Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Bács-Kiskun megyében

19 db találat
Szűrés
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    tegnap 16:10
  • Ügyfélreferens

    6000 Kecskemét, István király krt 24.
    Vevői megrendelések napi szintű operatív menedzselése a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig, a maximális vevői elégedettség elérése céljából. Anyacéggel és ügyfelekkel való kapcsolattartás német és/vagy angol nyelven Megrendelések, vevői kérések fogadása Vevői kapcsolatok k...
    tegnap 14:20
  • A következő feladatokba fogsz tudni bekapcsolódni, illetve későbbiekben hosszú távon a következő feladatok végzésére nyílhat lehetőség a ProCons Kft. kecskeméti irodájában és esetenként partnereinél: felmérések, helyszíni konzultációk, folyamatos projektmenedzseri feladatok, jo...
    tegnap 12:15
  • Gum-tech Kft. keres új munkatársat lajosmizsei telephelyére, teljes munkaidőben, irodai adminisztrátori munkakörbe.   ajánlatok, rendelések rögzítése fuvarszervező munkájának támogatása fénymásolás, adatrögzítés levelezés árukiadás felügyelete szállítási okmányok kiállítása, átad...
    tegnap 10:35
  • A szakterület megismerése után a beérkező pályázatok feldolgozása Telefonos interjúk készítése / fordítása Érdeklődők e-mailjeinek kezelése Német nyelvtudás tesztelése Interjúszervezés és ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok Belső adatbázis kezelése Telefonos érdeklődők tájé...
    ápr. 17.
  • Adminisztráció Kimenő számlák generálása Beérkező dokumentumok feldolgozása vállalatirányítási rendszerben Egyéb irodai feladatok ellátása
    ápr. 15.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    ápr. 12.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    ápr. 12.
  • Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése (belföldi rakodójegyek, szállítólevelek hívása, export rakodójegyek, szállítók, CMR) Logisztikai és vevőszolgálati kollégák munkájának segítése: jóváírások készítése, egyes rendelések rögzítése-visszaigazolása az SAP rendszerben, ajá...
    ápr. 12.
  • Recepciós

    6000 Kecskemét, Szent László körút
     Ügyfelek fogadása, tájékoztatása  Bejövő hívások fogadása szerviz és értékesítés oldalról  Levelezés lebonyolítása, e-mailek kezelése  Kimenő és beérkező posta kezelése  Kiváló kapcsolattartás az értékesítőkkel és munkafelvevő kollégákkal, munkájuk     mindennapi támogatása  Szá...
    ápr. 12.
  • Értékesítési osztály adminisztrációs háttértámogatása Számlázásban való részvétel (teljesítésigazolások, számlamellékletek összeállítása) Havi jelentések összeállítása, küldése a partnerek részére Partnerekkel történő kapcsolattartás Munkatársakkal, telephelyekkel napi szintű kap...
    ápr. 10.
  • kapcsolattartás a vevők és beszállítók képviselőivel, vevőszolgálataival beszerzés (angol nyelven) a külföldi beszállítóktól beszerzés a belföldi beszállítóktól ügyfélszolgálati feladatok ellátása az értékesítési hatékony támogatása elemzés
    ápr. 06.
  • Külföldi és magyarországi projektek adminisztrációja Kapcsolattartás és együttműködés külföldi partnerekkel Irodavezető munkájának támogatása Belső nyilvántartások vezetése jellemzően Excel táblázatok formájában Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása...
    ápr. 05.
  • Általános irodai, adminisztrációs feladatok Adatok, bizonylatok rögzítése vállalatirányítási rendszerben Írásbeli és telefonos kapcsolattartás partnereinkkel Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
    ápr. 03.
  • Irodai asszisztens

    Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye
    Irodai adminisztratív feladatok úgy mint: kecskeméti (1fő) és győri (1fő) fióktelepünkön történő munkavégzés rendelés felvétel partnerekkel történő kapcsolattartás e-mailben és telefonon számlák készítése, iktatása céges kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése belső munk...
    ápr. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim