-
Adminisztrációs munkatárs - Lakossági Fedezetlen és Mikrovállalati Operáció (határozott időre)
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA magyarországi pénzügyi szektor egyik piacvezető, nemzetközi háttérrel rendelkező, stabil, innovatív bankjánál megismerni a lakossági fedezetlen hitelek és a mikrovállalati hitelek feldolgozási folyamatának rejtelmeit....
December 04. -
Irodai adminisztrátor
7623 Pécs, Megyeri út 59.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok• Irodai adminisztrációs feladatok ellátása • Kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben • Árajánlatok előkészítése és elkészítése • Szerződések, dokumentumok és nyilvántartások kezelése (Excel táblázatokban is) • Számlázás • Bejövő és kimenő számlák kezelése...
November 13.• Előre sorolva december 1. -
Irodai adminisztrátor
3200 Gyöngyös, Vasöntő utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és irodaszervezési feladatok Irodai adminisztráció teljes körű ellátása, nyilvántartások kezelése (adatbázisok, eszközök, szerződések) Új munkatársak beléptetéséhez, kiléptetéséhez kapcsolódó adminisztráció Jelenléti ívek, munkaidő nyilvántartása Szabadság- és túlóra-nyilvántartások...
November 13.• Előre sorolva december 1. -
Irodai adminisztráció - Alsónémedi (igény esetén kijutás céges busszal) -General Logistics Systems - Diákmunka
2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.Br. 2 407 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokWebshopok figyelése és az ott talált adatok Excel táblázatban való rögzítése...
Tegnap 11:08 -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi számlázás és adminisztráció - Kimenő és beérkező e-mailek kezelése - Telefonhívások fogadása, irányítása...
November 06.• Előre sorolva december 4. -
Irodai asszisztens
MOM Park - Budapest, Alkotás u. 53, 1123
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- általános asszisztensi feladatok ellátása (utazás- és rendezvényszervezés, utazás elszámolása, dokumentumkezelés, naptárkezelés, megbeszélések szervezése),
- irodai adminisztratív feladatok ellátása (adatbázisok kezelése, táblázatok összeállítása),
December 03. -
-
Adminisztrátor
2870 Kisbér, Kossuth Lajos utca 33.Br. 500e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- napi jelentők készítése, anyag- készáru forgalom rögzítése
- termeléshez szükséges dokumentációk és termékcímkék készítése és kiadása
- adatok és információk megosztása a napi működéshez
- nyilvántartások vezetése és feldolgozása
- leltározás, munkaruha kiadás, irodaszerek megrendelése
November 21. -
-
Ügyfélszolgálati és Adminisztrációs Munkatárs
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Budapest, 1185
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A napi operációban történő teljes körű ügyfél kezelés, ad-hoc ügyfelek részére számla készítés.
- Ügyfélkapcsolati feladatok ellátása, a szerződött partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, szóban és írásban egyaránt.
November 19.• Előre sorolva december 1. -
-
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- A vállalat szervezetének adminisztratív háttértámogatása és a napi működés támogatása
- A gazdasági osztály mindennapi adminisztratív feladatainak segítése
- Önálló adminisztratív teendők ellátása: dokumentumkezelés, postázás, nyilvántartások vezetése
November 26.• Előre sorolva december 2. -
-
Purchasing Administrator
Szigetszentmiklós
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Manage a variety of Purchase-to-Pay activities, including purchase requisitions and efficient order processing within MCAM HU and the cross-functional MCG EMEA region
- Contribute to achieving qualitative and quantitative Purchase-to-Pay targets for MCAM HU and MCG EMEA
November 19.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
Webshop értékesítési és adminisztrációs munkatárs
2315 Szigethalom, Mű út 196.Br. 650e - 1,0M Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • Francia középfok • Holland középfok • Lengyel középfok
Főbb feladatok- Emailek, árajánlatok készítése
- Ügyfelekkel kapcsolattartás (szóban angol vagy német vagy francia vagy más nyelven)
- Webáruház rendelések kezelése, futárfeladás
- Termékek személyes bemutatása
- Raktárkészlet kezelése
November 08.• Előre sorolva december 1. -
Irodai asszisztens
1163 Budapest, Cziráki utca
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a kollégákkal és a nevelőszülőkkel (szóban, írásban és telefonon)
- Bejövő posta érkeztetése, iktatása, elektronikusan érkezett levelek letöltése, a kimenő posta iktatása (postakönyv vezetése)
- Adatbázis kezelés, beérkező adatok rögzítése,
December 02. -
-
German Speaking HR Administrator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 32.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Answering support queries via tools, phone and email, keeping daily contact with our employees calling from CC locations
- Resolving HR related issues which can occur in their total employee life cycle
- Providing technical support of HR self-service tools and systems
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
-
Beszerző-adminisztrátor
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás bel- és külföldi beszállítókkal
- Projektek megvalósításához szüksékes beszerzések előkészítése
- Beszállítóktól árajánlatok kérése, megrendelések elkészítése
- Visszaigazolások alapján megrendelések ellenőrzése
- Árak karbantartása
- Fuvarok, anyagszállítás szervezése
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elkészítése és archiválása - Riportok, kimutatások készítése - Kapcsolattartás a megbízókkal és a társosztályokkal - Készletnyilvántartás kezelése - Raktári folyamatok adminisztratív támogatása - Betárolás, kitárolás lekövetése a raktár-irányítási...
November 12.• Előre sorolva 10 órája -
-
Night Front Desk Agent/Éjszakai Recepciós
1051 Budapest, Hercegprímás utca 5.Nettó 440e - 480e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vendégek érkezése és távozása körüli teendők
- Szobabeosztás elkészítése, szobakulcsok kezelése
- Vendégek tájékoztatása a szállodai szolgáltatásokról
- Vendégigények, panaszok kezelése
- Kapcsolattartás a szálloda különböző részlegeivel
November 12.• Előre sorolva 10 órája -
-
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
December 01. -
Irodai asszisztens
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Gépjármű állományhoz kapcsolódó adminisztráció
- Gépjárművek beszerzésének adminisztratív ügyintézése, az ehhez kapcsolódó gépjármű finanszírozás adminisztratív ügyintézése
- Okmányokirodai ügyek kezelése
- Gépjárművek értékesítését követő zárási és kivezetési feladatok ellátása
November 26.• Előre sorolva december 2. -
Irodai asszisztens
1061 Budapest, Andrássy út 17.Br. 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégvezető munkájának segítése Asszisztencia Adminisztratív feladatok Irodai folyamatok koordinálása...
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Adminisztrátor (diákmunka)
Br. 2 250 - 2 250 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nyomtatott anyagok összekészítése;
- Borítékolás;
- Laminálás;
- Irodaszerek csomagolása;
- Darálás;
- Névtáblák készítése;
- Postázás;
Tegnap 13:38
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asset wealth management administrative assistant frankfurt állások, munkák középiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!