Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák
116 db találat
Szűrés
-
Számlázás előkészítése SAP-ban (alvállalkozói és megrendelői számlák, teljesítés igazolások készítése); Megrendelések rögzítése SAP-ban; A területekről anyagrendelések összegyűjtése, felrögzítése SAP rendszerben, kiszállítások nyomon követése; Kapcsolattartás a területi vezetőkke...Friss
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:55 -
Napi aktív kapcsolattartás kül- és belföldi partnereinkkel, emailben és telefonon egyaránt Rendelések pontos, precíz visszaigazolása az ERP rendszerben Partnereink tájékoztatása (készletinformációk, a várható kiszállítás stb.) Dokumentumkezelés Reklamációkezelés Ügyfélszolgálati...tegnap 16:15
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 16:10
-
Te fogadnád a beérkező ügyfeleket és kollégákat, igazítanád el őket magyar és angol nyelven Szervezési feladatokat is segítenél ellátni, kapcsolattartó lennél az ügyfelek és kollégák között Hívásokat fogadnál, általános és specifikus információkat továbbítanál Látogatói kártyákat...tegnap 15:05
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...tegnap 14:40
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 14:30 -
Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...tegnap 14:29
-
Projekt csoport, valamint a Projektvezető műszaki feladatainak elősegítése, napi munkájának asszisztenciája Projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása, átadási dokumentációk, teljesítési igazolások előkészítése Üzleti ajánlatok, áraján...tegnap 14:10
-
Answering calls, mails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts e...tegnap 13:30
-
Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven. Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: külföldön történő egészségügyi ellátás megszervezése...tegnap 10:15
-
Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Készletszintek figyelemmel kísérése s...máj. 07.
-
Vevői információkérések koordinálása, Tájékoztatás termékeikről e-mailben és telefonon, Beérkező panaszok, reklamációk kezelése, megoldása e-mailben és telefonon, Online felületekről érkező rendelések kezelése, Vevői elégedettség elérése/fenntartása...máj. 07.
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 07.
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 07.
-
POLISH speaking customer care representative
Legyen az első 5 jelentkező között!1118 Budapest, Rétköz utca 5.The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...máj. 07. -
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...máj. 07.
-
Komplex, operatív folyamatok támogatása, felmerülő problémák, kérések kezelése Salesforce rendszeren keresztül Telefonon, e-mailen és chaten keresztül támogatás nyújtása belső és külső ügyfelek részére angol nyelven Az ügyféladatok és kommunikáció naprakész nyilvántartása az adat...máj. 07.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.máj. 07.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 07.