Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Hogyan és mikor került a Sanoma Media Budapest Zrt-hez?

Egy évvel ezelőtt diplomáztam és kerültem a céghez, egy üzleti szimulációs versenyen vettem részt, amelynek a Sanoma volt a szponzora. A verseny résztvevőinek körbeküldött álláshirdetésre jelentkeztem és felvételt is nyertem. Olyan területen szerettem volna dolgozni, amely megfelel az elvárásaimnak: dinamikus, változatos és hosszabb távon is van benne potenciál. Úgy láttam, hogy a Sanoma hazai és nemzetközi szinten is nagy, színvonalas teljesítményt nyújtó és tisztességes üzletmenetet folytató szereplő. A maga nemében mind a korábbi, mint a mostani munkaköröm sok kihívást jelentett és jelent számomra.

Jelenleg milyen pozícióban dolgozik a cégnél?

Februárig az Újmédia-divízió vezetőjének, Gerentsér Imrének a személyi asszisztense voltam, azóta digitális üzletfejlesztési munkatársként dolgozom, vagyis az Újmédia-divízióba tartozó felsővezetőknek a munkáját támogatom különböző folyamatokban; elemzéseket, előterjesztéseket készítek, tárgyalni járok és kisebb volumenű projekteket koordinálok.

Hogyan jellemezné a vállalati kultúrát?

A Sanoma Media vállalati kultúrája rendkívül európai, mindenkire jellemző az egymás iránti tisztelet, a kulturált hangnem és az, hogy a kollégák nyitottak egymással szemben, meghallgatják egymás véleményét. A cégnél elvárás is, hogy folyamatosan új ötletek kerüljenek felszínre.

Milyen támogatást nyújt a cég a szakmai továbbfejlődéshez?

Vannak különböző tréningek, valamint a Sanoma fizetett szabadság keretében támogatja, ha valaki tanulmányokat szeretne folytatni a munkája mellett. Különböző szakmai folyóiratokra is előfizetünk és könyveket rendelünk. Elsősorban azonban a vállalatnál dolgozó jó szakemberek adják a mintát a szakmai fejlődéshez.

Milyen munkaidőn túli tevékenységek segítik a csapatmunkát?

Az elmúlt egy évben, két-három alkalommal is volt közös céges rendezvény, illetve néhány kollégával minden héten járunk focizni.

Milyen képességek a legfontosabbak a vállalatnál való sikeres munkához?

Professzionalizmus, elkötelezettség, nyitottság és korrektség. Ez a négy személyes érték a legszükségesebb ahhoz, hogy be tudjon illeszkedni a Sanomához az ember és jó munkát tudjon végezni.

Melyek voltak a legnagyobb kihívások, amelyekkel a cégnél való munka során szembesült?

Már az első naptól fogva nagy felelősséggel járó komoly feladatokat kaptam. Amikor a Sanoma Médiát, mint szponzort képviseltem idén ugyanazon az üzleti szimulációs versenyen, amelynek a révén korábban bekerültem, a rendezvény főszervező megemlítette, hogy minden bizonnyal a résztvevők számára jelzés értékű, hogy a Sanoma Médiában hajlandóak felelősséget tenni az emberre, hiszen viszonylag újoncként egyedül képviseltem a céget és tartottam előadást a vállalatról. Vezetői asszisztensként egy-egy esemény teljes körű szervezése, egy-egy piaci körkép kidolgozása és prezentálása, digitális üzletfejlesztési munkatárként pedig már „éles” előterjesztések kidolgozása és gyakorlati feladatok végrehajtása szintén komoly felelősséggel járó feladat.

Milyen hosszú távú céljai vannak a cégnél?

Viszonylag gyorsan sikerült előrelépnem, ezért a következő célt nem rövid távon tűztem ki magam elé: szeretném megtanulni az üzletfejlesztés minden részletét és olyan szakember lenni, aki teljesen tisztában van a digitális világ trendjeivel és képes arra, hogy meghatározzon a Sanoma részére minél rövidebb távon olyan lépéseket, amelyek előreviszik a céget.

Említsen olyan ösztönző lehetőségeket, amelyekkel a cég hozzájárul a kreatív munkavégzéshez!

Számomra a legnagyobb ösztönző erő a kreatív munkavégzésre, ha teret adnak az ötletek kibontakoztatására. A Sanoma Médiában meghallgatják a munkatársak ötleteit és megfontolják, adott esetben az illetőre rá is bízzák a kreatív ötlet végrehajtását.