Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
195 db találat
Szűrés
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...Friss
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...Friss
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...ma 15:30
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...ma 15:05
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...ma 14:05
-
Az ügyfelekkel való kedves és hatékony kommunikáció telefonon és emailen keresztül. Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, segítségnyújtás a termékekkel kapcsolatos információkban. Rendelések kinyomtatása és feldolgozása az adatbázisban. Proaktív megoldáskeresés az ügyfe...ma 14:00
-
Support customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...ma 13:55
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 13:50
-
Telefonos kapcsolattartás a járőrszolgálattal és az ügyfelekkel Beérkező jelzések 24 órán keresztüli figyelése, a szükséges intézkedések végrehajtása Műszaknapló napi szintű pontos vezetése CRM rendszer vezetése Szolgálat átadáskor a folyamatos és zökkenőmentes átvétel biztosítás...ma 13:40
-
ma 13:25
-
Ügyfélmegkeresések fogadása (telefonon, írásban) Ügyfélelégedettség megtartása - minőségi, ügyfélközpontú, gyors ügykezelés Tájékoztatás, szerződésekkel kapcsolatos ügyvitel Elszámolási és számlázási kérdések megválaszolása Tevékenységgel összefüggő elektronikus és papír alapú do...ma 13:05
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicema 12:40
-
Dutch Speaking Customer Service Representative (Fixed term contract)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicema 12:40 -
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicema 12:40 -
Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...ma 11:35
-
A gyártásvezető napi munkájának támogatása Az SAP Business One ügyviteli rendszer kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése az SAP Business One rendszerben Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása – fénymásolás, scannelés Ügyfelekkel történő kommunikáció telefonon é...ma 11:05
-
Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás on / en keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldásma 10:25
-
beérkező rendelések kezelése rendelések visszaigazolása napi kapcsolattartás a vevőkkel szóban és írásban vevői igények nyomon követése, egyeztetése szoros együttműködés a logisztikai, beszerzési és gyártástervezési osztállyal vevői reklamációk kezelése export ügyintézésben való...ma 10:20
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...ma 10:05
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...ma 09:45