NAGÉV csoport tagvállalata keres ócsai munkahelyre azonnali munkakezdéssel

Kereskedelmi / személyi asszisztens

munkakörbe
új munkatársat, melyre pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Feladataid lesznek:

  • A kereskedelmi igazgató napi munkájának támogatása (naptárkezelés, levelezés, vendégek fogadása, találkozók, utazások szervezése)
  • Általános asszisztensi feladatok ellátása
  • A kereskedelmi igazgató valamint a kereskedelmi csapat napi szintű szakmai és adminisztrációs támogatása
  • A központi vevői adatbázist kezelése
  • A telefonon, faxon, e-mailben beérkező érdeklődések, ügyfél megkeresések fogadása, feldolgozása
  • A bejövő és kimenő áruk szállításának megszervezése, és a kapcsolódó adminisztrációk elvégzése
  • Az elektronikus közúti áruforgalom ellenőrző rendszer (EKÁER) által előírt áruregisztrációk előkészítése, adminisztrációja
  • A kintlévőségek kezelésének támogatása
  • Reklamációk kezelésében való részvétel
  • Kimutatások készítése
  • Szerződések előkészítése, postázása, aláírt szerződések iktatása, nyilvántartása és irattárazása
  • Időpontok egyeztetése, üzleti tárgyalások szervezése
  • A levelezés és egyéb ügyviteli dokumentumok kezelése, naprakészen tartása.
  • Előkészíti az értekezleteket.
  • Előkészíti a vezetői értekezleteket, jegyzőkönyvet készít
  • Nyilvántartja a Szabályzatokat, ügyrendeket
  • Iktatási feladatokat végez

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • MS Office tapasztalat (word, excel aktív használat)
  • Magabiztos angol nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt
  • Jó kommunikációs készség
  • Önálló, precíz és gyors munkavégzés
  • Tolerancia, rugalmasság, segítőkészség
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Pozitív, dinamikus személyiség

Előnyt jelent:

  • felsőfokú végzettség
  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • német, román vagy szlovák nyelv kommunikációs szintű ismerete
  • kereskedelmi területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • stabil háttér, hosszú távú munkalehetőség
  • A munkaidő napi 8 óra, de megegyezés szerint lehet akár napi 6 óra is.

Munkavégzés helye:

    2364 Ócsa, Hammerstein Péter utca 1. a Nagév Cink Kft. telephelye

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs
  • Teljes munkaidő
  • Részmunkaidő 6 óra

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

2364 Ócsa, Hammerstein Péter utca 1.

Jelentkezés módja:

magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzzal és motivációs levéllel lehet a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával.