Szolgáltatás/Ügyfél menedzser

mit írjunk a névjegykártyádra?

    Partnerünk, a SKYGUARD autóipari kényelmi szolgáltatást kínál prémium ügyfelek számára, és itt lenne egy pozíciónk, aminek hivatalos nevet adni kemény diónak bizonyult. Mivel még új a szerepkör, így eddig nem hívtuk sehogyan.

Kit is keresünk, vagy ki fogja ebben jól érezni magát?

    Neked való a lehetőség, ha például eddig:

    – egy nagy szálloda recepcióján ücsörögtél, alapvetően élvezted, hogy a panaszokkal érkezőkből egy elégedett, és kisimult vendéget varázsoltál, de eleged van a vendéglátás gyötrelmeiből, vagy abból, hogy folyton egy helyben ücsörögsz…
    vagy
    -telesales-esként a kezedhez nőtt a telefonod, ügyfélpanaszok ezreit oldottad már meg, bizonytalankodó érdeklődőkből varázsoltál elégedett törzsvásárlót, prémium termékkörben, de kijönnél egy kicsit az emberek közé…
     
    ..és kicsit is érdeklődsz a műszaki dolgok iránt, akkor ez a lehetőség lehet az, amit keresel.

    Bár műszaki termékkörről van szó, nem műszaki support-os kollégaként van rád szükség (minden ilyen lexikális szakmai tudást, amire szükséged lesz, az első pár héten magadra tudsz szedni), de nem is kell gátlástalanul értékesítened: pontosan a két pozíció között képeznél egy összekötő szerepet. Már meglévő ügyfelekkel tartanál kapcsolatot, mind személyesen (ez a hangsúlyosabb rész), mind telefonon keresztül. (Természetesen NEM MLM-ről van szó, és nem is sikerdíjas jutalékrendszerről)
     
    Ha ismerős a szituáció, amikor egy panaszos – borzolt kedélyű – ügyfél érkezik hozzád, és mindenki más számára a helyzet egy “bárcsak ez a rész maradhatna ki a mai napból” szituáció, de te tudod, hogy nálad van a megoldás kulcsa, akkor alkalmas vagy a szerepre. Mindezt persze teszed végtelen és természetes udvariassággal és magabiztossággal.
     
    Összességében tehát egy kifejezetten prémium termék, prémium ügyfélkörének nyújtanál kapcsolati vagy kommunikációs támogatást, illetve (amikor éppen nem egy személyes beszélgetést folytatsz) segédkeznél az egyedi fejlesztésű szoftverek kampányának kidolgozásában, vagy közreműködnél a felmerülő hibák felismerésében és javításában.
    Amennyiben otthonosan mozogsz a Microsoft Office alkalmazások világában, proaktív vagy, és a problémamegoldó képességed a legnagyobb erényed, valamint kifejezetten igényes vagy a saját munkádra, és társalgási szinten magabiztos vagy angolból, akkor ebben a pozícióban ragyogni fogsz.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Vevőszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest, III. kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.