Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Informatikai támogatás állások, munkák
41 db találat
Szűrés
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...tegnap 13:12
-
Kockázatkezelési rendszerek, és a rendszerekhez kapcsolódó folyamatfejlesztéseknél üzleti fejlesztési igények megfogalmazásában, tesztesetek készítésében, a kész fejlesztések tesztelésében és a bevezetés koordinálásában Rendszerparaméterezések, tömeges betöltések elvégzésében Ren...tegnap 12:05
-
az AHD (FM-támogató) rendszerünk működésének teljes körű átlátása és az összefüggések megismerése a 2024-ben várható új verzió bevezetésének előkészítése, támogatása berendezések kategorizálása, BIM-ből adatmegfeleltetés ügyfelektől kapott adatok rendszerbe töltése, beállítások e...tegnap 09:51
-
Az MVM Csoport minőségirányítási rendszerét az ARIS folyamatmodellező eszköz segítségével támogatja. Alkalmazás oldalról támogatja a társasági modellezők (folyamatmenedzsment, rendszervezők, architektek) munkáját. Új tagvállalati bevonás esetén, a Minőségügyi szolgáltatások bevez...tegnap 08:04
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...Friss -
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 10:15
-
Nem probléma, amennyiben még nem ismered behatóan a magyar utak díjellenőrzési gyakorlatát.Az általunk biztosított betanulásod után ezek a szakmai koordinátori tevékenységek várnak rád: A cég díjellenőrzési tevékenységét támogató informatikai rendszerek és folyamatok megismerés...tegnap 15:45
-
A full-time BSc /MSc student in your final year(s) enrolled at a Hungarian university studying IT Required to complete the mandatory internship during your studies which is no more than 320 hours About the internship: Internship start date: 24th June, 2024 Duration: 8 weeks (320...tegnap 14:20
-
Automata és manuális tesztek elvégzése; Teszt specifikáció készítése; Tesztrendszerek kialakítása és fejlesztése; Hibanyilvántartó rendszer használata.tegnap 14:05
-
Project-Based Approach: Flexibility in Duration and Scope: Projects will range from 1 month to half a year, offering a diverse spectrum of experiences and challenges. Tailored Project Assignments: Recognizing that one size doesn’t fit all, we’ll collaboratively identify projects...tegnap 11:25
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...tegnap 09:45
-
We are excited to announce exceptional opportunities for Master Data Analysts to join our prestigious partner company in the thriving media sector. As a Master Data Analyst, you will play a crucial role in the team's growth and the continuous enhancement of data management proces...máj. 23.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 23.
-
Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyelet által küldö...máj. 23.
-
az intézmény szervereinek, munkaállomásainak üzemeltetése felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése, felhasználók helyszíni, telefonos és távoli eléréssel történő támogatása operációs rendszerek, felhasználói szoftverek telepítése, felügyelete, hálózat üzemeltetése, felügyele...máj. 23.
-
Our IT department self-image is to be the consultant and driving force in the enterprise for future-oriented IT technologies and value-creating applications. Working and collaborating hand in hand with the business functions, it develops a wide range of solutions for the more tha...máj. 23.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 23.
-
Swedish or Norwegian Speaking Service Desk Agent
Legyen az első 5 jelentkező között!1134 Budapest, Váci út 37.Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...máj. 23. -
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...máj. 23.
-
Új és meglévő szerver oldali alkalmazások fejlesztése és optimalizálása, tervezési, tesztelési feladatok, a különböző webes felületeket kiszolgáló REST API-k fejlesztése, a folyamatosan fejlődő rendszerünkben lévő microservicek fejlesztése, karbantartása...máj. 22.