-
1077 Budapest, Király utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az iroda működéséhez szükséges eszközök (irodaszerek, laptop, telefon, konyhai eszközök, élelmiszerek, takarítószerek stb.) beszerzése, kezelése, készletek nyomon követése, pontos nyilvántartása, ellátottság biztosítása
- IT support koordinálása, rendszergazdákkal való együttműködés
December 05. -
Titkár / Titkárnő - asszisztens
1133 Budapest, Gogol utcaNettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Vezérigazgató munkájának teljes körű támogatása,
- ügyviteli általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása,
- belső és külső postázás,
- a bejövő és a kimenő iratokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása (érkeztetés, iktatás, postázás stb.),
- telefonhívások kezelése,
December 05. -
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyvédi iroda működésével összefüggő levelezési és egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
- kapcsolattartás a szakértőkkel, partnerekkel és megbízókkal
- beérkező szerződések belső nyilvántartási rendszerben történő rögzítése aktualizálása,
December 05. -
Sales Operations Executive (XPENG)
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 34.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- In the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results
- Continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive changes
November 11. -
-
Szakmai titkár
Budapest
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- részt vesz az igazgatóság tevékenységi körébe tartozó szakmai anyagok kidolgozásában, véleményezésében
- részt vesz a munkacsoportok, bizottságok munkájában, ahol az igazgatóság álláspontját képviseli
November 11. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- IT GxP rendszerek validálásában való részvétel, dokumentációk készítése és ellenőrzése
- IT rendszerek IQ, OQ, PQ folyamatainak végrehajtása és koordinálása
- Rendszerek életciklusának nyomon követése, életciklus-menedzsment teljes körü dokumentálása és frissítése
- Adatintegritás biztosítása
November 17.• Előre sorolva december 5. -
-
Pénzügyi asszisztens / Irodavezető
Infopark I - Budapest, Infopark stny. 1E, 1117
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szerződések, teljesítési igazolások és egyéb hivatalos dokumentumok aláíratása, scannelése, rögzítése belső rendszerekben
- Beérkező és kimenő iratforgalom kezelése, iktatása és postázása
- Dokumentumok rendszerezése, nyilvántartások vezetése
December 05. -
-
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva december 5. -
-
Irodai adminisztrátor
8360 Keszthely, Pajtaalja utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő számlák készítése
- Bejövő- és kimenő számlák iktatása
- Banki utalások elvégzése
- Pénztári nyilvántartások kezelése
- Postai küldemények átvétele és feladása
- Fentiekhez kötődő egyéb irodai,- és adminisztratív feladatok
November 11.• Előre sorolva december 5. -
Bérautó koordinátor
1195 Budapest, Üllői út 309.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, gépjármű átadás/átvétel
- Gépkocsi leadásokban való aktív részvétel
- Felmerült szerviz és karosszéria javítások, mosás igények megszervezése, saját rendszerben való adminisztrálása, továbbítása a szerződött partnerek felé
November 17.• Előre sorolva december 5. -
Projekt menedzser (épületgépészet)
1044 Budapest
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- üzemeltetési terület műszaki (gépészeti) feladatainak menedzselése/irányítása;
- hibajavítás ügyintézése;
- projektek ügyintézése;
- karbantartások ügyintézése,
- állományi táblázatok naprakészen tartása
- szerelőkkel és társosztályokkal való kapcsolattartás,
- átadási dokumentációk elkésztése;
December 04. -
-
Operatív ügyintéző
Budapest
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A beérkező és kimenő megrendelések teljes folyamatának kezelése és nyomon követése;
- Logisztikai teendők intézése: szállítások szervezése, kapcsolattartás a fuvarozókkal;
- Irodai eszközök, valamint időnként a termeléshez szükséges anyagok beszerzése;
- HR-adminisztrációs feladatokban való közreműködés;
December 04. -
Projektmenedzsment asszisztens
Hibrid • Budapest, XXI. kerület
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- A vevői projektmenedzsment csapat adminisztratív támogatása
- Nyilvántartások/adatbázisok naprakész vezetése (pénzügyi, kereskedelmi, műszaki adatok, szerződések, nyilatkozatok)
- Kontrolling riportok, kimutatások készítése, csoporton belüli keresztellenőrzések elvégzése
November 24.• Előre sorolva december 4. -
Igazgatói asszisztens - biztonsági területre
1117 Budapest, Budafoki út 79.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a biztonsági igazgató napi munkájának operatív és adminisztratív támogatása,
- értekezletek, megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek, előterjesztések, prezentációk készítése,
- beérkező dokumentumok, jelentések kezelése, rendszerezése, továbbítása,
- kapcsolattartás belső szervezetekkel, külső partnerekkel,
November 06.• Előre sorolva december 4. -
-
Assistant IT Manager
1051 Budapest, Erzsébet tér 7-8.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- IT Manager munkájának támogatása a napi IT-üzemeltetésben
- A hotel informatikai rendszereinek, hálózatainak és eszközeinek felügyelete, karbantartása a Kempinski előírások szerint
- Informatikai rendszerek biztonságának felügyelete
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Vezetői asszisztens
Hibrid • 1147 Budapest, Miskolci utca 56.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Az alapítvány elnökének sokrétű munkafolyamatait, tárgyalásait, előadásait legmagasabb szinten kezelni: naptárának, levelezésének, utazásainak, megbeszéléseinek és egyéb ügyeinek kezelése;
- A megbeszélések, tárgyalások, rendezvények és egyéb programok szervezése és lebonyolítása;
November 19.• Előre sorolva december 4. -
Felnőttképzési referens
Pannon Egyetem - Nagykanizsa, Zrínyi Miklós u. 18, 8800
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Bejövő hivatalos levelek érkeztetése, iktatása, kimenő hivatalos levelek iktatása, irakezelés;
- beszerzési feladatok ellátása;
- a Felnőttképzési Intézet tevékenységéhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
- a képzésekkel kapcsolatos tájékoztatás, ügyfelekkel való kapcsolattartás;
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Digitalizációs koordinátor
Tiszaújváros
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Üzleti igények felmérése, kapcsolattartás az érintett területekkel
- Digitalizálási folyamatok koordinálása, dokumentumok elérhetőségének biztosítása
- Projektekben való részvétel, jogszabályi és üzleti megfelelés biztosítása
- Teljesítmény monitorozása, riportok és akciótervek készítése
December 04. -
-
Gazdasági ügyintéző
6724 Szeged, Bakay Nándor utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása.
- Beérkező számlák ellenőrzése, előkészítése, feldolgozása.
- Kimenő számlák készítése, tartozások nyomon követése.
- Házipénztár kezelése.
- Szoros együttműködés a könyveléssel, könyvelői riportok előkészítése.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!