Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service desk állások, munkák
855 db találat
Szűrés
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...ápr. 25.
-
A termeléstervező és customer support csoport napi munkájának vezetése, ellenőrzése A területen felmerülő problémák megelőzése, kezelése, megoldása Releváns logisztikai mutatószámok folyamatos monitorozása Termeléstervezői tevékenységek: LPS tervek havi előkészítése Tervek összeh...ápr. 25.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ma 16:45
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...ápr. 20.
-
Customer Support gyakornok (francia) diákmunka - XII. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.Bejövő kérések kezelése telefonon, emailen keresztül, Megrendelések menedzselése: megrendelés bevitele, árellenőrzés, rendelés elszámolása az Eaton irányelveinek megfelelően, Panaszok kezlése, Szállítások és számlázások koordinálása, Riportok készítése, Egyéb ehhez hasonló felada...ápr. 26. -
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...ápr. 24. -
jogviszony; Főiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol... ; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; College; IT Support, Helpdesk; System... operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work schedule ...ma 17:45
-
Műszaki értékesítési munkatárs / Technical Customer Support
Legyen az első 5 jelentkező között!Veszprém megyeBelső értékesítési csapatuk tagjaként a vevőtől érkező ajánlatkéréseket megvizsgálod műszaki szempontból is és egyezteted a kalkulációs osztállyal, akár kalkulálsz is, elkészíted az árajánlatot A megrendeléseket összeveted a kiküldött ajánlattal, rögzíted a vállalatirányítási ren...ápr. 25. -
Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; IT üzemeltetés... school; IT Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; English; German; junior; General work schedule ...ma 16:10
-
Maintaining regular contact with customers, plants and headquarters in France, Order preparation, recording, tracking, Management of overdue, Logistical tasks, Complaints handling, Support to Key account managerstegnap 15:00
-
Budapest Desktop support munkatárs Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen... csapatépítő programok Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; IT üzemeltetés... ; High school; IT Support, Helpdesk; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work schedule ...ápr. 26.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...ápr. 18.
-
és a csapatba való beilleszkedésben Távmunka; Középiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető... ; Rendszergazda; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol; junior; Általános munkarend; Remote; High school; IT... Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Administrator; IT Operation...ma 09:05
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...ápr. 23.
-
Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthezma 14:25
-
; Középiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; IT üzemeltetés, Telekommunikáció... ; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office; Employee status; High school; IT... Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; Language skills are not required; junior; General work schedule ...ma 12:35
-
; Középiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; Rendszergazda; IT üzemeltetés... , Telekommunikáció; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office; High school; IT Support, Helpdesk... ; System operator, Maintenance Staff; IT Administrator; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work schedule ...ma 10:05
-
Aktív részvétel az új üzletek nyitásában egész Magyarországon – nyitás előtti folyamatok, üzlet kialakítása és feltöltése áruval, helyi csapat működésének támogatása a nyitás utáni első időszakban Üzletek felkészítése a leltárra A már megnyílt üzletek támogatása munkaerőhiány és...ápr. 25.
-
Vevőreklamációs - külső és belső - ügyintézés Reklamációkkal kapcsolatos analízisek, intézkedési tervek megfogalmazása Folyamatos kommunikáció a társosztályokkal a hiba megszüntetésének érdekében Javítóintézkedések megfogalmazása és bevezetése Minőségügyi elemzések, kiértékelések...ápr. 25.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.ápr. 25.