Állások a legmenőbb divatmárkáknál
Rengeteg menő divatmárka keres munkatársakat. Íme az állások listája!
A sikeres, fiataloknak szóló márkák kulcsfontosságú jellemzői: legyen menő, valósághű, egyedi, tegye lehetővé a vele való azonosulást, legyen élvezeti értékkel bíró - olvashatjuk az InSites Consulting társalapítója, Joeri Van den Bergh "How Cool Brands Stay Hot" című könyvében.
Az emberek 40 százaléka nem szokott ismeretlen márkájú terméket vásárolni, és közel egyharmaduk imád ruhákat venni - derült ki a Szegedi Tudományegyetem Életstílus alapú fogyasztói szegmensek című kutatásából. A márkaorientált vásárlók úgy vélték, hogy szinte kizárólag csak a jól ismert márkákat érdemes vásárolni. Emellett sokan vannak, akik szerint márkás termékeket vásárolni gazdaságosabb, mert bár drágább, minőségével "visszahozza az árát". A márkák szerepe a fogyasztásban az emberek egy részénél az önkifejezés egyik szemléletes eszköze is.
Egy, a 18-59 éves magyar lakosság körében végzett reprezentatív kutatás is azt állapította meg, hogy a márkahűség, az ár-érték arány mérlegelése és a racionalitás az esetek többségében felülírja a "legolcsóbbat keresem" hozzáállást - áll ki az NRC piackutató felmérésében, amelyet az MTI ismertetett.
A menő divatmárkák állásajánlatai:
És néhány sportmárka:
Önnek ajánljuk!
Összeállította: Durbák Ildikó
Címkék: állás, munka, divat, márka, kereskedelem