Ilyen állást találhatunk PR területen!
Száznál is több állást kínálnak PR szakembereknek. Íme a munkalehetőségek.
Önnek ajánljuk!
Mai értelemben vett PR-ral először a múlt század végén találkozunk: az első vállalati PR osztályt az Egyesült Államokban, 1889-ben George Westinghouse hozta létre saját cégénél. Amikor 1888-ban New York államban bevezették az elektromosságot Westinghouse felismerte, hogy kapcsolatot kell teremtenie a közvéleménnyel. Így felkért egy híres újságírót, hogy szervezze meg sajtókapcsolatait.
A világban a PR szakma a múlt század legvégén indul fejlődésnek, Magyarországon csak a rendszerváltás idején született meg hivatalosan a szakma - olvashatjuk Barát Tamás a PR-szakma múltjáról, jelenéről és jövőjéről írott elemzésében, mely a CEO magazinban jelent meg.
Hazánkban kevesen tudják, hogy mit is jelent ez a két betű, sokan azt hiszik, hogy a "propaganda” szó első két betűje, mások pedig összetévesztik a marketinggel vagy az újságírással. A PR feladata azonban más, a cél a közös megértés elérése, a kölcsönös előnyökön alapuló kapcsolatok kiépítése a szervezet és környezete, illetve közvélemény között, a kétirányú kommunikáció segítségével.
Barát Tamás szerint a PR és a marketing testvérek, de nem ikrek. Mindkettő irányítási funkció, de mindkettő mást irányít: a marketing az eladás és a kereskedelemi tevékenység irányítója, a PR viszont a bizalmat szeretné megteremteni szervezet menedzsmentje számára, és ezen keresztül természetesen hozzájárul a marketing tevékenységhez is.
Íme a PR-állások!
- Ilyen PR-állásokat találhatunk.
- Kínálnak állásokat PR-szakembereknek adminisztráció, irodai munka, banki-biztosítási, értékesítés, kereskedelem, gyártás, termelés, mérnöki területre, emellett a HR, az IT, a pénzügy, könyvelés, a szállítás, beszerzés, logisztika ágazatokban is elhelyezkedhetnek.
- SSC-kben és ügyfélszolgálatoknál is találhatunk állást.
- Vezetői pozíciókat is találhatunk.
- A közszférába is keresnek PR-szakembert.
- A legtöbb állás Budapesten van.
- Felsőfokú végzettség szükságes sok pozícióhoz.
- Angoltudást vár el a munkaadók többsége, de német nyelvismerettel is elhelyezkedhetünk.
- A pozíciók többsége teljes munkaidős, ám időszakos munka is van.
- Gyakornoki helyet is találhatunk.
- Marketing, Média, PR területen közel 300 állást kínálnak.
EZ A 6 LEGFONTOSABB ELVÁRÁS, HA A PR SZAKMÁT VÁLASZTJUK!
Összeállította: Durbák Ildikó
Címkék: PR, álláskeresés, állásajánlat, munka