-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Provide high-level administrative support to the Marketing Director and the department, including complex calendar management, scheduling, and travel coordination.
- Prepare materials for key meetings, including agendas, coordinating presentations (PowerPoint/Google Slides), and reports.
Tegnap 18:46 -
Science Manager (f/m/x)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Coordinate and support research projects – from planning and timelines to preparing grant applications (EU, BMBF, DFG and others) – and track ongoing grant activities
- Support research teams with HR‑related processes, contract coordination and general administrative tasks
Tegnap 18:42 -
Sales Team Assistant Southern & Western Europe (m/w/x)
Hibrid • Hamburg
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Preparation of monthly sales reports and updating and maintenance of customer product databases, customer-related data, and customer price lists
- Processing of all incoming new product information sheets and advertising brochures from customers
Tegnap 18:39 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- supporting the Medical Unterwriting and Claims team to efficiently manage the daily review of cases (case summaries, documentation, translation),
- preparing analysis required to efficiently conduct the reinsurance quotation process,
December 04. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokPRINCIPAL ELEMENTS & ACCOUNTABILITIES: • Provide administrative support to the Client Relationship Team on allocated clients, including but not limited to the preparation of banking, investment, internal and external reports, trade instruction preparation, cash transfer instructions, • Providing...
December 02. -
Ausbildung zum Industriekaufmann (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Du wirst in verschiedene Ausbildungsabteilungen integriert und eignest dir relevantes Fachwissen durch aktive Mitarbeit an
- Du übernimmst schnell Verantwortung und setzt eigene kleinere Projekte eigenständig um – selbstverständlich im Team, das dich unterstützt und dir Vertrauen schenkt
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Assisting in the research and preparation for reports, presentations, and analyses. Dashboard Updates incl. Q&A screening.
- Supporting project management (e.g. preparing meetings, meeting documentation, creation & adaption of presentations, translations, follow-ups).
November 28. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Support in the preparation, implementation and follow-up of HR consulting mandates in close cooperation with our consulting team, e.g. preparation of project documents in English and German, IT support, etc.
- Professional reception and hospitality of (inter-)national clients
November 26. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide support to the team responsible for member and affiliate services.
- Prepare routine documents, letters, presentations, and surveys, and maintain templates.
- Assist in organizing and coordinating the semi-annual event for young professionals.
November 25. -
Office Manager (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Taking on administrative and organizational tasks
- Assistance with internal/external corporate communications e.g. content development, creation and implementation for various channels
- Support in the creation of texts and editing of images and graphics
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Proactive diary management for busy investment bankers
- Arranging travel; organizing and providing detailed travel schedules
- Liaising with internal and external stakeholders to organize client meetings and full trip agendas
- Processing expenses and invoices in a timely manner
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Coordinate internal and external medical appointments for clients, working closely with partner hospitals, clinics, and external physicians
- Liaise with internal teams, external consultants, and medical partners to ensure seamless service delivery
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatokABOUT IGDS The Intercontinental Group of Department Stores (IGDS) is the largest global association exclusively dedicated to department stores. Headquartered in Zurich and founded in Junein Lugano, Switzerland as a non-profit organisation, by eight pioneering European department stores, IGDS was...
November 21. -
Administrative Assistant
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Completed commercial or administrative training (KV EFZ or equivalent qualification); a Bachelor's degree is a plus.
- Several years of relevant administrative experience, ideally in an academic, research, or healthcare environment.
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide high-level support to the President/Managing Director EMEA – assist with strategic and organizational projects
- Facilitate collaboration between the President/Managing Director EMEA, direct reports, and stakeholders across the EMEA region
- Prepare and distribute internal communications
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Managing and drafting correspondence with external partners, including confidential information
- Planning, preparing and following up on meetings and projects
- Organising and managing staff travel schedules including meetings at conferences
- Preparing agendas for and taking minutes of management meetings
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Francia középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Support work of client account teams and partner to ensure that customers are using the solutions effectively and achieving their goals
- Highlight specific solution resources and tools available to account teams to help their customers get the most out of what we offer
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Preparing with excellence materials for meetings and presentations
- Coordination of larger internal and external events (logistics, booking meeting rooms / venues for the team, etc.
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett megyében jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országos állásokat.Szakmai asszisztens állások, munkák Külföldön
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!