Informatikai támogatás állások, munkák
74 db találat
Szűrés
-
A cégcsoport több tevékenységével kapcsolatos tömeges adatimportálási feladatok elvégzése excel táblázatokból a cégcsoport által használt több szoftverrendszerbe. Az excel adattömegek importáláshoz való felkészítése, és átalakítása a befogadásra alkalmas struktúrákba. Tömeges nyo...Friss
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 13:35
-
Providing 1 and 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English...ma 13:15
-
európai üzleteink, irodáink és logisztikai központjaink IT támogatása telefonon és e-mailben felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása problémabejelentések és igénylések dokumentálása kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal programok telepítése, adatme...ma 13:05
-
Linux & Unix (Solaris) szerver és kliens infrastruktúra támogatása (ITIL alapokon, ISO 27001-nek megfelelően) Új környezetek kialakításában és tervezésében való részvétel A rendszer monitorozása, proaktív hibaelhárítás Kapcsolattartás ügyfelekkel Egyedi projekt igények egyeztetés...ma 13:00
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 12:40
-
IT Support Engineer (1st level)
Legyen az első 5 jelentkező között!1117 Budapest, Kaposvár utca 14-18Az ügyfélrendszerek helyszíni támogatása A felhasználói problémák feldolgozása a jegyrendszeren keresztül (1. szintű támogatás) Magyarország és a HEITEC (beleértve Ausztriát is) számára. A felhasználói problémák kezelése a jegyrendszeren keresztül (2. szintű támogatás) az IT Erla...ma 10:25 -
RDM/ Customer Service Representative L 1.5
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan végezhető* Provide technical support for corporate customers in various levels * Analyze, investigate, troubleshoot and resolve IT issues for users via phone or via Remote Desktop connection (including OS, application, service and Virtual Desktop Infrastructure and Remote Desktop Services...ma 10:05 -
* Professzionális segítségnyújtás ügyfelek és partnercégek számára telefonon valamint e-mailben * Ügyfelek kéréseinek teljesítése, reklamációinak kezelése * Hirtelen jött IT problémák elhárítása * Kapcsolattartás külső és belső nemzetközi partnerek munkatársaival a mindennapokban...ma 10:05
-
International Supply Chain Specialist - Spanish (Afternoon Shift)
1095 Budapest, Soroksári út 32-34.Adhering with the tasks outlined in the QMS Systems of EBSC Serves as the GBS supply chain coordinator by following the global supply chain requirements for order planning, movement and compliance to plant capacities to achieve a safe and timely vessel load Attend daily global su...ma 09:50 -
A Társaság által bonyolított beszerzési és közbeszerzési eljárások műszaki szempontú összeállítása Szakmai dokumentációk előkészítése Adatszolgáltatás az eljárások külső és belső ellenőrzéséhez Közbeszerzési eljárásokban, bíráló bizottsági tagság betöltése A (köz)beszerzési eljár...ma 09:35
-
Belső HR rendszerek (pl.: toborzás-kiválasztás, beléptetési-kiléptetési folyamatokkal foglalkozó rendszerek) működtetése Rendszer működésének átfogó ismerete, folyamatos dokumentációja Kapcsolattartás a fejlesztőkkel, projektvezetővel, üzemeltetőkkel Üzleti igények megértése, lef...ma 08:25
-
Változatos, de leginkább hoszting szolgáltatásokkal, cPanellel és WordPresszel kapcsolatos információs és technikai segítségnyújtás beérkező telefonos és e-mailes ügyfélmegkeresésekre. A 8 órás munkaidő nagy részében ticket (hibajegy) alapú technikai jellegű segítségnyújtás törté...tegnap 12:35
-
A cég ügyfelei számára készített webalkalmazás fejlesztése.tegnap 09:55
-
Németországban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáink támogatása informatikai területen, német nyelven Hibadokumentáció, adminisztráció Együttműködés más csoportokkal Ügyfelek, kollégák informálásamáj. 21.
-
In your role as an Inside Sales Representative you learn to sell softwares in the enterprise market. You proactively find, identify and preselect possible new customers and strategic contact persons. Additionally you win new customers via phone and social networks and create stra...máj. 21.
-
Conducting research and analysis into how the team can improve practices and processes Communicate with stakeholders to understand the change and action items needed Coordinating with the team to run workshops and training sessions Ensures IT mission, vision, values, and standard...máj. 20.
-
IT ügyfélszolgálati teendők ellátása végfelhasználók felé telefonon/e-mailben/webes felületen/személyesen Az informatikai rendszerek helyszíni illetve távoli támogatásának ellátása végfelhasználók felé Felhasználókkal és 2. és 3. szintű IT support-tal történő kapcsolattartás Beér...máj. 20.
-
Technikusokon keresztül érkező bejelentések jelzése a ServiceDesk felé, hogy ticketet tudjanak rá nyitni. DN ServiceDesk által EBS-ben rögzített retail ticketek technikusokra osztása, Silvanusra történő kiküldése (15 percen belül). Hiányos hibajegy információ esetén egyeztetés az...máj. 20.
-
digitális projektek adminisztratív támogatása, egyeztetések és kapcsolattartás a szakmai területekkel elkészült fejlesztések tesztelése, visszajelzések követése és összegyűjtése meglévő weboldalak ellenőrzése, tesztelése belső folyamatok koordinálása, optimalizálása projektek stá...máj. 20.
Nyomozzon az elveszett gyémánt után!
Regisztráljon, iratkozzon fel, tegye elérhetővé az önéletrajzát és nyerjen 2 millió forintot!
Játszom!