Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Pest megyében

140 db találat
Szűrés
  • Novohost rendszer használata Étel és italkínálatunk teljeskörű ismerete Á la carte ebédeltetésben és vacsoràban való felszolgálás éttermünkben Asztalok megterítése és leszedése Rendelések felvétele és felszolgálása Vendégekkel való kommunikáció Vendégpanaszok hatékony kezelése Fi...
    ápr. 20.
  • vásárlók kiszolgálása kassza kezelése árufeltöltés, áru elpakolása az üzlet higiéniai előírásainak betartása Új dohánytermék kategóriákhoz tartozó regisztrációs feladatok
    ápr. 18.
  • titkárnői feladatok ellátása (telefon kezelése, kimenő- bejövő posta) beléptető rendszer kezelése, vendégek fogadása pénzügyi és értékesítési bizonylatok adminisztrációja MUNKAIDŐ: Hétfő-csütörtök: 07:30 - 16:30-ig Péntek:              07:30 - 13:30-ig A munkakör jelenléti munkav...
    ápr. 17.
  • Te leszel az első, akivel kapcsolatba kerül partnerünk, amikor felkeres bennünket, így kiemelt feladatod lesz: az ügyfél fogadása cégünk megfelelő képviselete beérkező hívások, megkeresések kezelése tárgyaló megbeszélésekre való felkészítése céges rendezvények szervezésében való...
    ápr. 17.
  • Social media platformok kezelése (Instagram, FB, Tiktok) Marketing vezető támogatása Grafikusokkal szoros együttműködés Szöveges és kreatív anyagok összeállítása Hírlevelek küldése és összeállítása Egyéb adminisztratív feladatok, kimutatások készítése
    ápr. 17.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 15.
  • szerződésekkel kapcsolatos irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatok ellátása (formai/stilisztikai ellenőrzés, nyomon követés, előkészítés, módosítás, hiánypótlások kezelése) szerződések véleményezési és aláírási folyamatának koordinálása szerződések iktatása a vá...
    ápr. 15.
  • - Adminisztráció
    ápr. 13.
  • Disztribúcióhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység: napi adatrögzítés, archiválás, bizonylatok előkészítése, okmányok kezelése, Belföldi forgalomban résztvevő gépkocsivezetők elszámoltatása, Reklamációk kezelésében, azok okainak feltárásban való közreműködés, Napi operatív fe...
    ápr. 12.
  • Értékesítési ösztönzők eredményeinek elszámolása Bónusz- és jutalék elszámolások ellenőrzési feladatainak ellátása Rendszeres fórumok/megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvezése Elemzésekben és prezentáció készítésben való részvétel Kapcsolattartás más területi egységekkel Dokumen...
    ápr. 12.
  • Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    ápr. 12.
  • Személyi asszisztens

    Rugalmas - Budapest, Hajdú-Bihar megye, Pest megye
    Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...
    ápr. 11.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 11.
  • Back office gyakornok (Júniusig - Dunaharaszti)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Rugalmas - Pest megye
    -beérkező rendelések rögzítése,feldolgozása -bejövő e-mailek kezelése
    ápr. 11.
  • A GMP/GDP előírások betartatásához való hozzájárulás Gyógyszer-nagykereskedelmi tevékenység minőségbiztosítási rendszerének fenntartása és támogatása (működési engedélyek nyilvántartása, hűtött tárolást igénylő gyógyszerek kezelése, szállítmányok érkeztetése, hőmérséklet-adatrögz...
    ápr. 10.
  • Cég átfogó adminisztrációs feladatainak ellátása, Szerződések kezelése, rendszerezése, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Dokumentumok szkennelése, rendszerezése Gyors és gépírás aktív használata saját rendszerben Postabontás, alkalmanként posta feladás, Pénzüggyel való kapcso...
    ápr. 09.
  • Cég átfogó adminisztrációs feladatinak ellátása, Szerződések kezelése, rendszerezése, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Dokumentumok szkennelése, rendszerezése Gyors és gépírás aktív használata saját rendszerben Postabontás, alkalmanként posta feladás, Pénzüggyel való kapcsol...
    ápr. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim