Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Bács-Kiskun megyében

23 db találat
Szűrés
  • A vendégek érkeztetése, utaztatása Teljes körű információszolgáltatás Telefonhívások kezelése Vendégszámlák terhelése, fizettetése Folyamatos kapcsolattartás a szálloda egyéb területeivel Vendégtartózkodással kapcsolatos teljes körű ügyintézés Ajánlatkérés/ foglaláskezelés...
    ma 14:17
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    ma 14:10
  • Üzleti területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; Iktatás, irattározás; Adatrögzítés, szkennelés; Az üzleti folyamatok átlátása, megértése, betanulása;
    ma 11:10
  • Agrár és élelmiszeripari üzletági gyakornok

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    6000 Kecskemét
    Üzleti területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; Iktatás, irattározás; Adatrögzítés, szkennelés; Az üzleti folyamatok átlátása, megértése, betanulása;
    ma 11:05
  • Bankfióki gyakornok

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    6200 Kiskőrös
    Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása; Digitalizációs feladatok ellátása; Főállású kollégák mindennapi munkájának támogatása; Meglévő ügyfélkör magas színvonalú kiszolgálása; Lakossági és vállalati számladossziék kezelése;
    ma 09:55
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    ma 07:10
  • Cégünk a német EASTCON-BIOFLEX ® -holding magyarországi képviselete. Otthonról végezhető telefonos munka, melyre felelős és érett gondolkodású, friss nyugdíjasok, megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.  Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpo...
    tegnap 12:20
  • Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Toborzás-kiválasztási folyamattal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Egyszerűsített foglalkoztatáshoz dokumentumok elkészítése Postázás, könyvelési anyagok elvitele  Irodaszerek megrendelése
    tegnap 00:30
  • TSIT GmbH is a wholly-owned German entity company, established in 2003 in port city of Hamburg in Germany, mainly engaged in international logistics in the area of car parts and import & export trade services. TSIT GmbH provides transportation of container and truck covering the...
    máj. 21.
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosítása
    máj. 20.
  • A Fornetti Kft. szállítmányozási feladatainak számviteli, adminisztratív támogatása Nemzetközi szállítások dokumentációjának elkészítése (fuvarlevél, számla, CMR) Bejövő fuvarszámlák ellenőrzése, fuvarmegbízások CMR megfelelősége, megrendelések és megtörtént szállítmányok összeil...
    máj. 20.
  • Részvétel a marketing, média és PR stratégiák tervezésében és fejlesztésében; Különböző marketinganyagok és tartalmak előkészítése, mint például prezentációk, sales anyagok, blogbejegyzések, sajtóközlemények és közösségi médiás bejegyzések; Szoros együttműködés a grafikusokkal és...
    máj. 19.
  • A beérkező és kimenő áruk/késztermékek szállításához szükséges szállító járművek biztosítása, koordinálása, szállítások megtervezése szállítmánykísérő dokumentáció elkészítése (árukiadási jegy, CMR, EKAER, rakományjegyzék), szállítmányok nyomon követése, kapcsolódó fuvarszámlák i...
    máj. 19.
  • gyártáshoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése készletnyilvántartással kapcsolatos feladatok elvégzése, készletek naprakészen tartása Az ökológia gyártáshoz szükséges folyamatok betartatása, dokumentálása, a tanúsító szervezettel történő kapcsolattartás, tanúsítások le...
    máj. 19.
  • Számlázást előkészítő feladatok elvégzése Napi adminisztrációs feladatok ellátása Riportok készítése heti és havi szinten Napi - és havi jelentések küldése a NAV részére Postázási feladatok ellátása Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok elkészítése Telephelyi hulladé...
    máj. 18.
  • Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...
    máj. 18.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    máj. 15.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim