Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Milyen általános stratégiát folytat a Sanoma Media Budapest Zrt. a munkaerő-kiválasztás során?

Fontos szempont, hogy olyan jelentkezőt vegyünk föl, aki hosszú távon is alkalmas a cégnél való munkára, innovatív, kooperatív szellemiségű. Van egy elképzelésünk arról, hogy hogyan kell nálunk viselkedni, milyen magatartás az, ami Sanoma-komform. Ezzel tudjuk biztosítani, hogy a Sanoma kultúrája továbbra is egy nagyon erős pillére legyen a céges működésnek. A vállalatot összességében elég puritán működés jellemzi, nagyon kulturált hangnemben működnek együtt a kollégák.

Mi jellemző a Sanoma vállalati kultúrájára?

Próbálunk a vállalati vezetői munkára nagy hangsúlyt helyezni, ez az, ami különleges a Sanoma kultúrájában. Emellett próbáljuk az innovatív gondolkodást segíteni és a kreativitást támogatni. Azt szoktuk mondani, hogy nálunk lehet hibázni, de tanulni kell a hibákból, ez egy nagyon fontos fokmérője a céges kultúrának.

Melyek a legfontosabb tevékenységi körök, ahol ez megnyilvánul?

A Sanoma tevékenysége diverzifikált, a három erős pillér a nyomtatott média, a digitális média és a tévé. Nagyon izgalmas, hogy mindegyiknek egy kicsit más a kultúrája, el is különülnek szervezetileg a cégen belül.

Melyek jelenleg a legnépszerűbb pozíciók a cégnél?

Leggyakrabban az online területre tudunk fejlesztőket és értékesítőket felvenni, mert ez a legdinamikusabban növekvő része a cégnek. A fejlesztés alatt értünk mindent a programozóktól kezdve a projectmenedzserig, illetve mindenkit, aki valamilyen hozzá tud járulni egy új termék piacra dobásához, legyen az egy Androidos okostelefon-applikáció vagy egy honlap, amelyet meg kell újítani vagy újat építeni. Ilyen értelemben nagyon tágan értelmezett feladatkörre keresünk fejlesztőket, illetve értékesítőket is, mert rengeteg az értékesíthető felület. Jellemzően az értékesítési kereskedelmi tevékenység Magyarországon meglehetősen alulbecsült és pontosan ez az a terület, ahová szívesen veszünk fel frissdiplomásokat. Itt elsősorban nem az a lényeg, hogy ki milyen képzettséggel, végzettséggel rendelkezik, ennél sokkal fontosabb, hogy olyan személyiség jegyekkel rendelkezzen, amelyek alkalmassá teszik arra, hogy értékesítsen. Ez egyébként a legnagyobb hiányszakma a magyar médiában.

Milyen tulajdonságokkal kell, hogy rendelkezzen egy jó értékesítő?

A nyomtatott sajtóban értékesíteni egy nagyon izgalmas és szép feladat, de az online területen értékesíteni mindig sokkal komplexebb, több a variációs lehetőség. Nagyon nehéz megfogalmazni, hogy mitől lesz valaki jó értékesítő, de az biztos, hogy rendkívül kitartónak kell lennie és üzleti empátiával kell, hogy rendelkezzen annak érdekében, hogy jól össze tudja hangolni a vevő érdekeit a Sanoma Media Budapest Zrt. érdekeivel. A jó prezentációs és kommunikációs készség önmagától értetődik. Az értékesítőknek emellett kudarctűrőnek kell lenni, mert ezen a területen teljesen természetes, hogy nem minden kontaktus jelent sikeres értékesítést. A jó arculatépítés szintén hozzátartozik a jó értékesítő legfontosabb személyiségjegyeihez.

A versenytársakhoz képest miben nyújt egyedi lehetőségeket a Sanoma Media Budapest Zrt.?

Nincsen másik olyan médiacég, aki minden a három nagy médiaterületen (nyomtatott média, online, televízió) meg tudta vetni a lábát a piacon. Nagyon fontos, hogy házon belül tudtuk létrehozni ezeket a pilléreket. A Sanoma Media Budapest egy magazin cégként indult és az elmúlt tíz év során fokozatosan felépítette a digitális és online tevékenységét, majd 3-4 évvel ezelőtt a tévét. Mind a három területen sikeresen tud működni, ez teljesen egyedi. Ebből következik, hogy a cég innovatív, van kockázatvállalási készség a cégen belül, vagyis ki mertünk lépni olyan területekre, amelyeket korábban nem ismertünk. Ma már a cég hirdetési árbevételein belül a legnagyobb részesedést az online terület éri el. Azt gondolom, hogy ahhoz képest, hogy pár évvel ezelőtt még egy klasszikus magazin cég voltunk, ez egy nagyon izgalmas jelzés a piac felé, ami azt mutatja, hogy mennyire dinamikusan tud megújulni a cég. A táblagépekre, okostelefonokra készült applikációkban például Magyarországon abszolút piacvezetők vagyunk. A Sanoma regionális mobiltelefon-fejlesztési központja is itt van, Budapesten.

Hogyan segíti a vállalat a karriertervezést, milyen egyéni fejlődést segítő programok léteznek a dolgozók számára?

A legnagyobb hangsúlyt a vezetői készségek fejlesztésére helyezzük, hiszen ahhoz, hogy egy munkatárs jól érezze magát a cégnél és fejlődni tudjon, egy jó vezető kell. Ezen kívül folyamatosan újabb és újabb munkakörök kerülnek kialakításra, és ez a házon belüli váltás lehetőségét hozza magával. A közelmúltban elég sokan kaptak új feladatot, akár annak köszönhetően, hogy váltottak házon belül, akár úgy, hogy a munkakörük mellett részt vettek különböző projektekben, amelyek biztosítják mind a személyes, mind a szakmai fejlődés lehetőségét.