Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Informatikai támogatás állások, munkák
58 db találat
Szűrés
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ma 09:47
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...ma 09:43
-
az intézmény szervereinek, munkaállomásainak üzemeltetése felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése, felhasználók helyszíni, telefonos és távoli eléréssel történő támogatása operációs rendszerek, felhasználói szoftverek telepítése, felügyelete, hálózat üzemeltetése, felügyele...tegnap 13:15
-
Project-Based Approach: Flexibility in Duration and Scope: Projects will range from 1 month to half a year, offering a diverse spectrum of experiences and challenges. Tailored Project Assignments: Recognizing that one size doesn’t fit all, we’ll collaboratively identify projects...Friss
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...tegnap 21:50
-
We are excited to announce exceptional opportunities for Master Data Analysts to join our prestigious partner company in the thriving media sector. As a Master Data Analyst, you will play a crucial role in the team's growth and the continuous enhancement of data management proces...tegnap 18:11
-
Informatikai infrastruktúra (hálózat, szerverek, nyomtató stb.) üzemeltetése és karbantartása; IT cloud szolgálatások adminisztrálása és fejlesztése (Office 365, Atlassian, stb) Felhasználói jogosultságok adminisztrálása, naprakészen tartása; Cégcsoport szintű IT folyamatok üz...tegnap 16:50
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...tegnap 16:05
-
Further development and optimization of the existing template solution System configuration of the Controlling module Development of functional specifications for new reports, functionalities, and requirements from the rollouts Testing, documentation and Go-Live supporttegnap 15:15
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 14:30 -
Roll out Template solution to locations according to MES program, Quality and detailed scheduling for all areas are the main focus areas, He/She is considered as the face to the customer working closely (onsite) with business and Solutioning team (Solution Architects, Functional...tegnap 12:45
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestentegnap 09:45
-
Egy kommunikatív, nemzetközi környezetben fogsz dolgozni a Celanese Magyarországnál. Ebben a pozícióban különböző IT területen is kipróbálhatod magad. A feladataid lesznek: Projekttevékenységek vezetése Műszaki részleg támogatása, Access/Request/Knowledge/Incident/Change és Budge...tegnap 09:00
-
Administer and support IT infrastructure, including servers, storage, networks, and telecommunication systems across all office and plant areas. Implement security measures, such as patches and updates, to protect company data and uphold robust IT security practices at the site l...tegnap 07:45
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...máj. 07.
-
Új és meglévő szerver oldali alkalmazások fejlesztése és optimalizálása, tervezési, tesztelési feladatok, a különböző webes felületeket kiszolgáló REST API-k fejlesztése, a folyamatosan fejlődő rendszerünkben lévő microservicek fejlesztése, karbantartása...máj. 07.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 07.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 07.
-
Nem probléma, amennyiben még nem ismered behatóan a magyar utak díjellenőrzési gyakorlatát.Az általunk biztosított betanulásod után ezek a szakmai koordinátori tevékenységek várnak rád: A cég díjellenőrzési tevékenységét támogató informatikai rendszerek és folyamatok megismerés...máj. 06.
-
A full-time BSc /MSc student in your final year(s) enrolled at a Hungarian university studying IT Required to complete the mandatory internship during your studies which is no more than 320 hours About the internship: Internship start date: 24th June, 2024 Duration: 8 weeks (320...máj. 06.