Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Mint ahogyan arról már korábban is írtunk, ahogyan az ezredfordulósnak is nevezett Y generáció (az 1977-1994 között születettek) tagjai középvezetői szintekre lépnek, egyre inkább előtérbe kerül a Z generáció: az 1995 és az után születettek. Szakértők egyetértenek abban, hogy ez a digitális bennszülöttnek is nevezett nemzedék igen más szemlélettel rendelkezik, mint elődei. Ez jó hír, de egyben kihívás is a cégeknek!

Ahhoz, hogy vállalatként megnyerjük őket, fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogy mi az, amit munkavállalóként ez a generáció elvár, illetve mi inspirálja. Íme, 4 tipp a Profession.hu-tól!

1. Ajánljunk karrier fejlődési lehetőséget!

Ez a generáció egy eszközként tekint a cégre és azt nézi, hogyan segít neki a vállalat abban, hogy eljusson a karrierjében oda, ahová vágyik. Ez nem az a generáció, aki meg akarja úszni a munkahelyet, tehát hajlandóak keményen dolgozni, a lojalitásukat azonban ki kell érdemelni. Továbbképzéseket, személyes odafigyelést, és előrelépési lehetőségeket kell biztosítanunk ahhoz, hogy bevonzzuk, és megtartsuk őket.

2. Teremtsünk versenyhelyzetet!

Az Y generációval összehasonlítva, akik az együttműködésre és a csapatmunkára koncentrálnak, a Z generáció sokkal függetlenebb és versenyszelleműbb. Egy állás elnyerését is úgy fogják fel, mint egy versenyt, ahol le kell győzni a többi indulót. Alapelvük, hogy csak magukra számíthatnak és a jó munkához az kell, hogy elejétől a végéig be legyenek vonva a folyamatokba. Ők azok, akik saját korosztályukban sikeres startup vállalkozásokra láttak példát és ez a vállalkozó szellem kihatással van a munkához való hozzáállásukra is.

3. Adjunk anyagi elismerést!

Ez a generáció az, amelyik testközelből tapasztalta meg a gazdasági válságot, és látta, hogyan küzdenek meg ezzel szüleik, így számukra az anyagi biztonság megteremtése kiemelkedő fontosságú. Részletesen fognak tájékozódni nemcsak a konkrét fizetésről, hanem a különböző juttatásokról is, és két hasonló ajánlat közül azt választják, amelyik többet fizet.

  Hogyan tehetjük vonzóvá a céget a Z-generáció számára?  

4. Biztosítsunk tech központú irodát!

Ez az a korosztály, akik már nem ismerik az okostelefon nélküli életet, a csúcstechnológia pedig mindennapjaik részévé vált. A Z generáció munkahelyválasztásánál nagyon sokat nyom a latba, hogy az adott vállalat a technológiai kifinomultság és fejlettség milyen fokán áll. Számukra nincs lehangolóbb, mint egy elavult, átlagos géppark, vagy rossz minőségű céges mobiltelefon.

Fogadjuk meg a fenti tanácsokat, és vonzzuk be vállalatunkhoz a Z generáció legtehetségesebb tagjait! Ha még keressük a megfelelő munkatársakat, a Profession.hu csapata lehet segítségünkre egy adott pozíció optimális jelöltjeinek kiválasztásában, legyen szó a legifjabb korosztály tagjairól, vagy tapasztaltabb munkavállalókról. Ezzel sok időt és energiát spórolhatunk meg. Ráadásul adatbázisunkban több százezer önéletrajz is rendelkezésre áll, amely naponta közel 400 további önéletrajzzal bővül! 


 Készítette: Khojaste K

                      A Profession.hu Facebook oldala

                      A Profession.hu Instagram oldala