MADS - Márton Áron Iskolaszövetkezet logo

Adminisztrációs munkatárs (diákmunka - Budapest)

Állás részletei

  • Cég neve

    MADS - Márton Áron Iskolaszövetkezet

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 36-38.

  • Fizetés

    Bruttó 1 900 - 2 000 Ft/óra bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Diákmunka
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven.
  • Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: külföldön történő egészségügyi ellátás megszervezése baleset/betegség esetén.
MUNKAIDŐ:
2024.06.01-2024.09.30. (Közös elégedettség esetén van lehetőség hosszabb távon maradni.)
  • havi min 90-95 óra vállalása, nyáron min 100-120 óra
  • munkavégzés alapvetően hétfőtől-péntekig, különböző műszakokban történik (6:30 és 18:00 között)
    • plusz 2-3 hétvégi nap vállalása havonta
    • legalább 1 hétköznap délelőtti műszak vállalása hetente
  • hosszútávú munkavégzés esetén, a nyarat követően szükséges vállalni:
    • hosszútávú munkavégzés estén az első 3-4 hónapot követően 2-3 éjszakai műszakot havonta
    • munkavégzés alapvetően hétfőtől-péntekig, különböző műszakokban történik (6:30 és 23:00 között)
  • a műszakok mindenesetben 4-6-8 órásak (nincs köztes, 3, 5, 7 stb.)

FIZETÉS (havi elbírálás alapján történik):
    • alap órabér: bruttó 1900 Ft/óra 
    • kimagasló teljesítmény, megbízhatóság esetén: bruttó 2000 Ft/óra

 

Elvárások

  • nappali tagozatos hallgatói jogviszony, aktív (vagy passzív, ha 25 év alatti a diák) formában
  • megbízhatóság
  • aktív, kommunikációs szintű (legalább B2-es) angol nyelvtudás
  • jó kommunikációs készség, talpraesettség, segítőkészség, ügyfél- vagy vendég-orientált hozzáállás

Előnyt jelent

  • előnyt jelent hasonló területen szerzett munkatapasztalat, vagy vendéglátásban, eladói munkakörben elsajátított gyakorlat
  • plusz nyelv ismerete előny

Amit kínálunk

  • rövidtávú munkalehetőség
  • fiatalos pörgős csapat
  • rugalmas munkaidő
  • előrelépési lehetőség, amennyiben elégedettek vagyunk a munkáddal és a nyarat követően is maradnál a cégünknél
  • trainingeken való részvétel
  • betanuláshoz szükséges oktatóanyagok és mentor biztosítása
  • céges rendezvényeken, csapatépítőn való részvétel
  • gyümölcs kedd, szezonális ajándékok
  • ajánlási rendszer (bring a friend)
  • hosszútávú munkavégzés esetén, a nyarat követően, önálló munkavégzés esetén alkalmi jelleggel Home Office lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Céginformáció

Europ Assistance 1997 óta van jelen Magyarországon, és biztosít assistance szolgáltatásokat partnereik és ügyfeleik számára a magyar, román és szerb piacon. Régiós központként az Europ Assistance Magyarország bármilyen helyzetben képes segíteni ügyfeleinek a környező országokban, valamint egyedülálló nemzetközi hálózatuknak köszönhetően bárhol a világon. Szolgáltatásuk kulcsa egyedülálló szolgáltató partnerekből álló világhálózatuk és 40 speciális felkészültségű éjjel-nappal működő segélyhívó központjuk, melyek a világ több mint 208 országában teszik lehetővé az azonnali helyszíni beavatkozást az év 365 napján.

Álláshirdetés jelentése