-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szakterület többi munkatársával együttműködve a csoport munkájában való részvétel
- Munkaerőmozgással járó személyi és szervezeti változások HR adminisztrációja (be- és kilépés, szerződésmódosítások)
- Törzsadat adminisztráció (adatváltozások végrehajtása)
- Munkaköri leírások előkészítése, nyilvántartása
November 24.• Előre sorolva 10 órája -
Irodai adminisztrátor
7623 Pécs, Megyeri út 59.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok• Irodai adminisztrációs feladatok ellátása • Kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben • Árajánlatok előkészítése és elkészítése • Szerződések, dokumentumok és nyilvántartások kezelése (Excel táblázatokban is) • Számlázás • Bejövő és kimenő számlák kezelése...
November 13.• Előre sorolva december 1. -
Recepciós/Gyártástámogató
7624 Pécs, Rókus utca 1.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Hívások fogadása, időpontok rögzítése
- Donorok fogadása, rendszerben történő regisztrációja
- Donorok tájékoztatása a plazmaadás folyamatáról és az ehhez kapcsolódó tudnivalókról
- Donorok vitális paramétereinek mérése (hőmérséklet, testsúly, vérnyomás)
- Donorok kifizetése
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
Irodai ügyintéző
Baranya megye, Tolna megyeNettó 120 - 150e Ft havi bér
-
Céges üdülés, üdültetés • Beiskolázási támogatás
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel Időpontok egyeztetése, adminisztrációs feladatok ellátása Az új anyagok elsajátítása...
November 22. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!