A sikeres, fiataloknak szóló márkák kulcsfontosságú jellemzői: legyen menő, valósághű, egyedi, tegye lehetővé a vele való azonosulást, legyen élvezeti értékkel bíró - olvashatjuk az InSites Consulting társalapítója, Joeri Van den Bergh "How Cool Brands Stay Hot" című könyvében.

Az emberek 40 százaléka nem szokott ismeretlen márkájú terméket vásárolni, és közel egyharmaduk imád ruhákat venni - derült ki a Szegedi Tudományegyetem Életstílus alapú fogyasztói szegmensek című kutatásából. A márkaorientált vásárlók úgy vélték, hogy szinte kizárólag csak a jól ismert márkákat érdemes vásárolni. Emellett sokan vannak, akik szerint márkás termékeket vásárolni gazdaságosabb, mert bár drágább, minőségével "visszahozza az árát". A márkák szerepe a fogyasztásban az emberek egy részénél az önkifejezés egyik szemléletes eszköze is. 

Állások a legmenőbb divatmárkáknál

Egy, a 18-59 éves magyar lakosság körében végzett reprezentatív kutatás is azt állapította meg, hogy a márkahűség, az ár-érték arány mérlegelése és a racionalitás az esetek többségében felülírja a "legolcsóbbat keresem" hozzáállást - áll ki az NRC piackutató felmérésében, amelyet az MTI ismertetett.

A menő divatmárkák állásajánlatai:

enlightenedBershka

enlightened C&A

enlightened Charles Vögele

enlightened H&M Hennes&Mauritz

enlightened J.Press

enlightened Marks & Spencer

enlightened Naracamicie

enlightened Promod

enlightened Tally Weijl 

enlightened Tom Tailor 

enlightened Triumph

enlightened Zara

És néhány sportmárka:

Budmil, Decathlon, Hervis

Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Összeállította: Durbák Ildikó

Címkék: állás, munka, divat, márka, kereskedelem