusú akciók mind a vendégek körében, mind a megbízó cégek esetében rendkívül támogatottak, hiszen minden szereplő jó ügy érdekében fog össze.

Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Már nem trendi az ,,egyszerű" vacsora

Varga József, a Horizont Iroda ügyvezető menedzsere szerint az előző évekhez képest továbbra is megmaradtak a klasszikus helyszínek és programstruktúrák. Nyugodtabb szívvel nyúlnak a cégek megszokott műsorokhoz, mint a stand-up comedy vagy az ismertebb énekes előadók. Úgy gondolják ilyenkor, hogy a ,,név" az, ami garantál(hat)ja a rendezvény sikerét . Az igazán különleges, egyedi vagy exkluzív programok és helyszínek rendelése továbbra is megmarad a nagyobb költségvetéssel gazdálkodó cégeknek - tette hozzá.

Szerencsére a gazdasági válság kevésbé érezhető az évzáró rendezvények kapcsán, de még azért mindig vannak olyan rendezvények, amelyek egy klasszikus helyszínválasztással egybekötött esti vacsorában fejeződnek be. Itt nem ad programot a vendégeinek a cég, ,,csak" egy vacsorát. Varga József szerint egy átlagos helyszín, vacsora vagy programelem már nem trendi és ha még a cég dolgozói is vesznek részt, akkor is illik valami egyedit kitalálni.

 

Szerző: Fogas Krisztina