Minden közösségi felületnek megvan a maga sajátossága, de ahhoz, hogy fenntartsunk egy professzionális imázst, adunk pár inspiráló ötletet.

1. Releváns, aktualizált tartalom

Gyakran nincs elegendő erőforrás arra, hogy egy jól strukturált közösségi megjelenést menedzseljünk, de ez nem lehet ok arra, hogy a 2-3 éve posztolt próbálkozásaink nyomai még mindig elérhetők legyenek. Az internet nem felejt! Egyetlen kisvállalat sem engedheti meg magának, hogy a keresőmotor egy elavult bejegyzést dobjon ki, ha rákeresnek a cége nevére.

2. Egyensúly: sales és/vagy social? 

Amikor a közösségi profilt építjük, gondoljuk át, hogy mi az amire felhasználóként igazán kíváncsiak lennénk pl. facebookozás közben? A reklámzaj már így is elég nagy, és a célcsoport jelentős része már megtanulta szűrni a hirdetés jellegű tartalmakat. Legyünk bátrak, vállaljuk fel azt is, ami a termék/szolgáltatás mögött van, és mutassuk meg magunkat.

Közösségi imázs, avagy mit kezdjünk a közösségi profilunkkal?

3. Mutassuk meg magunkat! De mit is?

A közösség mindig értéket keres. Kommunikáljuk azt is, ami túlmutat a rövidtávú üzleti haszonszerzésen, és jelezzük, hogy valóban fontos részei vagyunk a közösségnek. Olyasvalaki, akit érdemes fenntartani.

Biztos ismerjük az érzést, amikor "még egy utolsó posztot megnézek", és fél órával később még mindig... A mérések szerint facebookozás közben egy kíváncsi, izgalmi állapotban vagyunk, hírekre, érdekességekre vadászunk. Ebben az állapotban egy klasszikus "sales poszt" körülbelül olyan hatást vált ki az agyban, mint esti tévézés közben a reklámszünet: csatornaváltás, figyelem kikapcsol, a hírfolyamon tövább görget. 

4. Szeretni fognak

Milyen értékek mentén kommunikáljunk? Mit szeret a közönségünk? Kérdezzük meg, mérjük az eredményeinket, és mindenképp gondoljuk át mi magunk is, hogy mi az, amivel azonosulni tudunk, mi az, ami hitelessé tesz minket.

Közösségi imázs, avagy mit kezdjünk a közösségi profilunkkal?

5. Mérés

Legyen tervünk! Mi az, amit el szeretnénk érni? Amikor megvan a cél, válasszuk ki a legjobb mérőszámokat, és értékeljük az eredményeket! Amennyiben valaki elakad ezen a ponton, bátran segítséget kell kérnie! Mondjuk tőlünk. A ZoomSphere nem csak egy eszköz, hanem egy szolgáltatás, mely segítségével egy cég kialakíthatja a legjobb közösségi megjelenést. Kérje mindenki a személyre szabott ajánlatát!

Közösségi imázs, avagy mit kezdjünk a közösségi profilunkkal?Érdemes megkeresni minket a Facebook-oldalunkon, és üzenetet küldeni nekünk. Kérjük, hogy az üzenetben mindenki írja meg, hogy szeretné kipróbálni a szolgáltatásunkat és hivatkozzon a Profession.hu-ra.

Azt, aki a Profession.hu-hoz tartozik, most az ajánlat mellett egy 30 napos ingyenes próbaidőszakkal is meglepünk!

Szlahotka-Gödri Orsolya
ZoomSphere Magyarország

 

Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Címkék: közösségi média, tartalom, megjelenések, cég, márka, brandépítés