A hazai menedzsment és IT tanácsadási piac egyik innovatív, a Budapest Business Journal által összeállított vállalati rangsorban a vezetési tanácsadók között az elmúlt évben piacvezetővé vált szereplője vagyunk. Tapasztalataink azt mutatják, hogy az adat-alapú szemlélet, az üzleti intelligencia és az ezen alapuló digitalizáció a vállalatok jövőbeni versenyképességének kulcsa, ezt szem előtt tartva fejlesztjük szolgáltatásainkat, melyekkel jelentősen hozzájárulunk ügyfeleink sikereihez. Eddigi működésünk során 150 ügyfélnél, 1000 projektben dolgoztunk, jellemzően ügyféloldali, szállítófüggetlen partnerként. Ennek alapját dinamikus, proaktív és elkötelezett szakemberekből álló, jó hangulatú csapatunk biztosítja.

Stratégiai partnerünk számára hosszú távú projektbe keresünk új munkatársakat. Ha szeretnél egy profi és támogató csapat tagja lenni, és magadra ismersz a következő leírásban jelentkezz:

 

Kontakt Center munkatárs

(telefonos ügyfélszolgálati munkatárs)

Feladatok:

  • országos, nagy rendelkezésre állású, magas biztonsági szintet megkövetelő rendszer működésének támogatása,
  • a Kontakt Centerbe telefonon érkező lakossági, és a rendszert használó szervezeti megkeresések kezelése,
  • kimenő telefonos és e-mailes kampányhívásokban való részvétel,
  • tudásbázis és oktatás alapján távoli segítségnyújtás az ügyfelek számára,
  • levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára,
  • a bejelentések precíz, pontos felvitele az OTRS jegykezelő rendszerbe,
  • a Kontakt Centerben kezelt dokumentumok érkeztetése,
  • aktív részvétel tudásbázis építésben,
  • Kontakt Center teljes körű támogatása.

Elvárások:

  • legalább középfokú végzettség,
  • gyors ügyfélcentrikus ügykezelés,
  • felhasználó szintű számítógépes ismeretek,
  • jó kommunikációs és problémamegoldó készség;
  • rugalmasság, precizitás,
  • monotónia és stressztűrés.

Előny:

  • informatikai rendszerek telefonos támogatásában szerzett tapasztalat.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

A jelentkezést önéletrajzzal és motivációs levéllel együtt várjuk.

Új adatkezelési rendelkezések!

Fontos számunkra személyes adatai védelme, ezért szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy módosult a felhasználókra vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató és a Munkáltatói Adatkezelési Tájékoztató , melyekben rögzítettük az újonnan bevezetésre kerülő chat beszélgetés és a hirdetői visszahívás kérés funkció adatkezelési feltételeit. Frissítettük továbbá az adatfeldolgozó partnerek listáját, amely új együttműködések révén a profession.hu szolgáltatásainak és működésének hatékonyságát kívánjuk növelni.