-
Vezérigazgatói Személyi Asszisztens
HillSide Offices - Budapest, Alkotás u. 55-61, 1123
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Vezérigazgató napi munkájának teljes körű, előrelátó szakmai és privát támogatása, magas szintű szervezési, koordinációs és asszisztensi feladatok ellátásával.
- Telefonos és e-mailes megkeresések professzionális kezelése, információk szűrése és priorizálása.
November 30.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
Személyi asszisztens
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Ebben a sokoldalú asszisztensi szerepben kulcsszerepet játszol a felsővezetők és szakmai területek támogatásában, események és tevékenységek összehangolásában.
- Szakmai területek adminisztratív támogatása
- HR adminisztrációban való részvétel
- Rendezvények, csapatépítők szervezése
December 05. -
Reklamációkezelési koordinátor
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 53.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vevői, fogyasztói minőségi reklamációk fogadása, rögzítése, nyomonkövetése.
- Kapcsolattartás és folyamatos egyeztetés az érintett társosztályokkal.
- Reklamációk kivizsgálásának szakmai felügyelete.
- Reklamációkhoz tartozó mérőszámok nyomonkövetése.
- Folyamat fejlesztése.
- Statisztikák, kimutatások készítése.
November 21. -
-
Termeléstervező
2367 Újhartyán, Liebner dűlő 8.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Hosszútávú és rövidtávú gyártási terv készítése a vevői igények és a gyártási kapacitás alapján.
- Az aktuális napi gyártás kihozatalának folyamatos figyelemmel követése.
- Optimális gyártásrendelési mennyiségek meghatározása, figyelembe véve a vevői igényeket és a biztonsági készleteket.
November 13.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A javítandó készülékek hibáinak felmérése, javaslattétel a szükséges javításokra
- Technológiai fejlesztéseket javasol a transzformátor villamos javításához
- KÖF/KIF transzformátorok vizsgálatainak tervezése, végzése és kiértékelése
November 24.• Előre sorolva tegnap 01:02 -
Pénzügyi asszisztens és irodavezető
1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca 52.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kimenő számlák kiállítása, fizetési határidők és beérkező átutalások nyomon követése
- Bejövő számlák fogadása (formai- és tartalmi ellenőrzés, utalásra előkészítés)
- Számlák rögzítése a könyvelési rendszerben
- Bank könyvelése
- Elszámolások feldolgozása, nyilvántartása
- Számlaproblémák kezelése
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Kereskedelmi koordinátor
1225 Budapest, Campona utca 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kereskedelmi képviselők munkájának segítése
- Megrendelések feldolgozása
- A kimenő áruforgalom szervezése (szállítólevél, számla)
- Fuvarszervezés, EKÁER ügyintézés
- Részvétel az leltárban
- Bejövő hívások kezelése
- Vezetői asszisztencia – kimutatások, statisztikák készítése vezetőség részére
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
Közbeszerzési referens
Budapest, V. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKommunikációval és szervezetfejlesztéssel összefüggő nyílt közbeszerzési eljárások teljes körű, önálló lebonyolítása az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, hirdetmények, dokumentációk összeállítása; az eljáráshoz kapcsolódó iratok elkészítése; a bíráló bizottság tagjaként az ajánlatok...
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Adminisztratív- és ügyfélkoordinátor
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Egészségügyi intézmény napi adminisztrációs és operatív feladatainak koordinálása, szervezése, ellenőrzése
- A hozzánk fordulók személyesen, telefonon, emailen történő tájékoztatása, irányítása
- Előjegyzések kezelése, szervezése, kapcsolattartás
- Munkafolyamatok kapcsán történő adatrögzítés
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
Felsővezetői asszisztens
Budapest
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- A felsővezető munkájának kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs támogatása.
- A felsővezető külső és belső kapcsolatainak szervezése és koordinálása, üzleti partnerek fogadása.
- Iroda működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése, határidők kezelése.
December 05. -
-
Adminisztrátor
2870 Kisbér, Kossuth Lajos utca 33.Br. 500e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- napi jelentők készítése, anyag- készáru forgalom rögzítése
- termeléshez szükséges dokumentációk és termékcímkék készítése és kiadása
- adatok és információk megosztása a napi működéshez
- nyilvántartások vezetése és feldolgozása
- leltározás, munkaruha kiadás, irodaszerek megrendelése
November 21. -
-
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Nettó eszközérték számítása és egyeztetése letétkezelővel
- Tranzakciók ellenőrzése, nyilvántartó rendszerben történő rögzítése, továbbítása letétkezelő és könyvelő felé
- Jelentés, adatszolgáltatás elkészítése és beküldése (pl. MNB-nek)
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Általános ügyintéző
Budapest, IX. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokBeérkező számlák iktatása, rögzítése könyvelő programban dokumentumkezelés, ügyfélszolgálat ellátása (telefon, e-mail, személyes). ...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Technikai vezető helyettes
Hibrid • 2360 Gyál, Kisfaludy utca 63.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokÚj gyártóüzemek és termelési bővítések tervezésének támogatása, projektmenedzsment feladatok ellátása Piackutatás és kapcsolattartás gépgyártó és mérnöki cégekkel, ajánlatok bekérése, értékelése Új berendezések telepítésének, beüzemelésének szervezése és irányítása Tervek és elrendezési rajzok...
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
-
Szakmai asszisztens
1107 Budapest, Basa utca 22.
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Beérkező és kimenő kommunikáció kezelése: telefonhívások és e-mailek fogadása, továbbítása, igazgató levelezésének kezelése
- Határidők nyomon követése: vezetői naptár kezelése, határidős feladatok koordinálása
December 05. -
-
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfeleink részére szerviz ajánlatok készítése,
- javításra váró gépjárművek adminisztratív ügyintézése,
- javításhoz szükséges alkatrészek megrendelése, ellenőrzése,
- munkafelvételi folyamathoz tartozó adminisztráció elvégzése,
- folyamatos kapcsolattartás meglévő és új ügyfeleinkkel,
December 05. -
1077 Budapest, Király utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az iroda működéséhez szükséges eszközök (irodaszerek, laptop, telefon, konyhai eszközök, élelmiszerek, takarítószerek stb.) beszerzése, kezelése, készletek nyomon követése, pontos nyilvántartása, ellátottság biztosítása
- IT support koordinálása, rendszergazdákkal való együttműködés
December 05. -
Titkár / Titkárnő - asszisztens
1133 Budapest, Gogol utcaNettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Vezérigazgató munkájának teljes körű támogatása,
- ügyviteli általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása,
- belső és külső postázás,
- a bejövő és a kimenő iratokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása (érkeztetés, iktatás, postázás stb.),
- telefonhívások kezelése,
December 05.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Senior python developer állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!