Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka állások, munkák Bács-Kiskun megyében
18 db találat
-
Assistant to Managing Director
6100 Kiskunfélegyháza, Csanyi út 71.Delivering high-level executive support, back office and personal assistancy to the Managing Director, such as: reporting KPI’s, making analytics, preparation of presentations, substituting Managing Director as leading meetings, tracking meeting minutes, coordinating signature an... -
Marketing asszisztens
Kecskeméta közösségi médián cégünk folyamatos jelenlétének biztosítása cégmarketing kezelése, statisztikák készítése katalógusokhoz, hirdetésekhez honlap szerkesztéshez szükséges webanyagok meglétének biztosítása kapcsolattartás a belső kiadványszerkesztőnkkel a területi képviselőkkel és.... -
Irodai asszisztens
6034 HelvéciaCégen belüli oktatások tartása Munkalapok kezelése, lezárása Gépdokumentációk iktatása Indirekt raktárnak leltározásban segítség Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása -
Pályázatíró- projekt manager
Rugalmas munkavégzési helypályázatok előkészítésében való részvétel pályázatírás cégek vizsgálata, beruházási igények felmérése, esetleges tanulmányok készítése a projektek teljeskörű menedzselése, határidők, szerződéssel kapcsolatos követelmények nyomon követése innováció menedzsment folyamatos kapcsolat... -
Irodai asszisztens angol nyelvtudással
6000 Kecskemét, Ladánybenei út 1.kapcsolattartás a partnerekkel hivatali ügyintézések számlázás adatbázisok kezelése az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása -
Irodavezető asszisztens
6000 Kecskemétaz iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, irodai készletek nyomon követése, az iroda működésével összefüggő beszerzési feladatok önálló ellátása, számlák érkeztetése, iktatása, adminisztrációs feladatok beleértve a projektek támogatását, bejövő levelek, telefonok kezelése,.... -
Ügyfél-kapcsolattartó és Adminisztrációs munkatárs
Otthonról végezhetőAz ügyfélszolgálat a cég hangja, arca. Önnel fog találkozni először az ügyfél, így a jó kommunikációs képesség elsődleges! E-mailben és telefonon egyaránt. A lényeges dolgokat adminisztráljuk, hogy minden ügyfél fontos dolgaira emlékezzünk. Ebben a MiniCRM segít. Ez cégünk gerinc... -
Irodavezető
Rugalmas munkavégzési helyIrodavezetőt keresek Kecskemétre és Kaposvárra. Olyat, aki segítene felépíteni egy kiválóan szervező csoportot és vezetni a munkáját. Országos orvosi cég vagyunk, szűrővizsgálatokat végzünk szívinfarktus és rák irányában. Kiváló díjazás, jó munkakörülmények amit biztosítunk, tisz... -
Pénzügyi- számlázási munkatárs
6000 Kecskemét, Ipar utca 6.A pénzügyi osztály feladataihoz kapcsolódó adminisztrációs teendők segítése szerződések kezelése, rendszerezése számlázás és számla készítési folyamatok elsajátítása Számlázáshoz partnerekkel való egyeztetés időszaki elszámolási ügyletek okmányainak ellenőrzése, előkészítés... -
-
Service Coordinator/Contract Administrator EMEA
Otthonról végezhetőCommunicate and follow up effectively with customers regarding their contracts and accounts in a timely manner Setting up onsite field services visits Review pending /update service visits Post sales administration on Validations and start up service products including customer c... -
Projektmenedzser (Pályázat)
KecskemétMeglévő projektek kezelése, Új pályázatok írása; Kapcsolattartás az ügyfelekkel; Szerződések és módosítások elkészítése; Szakmai beszámolók, kifizetési kérelmek összeállítása; Beszerzések koordinálása. -
Telefonos munkaszervező
Otthonról végezhetőOtthonról végezhető telefonos munkára, felelős és érett gondolkodású friss nyugdíjasok jelentkezését várjuk. Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpontokat kell egyeztetni, útvonalterveket kell összeállítani. A feladat néha monoton, de kiszámíthatóan jövedelm... -
Pénzügyi-számviteli gyakornok (diákmunka)
Rugalmas munkavégzési helyirodai adminisztráció pénzügyi, számviteli feladatok segítése -
Turisztikai- és marketing irodai asszisztens
6400 Kiskunhalasturisztikai információnyújtás szóban és írásban turisztikai látnivalók üzemeltetésében való aktív részvétel értékesítési tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése információs adatbázis és leltár kezelése kapcsolattartás szakmai szervezetekkel és partnerekkel w... -
Külkereskedelmi ügyintéző
Otthonról végezhetőAngol nyelv tárgyalásszintű ismerete hasonló munkában szerzett tapasztalat Kereskedelmi, szállítmányozási ügyintézés (elsősorban import) kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel elsősorban e-mail-en, esetlegesen telefonon precíz, figyelmes/pontos munkavégzés adminisztráció ajánlatkéré...- Havi nettó fizetés, juttatás:
- 100 000 Ft
-
Termelési asszisztens
KecskemétTermékértékesítés támogatása, megszervezése, Termelési adatok rögzítése / elemzése, Termelési dokumentáció nyomon követése, Egyéb termelési folyamatok támogatása, Nexon rendszerben munkaidő rögzítés, ellenőrzés, Munkavédelmi folyamatok adminisztrációjának támogatása... -
Data Analyst / Consultant - Real World Evidence
Rugalmas munkavégzési helyWe are currently looking for a Consultant/Analyst to join our Real World Evidence team in Budapest, whose mission is to perform advanced analytical modelling on Patients Databases, providing strategic recommendations for commercial, marketing and medical purposes. You will work c...