Szakmai asszisztens állások, munkák Bács-Kiskun megyében
13 db találat
Szűrés
-
Operatív igazgató munkájának támogatása Raktárkészlet kezelése, nyilvántartása Megrendelések teljes körű intézése Dokumentumok (számlák, megrendelők, stb.), levelezés nyilvántartása, rendszerezése, kezelése Beszállítói és vevői partnerekkel való kapcsolattartás Postázás, levelek,...ma 15:20
-
Beérkező e-mailek fogadása és megválaszolása Belföldi és külföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás Árajánlatok elkészítése és értékesítők munkájának segítése Adminisztrátori feladatok precíz ellátása (megrendelés, számlázás, iktatás)máj. 30.
-
Műszaki ajánlatok kidolgozása Külföldi szállítókkal, és belföldi vevőkkel való műszaki egyeztetés Alkalmanként kiszállás helyszínre partnerekkel való műszaki tanácsadás miatt Magyarország egész területén A termékekkel kapcsolatos problémák, meghibásodások kezelése Belföldi, és kü...máj. 29.
-
Projektvezetők kecskeméti építkezés helyszínén lévő munkájának támogatása (Munkavégzés helye: Kecskemét) Napi adminisztratív feladatok ellátása Magyar és német vagy angol nyelvű dokumentumok kezelése, szerkesztése Projekttel összefüggő adminisztrációs feladatok elvégzése, előkész...máj. 29.
-
A Fornetti Csoport három telephelyén (Kecskemét, Kiskunfélegyháza, Temesvár) végzett minőségirányítási és fenntarthatósági tevékenyégének támogatása A Fornetti Csoport minőségirányítási, munkavédelmi és fenntarthatósági igazgató munkájának segítése adminisztratív, szervezési és p...máj. 26.
-
Irodai: adminisztrációs és ügyfélkapcsolati teendők napi végzése, az irodavezető szakmai irányításával. Kecskemét belvárosában található irodába minimum 4 órás pozíció betöltésére.máj. 25.
-
Kapcsolattartás a partnerekkel német nyelven Német nyelvű megbeszéléseken való részvétel Német nyelvű dokumentumok fordításában való segítség Mérnök kollégák munkájának támogatása Egyéb adminisztrációmáj. 18.
-
Az iroda napi adminisztrációs feladatainak ellátása (telefonhívások, email, posta, beszerzések koordinálása, külső szolgáltatókkal és hivatalokkal történő kapcsolattartás, mérőórák bejelentése) Ügyfelekkel telefonos kapcsolattartás Az iroda és az eszközök rendben tartása Csoportv...máj. 30.
-
árajánlatok bekérése, készítése, megrendelések, számlák kezelése, beszerzések nyilvántartása események, rendezvények, projektek szervezésében való közreműködés, kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése szerződések kezelése (létesítményhasználat, bérbeadás, szolgáltatás) tel...máj. 30.
-
Receiving and registering incoming and outgoing letters and packages in the internal management system and in the postal system in accordance with the documentation workflow guidelines; Responsible for administrative tasks, registering contracts and commands in the internal manag...máj. 26.
-
Az értékesítési asszisztens a cég hangja, arca. Önnel fog találkozni először az ügyfél, így a jó kommunikációs képesség elsődleges! E-mailben és telefonon egyaránt. Költség alapú ajánlatadás helyett kísérletezhet az érték alapú ajánlatadással! Adunk hozzá oktatást is, hogy a legü...tegnap 10:36
-
Office Management: Coordinate and manage schedules, appointments, and meetings. Manage and maintain filing and record-keeping systems. Provide administrative support to the team as needed. Handling incoming and outgoing emails. Keeping contact with the clients both on phone and i...máj. 30.
-
We are looking for an accounts person to join our team as contractor, we are seeking someone for long term with 20 hours at start, which can increase with the right candidate. This is a data entry/matching job. You task includes: reconcile bank accounts manage and enter accounts...máj. 29.