-
2013 PomázNettó 380e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Cseh középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatokRendelések felvétele, kapcsolattartás az ügyfelekkel, kapcsolattartás az anyacéggel, műszaki segítség nyújtás,számlázás,egyéb adminisztrációs teendők ellátása....
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Hibrid • Váci Greens Irodapark - Budapest, Váci út 117-133, 1138
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat és a Key Account Managerek operatív és adminisztratív támogatása
- Értékesítési prezentációk, riportok, ajánlatok előkészítése
- Terméklisták, szerződések, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, archiválása
- Adatrögzítés és ügyféladatok frissítése belső rendszerekben
Ma 15:52 -
1134 Budapest, Angyalföldi út 5.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- árubeszerzési feladatok ellátása, beleértve fuvarszervezést és vámügyintézést
- gépátadások szervezése
- webshop termékek és bannerek karbantartása
- a webshopon és e-mailen keresztül beérkező rendelések megválaszolása, összeállítása és futárral való kiszállításának megszervezése (csapatmunkában)
Ma 15:44 -
-
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimutatások, riportok készítése;
- Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
- Belépési engedélyek kérése;
- Dokumentumkezelés;
- Társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
Ma 13:09 -
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 133.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokFocus on initiation of quality documents (QD) workflow management: Identify authors, applicable templates sharing, document change request (DCR) communication if applicable, draft generation in QualiPSO (ID, metadata creation), final draft cleanup before approval....
Ma 13:04 -
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás bel- és külföldi beszállítókkal
- Projektek megvalósításához szüksékes beszerzések előkészítése
- Beszállítóktól árajánlatok kérése, megrendelések elkészítése
- Visszaigazolások alapján megrendelések ellenőrzése
- Árak karbantartása
- Fuvarok, anyagszállítás szervezése
Ma 12:20 -
Diákmunka - Logisztikai Adminisztrátor
Budapest 10. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok•Tengeri szállítmányozáshoz kapcsolódó dokumentumok kezelése. •Hajóraklevelek (B/L) elkészítése, kiállítása, nyomtatása és postázása a megfelelő címre. •Tengeri szállítmányokhoz tartozó biztosítások intézése. •A szállításhoz szükséges engedélyek beszerzése. •Adminisztrációs feladatok ellátása...
Ma 16:19 -
Recepciós - diákmunka (XIII. kerület)
1133 Budapest, Váci út 76.Br. 2 005 - 2 005 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Vendégek fogadása
- Telefonhívások fogadása, kezelése
- Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, feldolgozása
- Számlák érkeztetése, iktatása
- Fogyóeszköz készletek figyelemmel kísérése, rendelések feladása
- Üzemeltetési problémák bejelentése és nyomon követése
- Adatrögzítés, iratkezelés, archiválás
November 03. -
Wordpress adminisztrátor diákmunka
1138 Budapest, Váci út 135.Br. 1 800 - 2 000 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
WORDPRESS
Főbb feladatok- Új termékek felvitele és beállítása a kapott forrásanyagok (képek, leírások, SEO adatok) alapján.
- Önálló forráskutatás megkapott instrukciók alapján.
- A meglévő termékkatalógus adatainak rendszerezése és egységesítése.
- Az általad generált SEO kulcsszavak és metaleírások beillesztése.
Ma 13:40 -
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
Ma 08:56 -
Global Mobility Administrator
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Handling and processing of client Posted Worker and Social Security registration requests as per defined process and timeframes
- Handling KPMG local office questions related to client registrations
- Handling data validation, data entry and workflow management
November 12.• Előre sorolva 20 órája -
-
Office coordinator
2120 Dunakeszi, Pallag utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező posta iktatása, központi levelezőrendszer monitorozása
- Bejövő telefonhívások kezelése
- Szkennelési, iratkezelési feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, látogatásokkal és rendezvényekkel kapcsolatos szervezési feladatok elvégzése
November 12.• Előre sorolva 20 órája -
-
Projektmenedzser asszisztens
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 182.
-
Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Projektmenedzserek és szolgáltatásmenedzserek napi feladatainak támogatása
- Projektek adminisztratív támogatása
- Szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos adminisztratív teendők
- Projekt dokumentáció karbantartása
- Jegyzőkönyvek készítése, táblázatok kezelése
- Eszközszállítási projektek önálló koordinációja
November 12.• Előre sorolva 20 órája -
-
VAT Analyst - Fresh graduate opening
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- You will participate in internal trainings and learn all about VAT to provide a great client experience.
- You will analyze complex VAT data to prepare indirect tax reports for our multinational clients based on country-specific guidance.
November 12.• Előre sorolva 20 órája -
-
Back office munkatárs
Hibrid • 1158 Budapest, Késmárk utca 9.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rendszeres és ad-hoc kimutatások, riportok készítése és megküldése határidőre
- A kereskedelmi osztály ügyviteli támogatása
- Belső folyamatok támogatása: segítesz, hogy minden flottul menjen a napi működésben
- A csapat többi tagjának támogatása, ha épp valami extra akad
Október 30.• Előre sorolva tegnap 16:30 -
-
Customer Service & Sales Support munkatárs (részmunkaidős, napi 4 óra)
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
-
Cafeteria
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Desktop PC • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Kapcsolattartás ügyfelekkel, értékesítő kollégákkal és a belső részlegekkel
- Beérkező ajánlatkérések és megrendelések kezelése, adminisztráció SAP rendszerben
- Ügyféladatok karbantartása, szállítások és rendelések nyomon követése
- Bejövő megkeresések fogadása és megválaszolása telefonon és e-mailben
Október 30.• Előre sorolva tegnap 13:45 -
-
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
Tegnap 13:14 -
Hagyatéki ügykezelő munkatárs (2 év határozott időtartam)
Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 30.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• vállalatunkhoz érkező hivatalos dokumentumok iktatása, feldolgozása, • kapcsolattartás az illetékes hivatalokkal írásban és telefonon, • hitelezői igények bejelentése a hagyatéki eljárásokba, • hagyatékátadó végzések feldolgozása és hagyatéki kalkulációk elkészítése, • tájékoztatás...
Október 30.• Előre sorolva tegnap 13:10 -
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, s az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
Október 30.• Előre sorolva tegnap 12:05 -
-
Kereskedelmi és szervizasszisztens
1135 Budapest, Kisgömb utca 25.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon • Céges autó
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokAz általunk forgalmazott - jellemzően Canon gyártmányú - irodatechnikai berendezések, kellékanyagok forgalmazásának és terméktámogatásának adminisztrációjára, szerződések nyilvántartására, végfelhasználói webshop kezelésére, értékesítés támogatására (marketing, webshop, email kampányok, egyedi...
Október 30.• Előre sorolva tegnap 12:00 -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva tegnap 10:30 -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Dunakesziben
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!