Állás részletei
-
Cég neve
Pro-M Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest X. kerület
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Pro-M Zrt.
A munkánkkal a civil életben közvetlenül nem találkozhatsz. Hogy mégis honnan ismerhetsz minket? Vészhelyzetben a mentős, rendőr, tűzoltó, katasztrófavédelmi szakembereknek szükségük van egy magas rendelkezésre állású mobilkommunikációs rendszerre, mely extrém körülmények között is megbízhatóan működik.
A mi küldetésünk, hogy ezt biztosítsuk a számukra. Így őrködünk mindannyiunk biztonsága felett.
Várunk téged is a kormányzati célú mobilkommunikáció szakértői közé
Ügyfélszolgálati munkatárs
munkakörbe.
Mit tehetsz te hozzá a sikereinkhez?
- az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása,
- bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illetékes területek felé történő továbbítása, hibajegy kezelő rendszer használata,
- javításra szoruló eszközök, tartozékok bejelentéseinek fogadása, a kapcsolódó logisztikai tevékenység koordinálása, támogató nyilvántartások, hibabejelentő lapok vezetése,
- rádióhálózathoz köthető problémák, hiányosságok és észrevételek elővizsgálata, osztályozása, a hibák delegálása,
- felhasználói adminisztrációs feladatok ellátása,
- a hálózaton végzendő karbantartási munkák figyelemmel kísérése, az ezzel járó üzemkiesés, szolgáltatási szint változás időpontjáról megkeresés esetén a felhasználók tájékoztatása,
- a rögzített bejelentések és intézkedések elemzése, jelentések és statisztikák készítése,
- alapszintű tájékoztatás nyújtása termék és szolgáltatás portfólió tekintetében,
- tudakozói szolgáltatás biztosítása, valamint a központi telefonhívások kezelése.
Mi tesz különlegessé téged a számunkra?
- középfokú iskolai informatikai, műszaki, vagy egyéb reáltudományi végzettséggel rendelkezel,
- van ügyfélszolgálati tapasztalatod,
- műszaki / informatikai beállítottságú vagy,
- Windows operációs rendszerek és irodai szoftverek (MS Office alkalmazások) készségszintű ismerete és használata,
- önállóan végzed munkádat,
- csapatmunkában is együttműködő vagy,
- vállalod a 12 órás munkarendet (a műszak 7:00-tól 19:00-ig tart hétfőtől vasárnapig, éjszakai műszak nincs; a munkaidő átlagosan heti 40 óra). A pozícióhoz kapcsolódóan nincsen otthoni munkavégzési lehetőség!
Mi jelent előnyt számodra?
- vezeték nélküli távközlési ismeretekkel rendelkezel,
- TETRA, DMR, PMR rádiók területén szereztél tapasztalatot.
Mit nyújtunk mindezekért?
- tagja lehetsz egy értékteremtő munkát végző szakmai közösségnek,
- egy állami tulajdonú cég stabilitását kapod a versenypiacon megszokott szervezeti kultúrával ötvözve,
- egyedülálló ligetes- parkos munkakörnyezetben dolgozhatsz Budapest X. kerületében,
- béren felüli juttatásokkal is tervezhetsz,
- családbarát munkahelyet, jellemzően rugalmas munkavégzéssel és otthoni munkavégzési lehetőséggel.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése