Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák
111 db találat
Szűrés
-
Online Range & Availability Coordinator
Legyen az első 5 jelentkező között!2040. Budaörs Kinizsi út 1-3.WHAT THE JOB IS ABOUT: This role is responsible for coordinating the range and collaborating with IT, Operations and Commercial teams to ensure the best availability in stores. In addition, availability issues reported by stores are delegated to this role. Collaborating with OnDe...tegnap 22:30 -
Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációjategnap 22:00
-
Customer Service Representative- Dutch Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:55 -
WHAT THE JOB IS ABOUT I'm at the forefront of the business - the foundation of how we deliver for Customers and Colleagues every day. Responsible for managing content and communication, across our website and/or direct to customer communication channels (mostly email mar...tegnap 18:30
-
Improving customer and colleague experience through the delivery of strategic CCEC objectives, working in partnership with respective stakeholders across the business Working closely with stakeholders and CCEC operations, to address the root cause of customer and colleague contac...tegnap 17:35
-
Outgoing calls, cold calls in Danish Active sales of the company's services in Danish Consulting with Danish customers and prospects Keeping connection with Danish customers and authorities Preparing quotations, contracts, marketing materials in Danish Active cooperation with p...tegnap 16:30
-
Provide technical assistance to Customers regarding the product sizing, applications, system solutions, accessories, installations, prices, etc. assuring the functionality of the solution in practice. Identify and implement value-added services and enhance customer relationship...tegnap 15:30
-
Az értékesítési csapat támogatása Gépjármű adatok rögzítése Forgalomba helyezési ügymenet támogatása Teljes finanszírozási ügyintézés Beszállítókkal, ügyfelekkel történő kapcsolattartás Biztosítási állomány kezelése Beszerzési folyamat támogatása...tegnap 15:10
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 14:30 -
Answering calls and emails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contac...tegnap 14:30
-
Projekt csoport, valamint a Projektvezető műszaki feladatainak elősegítése, napi munkájának asszisztenciája Projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása, átadási dokumentációk, teljesítési igazolások előkészítése Üzleti ajánlatok, áraján...tegnap 14:10
-
Közvetlen kapcsolattartás az ügyfelekkel, meglévő kapcsolatok erősítése és az üzleti forgalom dinamikus növelése Új ügyfélkapcsolatok kiépítése és az üzleti lehetőségek felfedezése Komplex megoldások kidolgozása beleértve a rakománytervezést, menetrendeket és a szállítási módokat...tegnap 14:10
-
Új munkatársunk legfőbb feladata az értékesítési tevékenységünk adminisztratív támogatása és a vevői kapcsolattartás. Meglévő partnereink igényeinek felmérése, tanácsadás és ajánlatok kidolgozása Partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, vevőkapcsolatok ápolása telefon...tegnap 12:30
-
Dutch Speaking Pharmacovigilance Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...tegnap 10:45 -
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartástegnap 10:05
-
Kapacitáskezelés szakértő 2 éves határozott időre szóló szerződés
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 144-150.A Társaság kapacitás lekötési és kapacitás kezelési feladatainak elvégzése, a vevőportfóliójában bekövetkező kapacitás változások kezelése Rendszerhasználati szerződések megkötésének előkészítése, adminisztrációjának lebonyolítása, valamint a szükséges pénzügyi biztosítékok besze...tegnap 00:35 -
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 19.
-
We are seeking a junior Service Partner Coordinator to join our team in Hungary. If you have a passion for client communication and time management, we want to hear from you! Key Responsibilities: Registering and validating the Partner' service requests Booking appointment in cas...máj. 19.
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...máj. 19.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 19.