Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
196 db találat
Szűrés
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...ma 09:43
-
beérkezett rendelések rögzítése, kapcsolattartás a vevőkkel (éttermekkel) telefonon, e-mailben, bejövő hívások fogadása, termékek ajánlása, értékesítése, szoros együttműködés a társosztályokkal, a sofőrök munkájának segítése, vevőcsoportok forgalmának monitorozása, értékesítés tá...tegnap 13:18
-
Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.tegnap 12:50
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...tegnap 10:17
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...ma 10:30 -
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feladatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől péntekig 10:00-18:00 között rugalmas munkab...ma 09:40
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...ma 09:15
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...ma 09:10
-
Vevői és beszállítói kapcsolattartás és kapcsolatfejlesztés Vevői információk kezelése, egyeztetése a társosztályokkal és a vezetőséggel Kapcsolattartás a Nefab globális cégcsoportjával Megrendelések rögzítése és visszaigazolása a vállalatirányítási rendszerben Előrejelzések keze...ma 08:55
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:55 -
Partnerektől érkező megkeresések kezelése Panaszkezelés, problémamegoldás Simple applikáció felhasználói bejelentéseinek megválaszolása A partnerek élesítése, és a hozzá tartozó adminisztratív teendők elvégzése Társterületekkel való kapcsolattartás, információ áramlás elősegítése...tegnap 17:40
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...tegnap 17:10
-
Diszpécseri feladatok ellátása; Hibabejelentő és karbantartó program kezelése (FM szoftver); Hibák menedzselése a hiba felvételétől a munkalap lezárásáig; Kapcsolattartás a külső megbízók és a belső vagy alvállalkozói hibaelhárító szolgálat között; Karbantartási munkák kezelése,...tegnap 16:10
-
Meglévő ügyfélkörrel való kapcsolatépítés, kapcsolattartás, illetve a terület vonzáskörzetébe tartozó cégek akvizíciója A kezelésébe tartozó portfólió minőségének megőrzése, javítása Üzleti lehetőségek felkutatása, azonosítása, aktív és passzív termékek értékesítése, együttműködé...tegnap 15:40
-
kizárólag meglévő ügyfélkör megkeresése telefonon keresztül telekommunikációs szolgáltatások értékesítése adminisztratív feladatok ellátásategnap 15:30
-
Kontakt zu Kunden des Unternehmens (Stammkunden) Bearbeitung von Bestellungen im Unternehmensführungssystem, Verfolgung von Bestellungen, Abstimmung von Fristen Erstellung von Angeboten Schnelle Information und Unterstützung per E-Mail und Telefon für den Kundentegnap 15:10
-
Elektronikus rendszerek kezelése. Tanév rendjéhez kapcsolódó projektek intézése. Személyes és telefonos ügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése. Folyamatos kapcsolattartás a hallgatókkal; kérések, panaszok kezelése. Együttműködés más szervezeti...tegnap 14:45
-
Kapcsolattartás vevőkkel - tájékoztatás, megrendelés utáni adategyeztetés, pontosítás, problémamegoldás, segítségnyújtás telefonon és e-mailben - hideghívás nincs! Adminisztráció és a háttérfolyamatok támogatásategnap 14:10
-
vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...tegnap 14:10
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...tegnap 14:00