-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Román középfok • Magyar középfok
Főbb feladatok- A pályaépítési kivitelezési munkák során kapcsolattartás magyar és román nyelven a cég helyszíni építésvezetőjével, projektvezetőjével, illetve a Megbízó helyszíni irányítójával
- Szükséges dokumentációk fordítása
November 11. -
Irodai ügyintéző
Hollandia
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Könyvelés-előkészítésben történő részvétel
- Fizikai állománnyal kapcsolatos napi feladatokban történő közreműködés
- Munkaidő- és jelenléti nyilvántartások, szabadságkérelmek kezelése
- Munkatársak ki- és hazautaztatásának koordinálása
- Kapcsolattartás hivatalokkal, hatóságokkal és partnerekkel
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Provide high-level administrative support to the Marketing Director and the department, including complex calendar management, scheduling, and travel coordination.
- Prepare materials for key meetings, including agendas, coordinating presentations (PowerPoint/Google Slides), and reports.
Tegnap 18:46 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Proactive diary management of complex calendars across multiple time zones
- Arrange internal meetings and all logistics – booking of conference rooms, guest registration, ensuring materials are organized
Tegnap 18:42 -
Science Manager (f/m/x)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Coordinate and support research projects – from planning and timelines to preparing grant applications (EU, BMBF, DFG and others) – and track ongoing grant activities
- Support research teams with HR‑related processes, contract coordination and general administrative tasks
Tegnap 18:42 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Front office tasks, e.g. incoming/ outgoing mail, deliveries and calls.
- Processing electronic correspondence, incl. registration of official communications
- Ordering office supplies, coffee and water
- Management of updating templates
- Reception and guest service
Tegnap 18:39 -
Sales Team Assistant Southern & Western Europe (m/w/x)
Hibrid • Hamburg
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Preparation of monthly sales reports and updating and maintenance of customer product databases, customer-related data, and customer price lists
- Processing of all incoming new product information sheets and advertising brochures from customers
Tegnap 18:39 -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Complete products returns process from creation through crediting and filing
- Assist in verifying documents for archiving purpose
- Sending shipping documents to customers
- Generating or sending reports to required recipients
Tegnap 05:15 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- supporting the Medical Unterwriting and Claims team to efficiently manage the daily review of cases (case summaries, documentation, translation),
- preparing analysis required to efficiently conduct the reinsurance quotation process,
December 04. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatokIndependently managing the calendars and appointments of the General Counsel and Chief Compliance Officer is your primary responsibility, including coordinating both internal and external meetings, anticipating potential issues and proactively proposing solutions....
December 03. -
Specialist Travel Management (f/m/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Planning and organising business trips
- Acting as the point of contact for all matters relating to our inhouse travel agency, from quotations to processing and checking travel expense reports
- Obtaining quotations and purchasing travel services
December 03. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • Francia középfok
Főbb feladatok- You will support our Sales team in the creation and management of contract offers, approve them based on the sales order policy, and will monitor the entire process
- You will proactively communicate with different internal teams such as Sales, Salesforce, Fulfilment, and Finance
December 03. -
Office Manager (f/m/x)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Oversee the day-to-day operations of the office, keeping the office environment organized, well-stocked, and set up for productive, enjoyable work.
- Manage relationships and contracts with vendors and service providers (cleaning, maintenance etc.), tracking invoices and budgets with Finance.
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Manage standard orders and periodic promotional orders across our European sales regions (France, Germany, Italy, Portugal, Spain, Switzerland, Eastern Europe, and the EMEA region)
- Take responsibility for coordinating the entire order-to-cash process
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • Francia középfok • Spanyol középfok
Főbb feladatok- Communication and correspondence with our international offices and partners
- Organization, preparation, and documentation of international meetings
- Task planning and coordination for the executive board
- Travel planning and organization
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Creation, processing, and monitoring of orders, quotations, contracts, and complaints
- Support for our international sales partners in countries without a local sales organization
- Monitoring delivery times, adherence to deadlines, and shipping processes, as well as handling returns and restocking
December 02. -
Receptionist
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide excellent guest hospitality to create a welcoming and professional environment for guests, clients and employees
- Coordinate and schedule meeting room bookings according to company needs
- Manage incoming calls, emails, and correspondence, direct inquiries appropriately
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokPRINCIPAL ELEMENTS & ACCOUNTABILITIES: • Provide administrative support to the Client Relationship Team on allocated clients, including but not limited to the preparation of banking, investment, internal and external reports, trade instruction preparation, cash transfer instructions, • Providing...
December 02. -
Executive Assistant, ISSB Leadership
Hibrid • Frankfurt am Main
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTEAM: This pivotal role ensures the smooth day-to-day operation, working in close partnership with the designated Chair / Vice-Chair and their Counsellors. It requires seamless coordination in key administrative and logistical tasks that enable the team to focus on strategic priorities, working...
December 01. -
Ausbildung zum Industriekaufmann (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Du wirst in verschiedene Ausbildungsabteilungen integriert und eignest dir relevantes Fachwissen durch aktive Mitarbeit an
- Du übernimmst schnell Verantwortung und setzt eigene kleinere Projekte eigenständig um – selbstverständlich im Team, das dich unterstützt und dir Vertrauen schenkt
December 01.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett megyében jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országos állásokat.Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Külföldön
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!