Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Mai értelemben vett PR-ral először a múlt század végén találkozunk: az első vállalati PR osztályt az Egyesült Államokban, 1889-ben George Westinghouse hozta létre saját cégénél. Amikor 1888-ban New York államban bevezették az elektromosságot Westinghouse felismerte, hogy kapcsolatot kell teremtenie a közvéleménnyel. Így felkért egy híres újságírót, hogy szervezze meg sajtókapcsolatait.

A világban a PR szakma a múlt század legvégén indul fejlődésnek, Magyarországon csak a rendszerváltás idején született meg hivatalosan a szakma - olvashatjuk Barát Tamás a PR-szakma múltjáról, jelenéről és jövőjéről írott elemzésében, mely a CEO magazinban jelent meg.

Hazánkban kevesen tudják, hogy mit is jelent ez a két betű, sokan azt hiszik, hogy a "propaganda” szó első két betűje, mások pedig összetévesztik a marketinggel vagy az újságírással. A PR feladata azonban más, a cél a közös megértés elérése, a kölcsönös előnyökön alapuló kapcsolatok kiépítése a szervezet és környezete, illetve közvélemény között, a kétirányú kommunikáció segítségével.

Ilyen állást találhatunk PR területen!

Barát Tamás szerint a PR és a marketing testvérek, de nem ikrek. Mindkettő irányítási funkció, de mindkettő mást irányít: a marketing az eladás és a kereskedelemi tevékenység irányítója, a PR viszont a bizalmat szeretné megteremteni szervezet menedzsmentje számára, és ezen keresztül természetesen hozzájárul a marketing tevékenységhez is.

Íme a PR-állások!

- Ilyen PR-állásokat találhatunk

- Kínálnak állásokat PR-szakembereknek adminisztráció, irodai munka, banki-biztosítási, értékesítés, kereskedelem, gyártás, termelés, mérnöki területre, emellett a HR, az IT, a pénzügy, könyvelés, a szállítás, beszerzés, logisztika ágazatokban is elhelyezkedhetnek.

- SSC-kben és ügyfélszolgálatoknál is találhatunk állást.

- Vezetői pozíciókat is találhatunk.

- A közszférába is keresnek PR-szakembert.

 - A legtöbb állás Budapesten van.

- Felsőfokú végzettség szükságes sok pozícióhoz.

- Angoltudást vár el a munkaadók többsége, de német nyelvismerettel is elhelyezkedhetünk.

- A pozíciók többsége teljes munkaidős, ám időszakos munka is van.

- Gyakornoki helyet is találhatunk.

- Marketing, Média, PR területen közel 300 állást kínálnak.

EZ A 6 LEGFONTOSABB ELVÁRÁS, HA A PR SZAKMÁT VÁLASZTJUK!

Összeállította: Durbák Ildikó

Címkék: PR, álláskeresés, állásajánlat, munka