Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Informatikai támogatás állások, munkák

51 db találat
Szűrés
  • Automata és manuális tesztek elvégzése; Teszt specifikáció készítése; Tesztrendszerek kialakítása és fejlesztése; Hibanyilvántartó rendszer használata.
    ma 14:03
  • Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyelet által küldö...
    tegnap 14:28
  • Establishing Test Automation process and involvement in evaluating/planning the automation roadmap; Maintaining and updating Selenium WebDriver scripts; Designing, developing and implementing a scalable test automation framework and strategy using Selenium WebDriver; Developing a...
    ma 13:55
  • Informatikai mérnök

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1119 Budapest
    Linux szerverek és azokon futó alkalmazások üzemeltetése. Saját fejlesztésű rendszereink karbantartása, továbbfejlesztés támogatása. Részvétel az informatikai csapat napi feladataiban. Scrum meetingeken való részvétel. Sprinteken kiosztott feladatok időben történő elvégzése. Jogo...
    ma 09:15
  • Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1095 Budapest, Soroksári út 44.
    Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language.   Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...
    ma 08:40
  • You will liaise with our staff and managers on IT and information security issues (threats, measures, residual risks, etc.) at national and international level. You will define IT and information security policies and objectives, as well as key performance indicators (KPIs), keep...
    ma 08:19
  • EUC (végfelhasználói alkalmazásfejlesztés) megoldások fejlesztésében és a kapcsolódó üzemeltetési feladatokban való részvétel; Workflow és Access fejlesztések, low-code fejlesztői eszközökhöz tartozó feladatokban való részvétel; 
    tegnap 19:22
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    tegnap 15:30
  • IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...
    tegnap 14:00
  • Polish Speaking Level 1 Agent

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1134 Budapest, Váci út 43.
    As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    tegnap 11:20
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    tegnap 10:30
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    tegnap 10:30
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    tegnap 10:30
  • Our IT department self-image is to be the consultant and driving force in the enterprise for future-oriented IT technologies and value-creating applications. Working and collaborating hand in hand with the business functions, it develops a wide range of solutions for the more tha...
    tegnap 10:30
  • L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...
    tegnap 10:25
  • Forrás Konzulens

    1041 Budapest, Görgey Artúr utca 69.
    Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...
    tegnap 09:21
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim