-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva december 1. -
-
Intézményi koordinátor
Hibrid • Budapest, V. kerület
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Kutatási Igazgató munkájának napi szintű támogatása kapcsolattartásban,
- Rendezvények, találkozók és konferenciák előkészítésében való részvétel, vendégek fogadása,
- Adminisztratív és pénzügyi támogatás biztosítása (pl. költségkövetés, dokumentáció kezelése, számlák felismerése és továbbítása),
November 13.• Előre sorolva december 1. -
Irodai asszisztens
2120 Dunakeszi, Sólyom utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ételek címkéinek elkészítése, ellenőrzése
- étlap szerkesztése, tartalmi elemeinek kiegészítése, ellenőrzése
- adatbázis naprakész nyilvántartása, szerkesztése, előkészítése
- weboldal folyamatos felügyelete, frissítése, karbantartása
December 01. -
Szerkesztőségi titkár
1036 Budapest, Montevideó utca 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kiadvány tematikájának egyeztetése a főszerkesztővel és a kollégákkal
- Szerzők cikkírásra történő felkérése, a folyamat teljes körű adminisztrálása (szerződések írása és küldése, honoráriumok egyeztetése, teljesítési igazolás készítése és küldése)
- Kéziratok lektorálási folyamatának teljes körű intézése
November 07.• Előre sorolva december 1. -
Államháztartási könyvelő
Budapest, IV. kerület
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok• Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, • IKJ, IMJ , Éves beszámolók készítése, • ÁFA bevallások készítése • Költségvetések készítése...
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Irodavezető
1095 Budapest, Soroksári út 164.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az irodavezető munkájának támogatása a napi operatív és adminisztratív feladatokban
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel és a vállalat belső munkatársaival
- A jogi ügyek koordinációja, kapcsolattartás a jogi tanácsadókkal és csapatokkal
November 13.• Előre sorolva december 1. -
-
Műszaki előkészítő munkatárs
Csongrád-Csanád megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Szerződések előkészítése - Teljesítés igazolások elkészítése - Projekt számlázások előkészítése - Projekt adminisztráció - Pályázati, elszámolási dokumentumok elkészítése - Pályázati hiánypótlásokban való közreműködés - Számlákhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése - Számlarészletezők és...
November 25.• Előre sorolva december 1. -
Irodai adminisztrátor
7623 Pécs, Megyeri út 59.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok• Irodai adminisztrációs feladatok ellátása • Kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben • Árajánlatok előkészítése és elkészítése • Szerződések, dokumentumok és nyilvántartások kezelése (Excel táblázatokban is) • Számlázás • Bejövő és kimenő számlák kezelése...
November 13.• Előre sorolva december 1. -
Pénzügyi / Értékesítési Asszisztens
Campona bevásárlóközpont - Budapest, Nagytétényi út 37, 1222Nettó 400e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Pénzügyi folyamatok kezelése táblázatban. Kimutatások készítése
- Banki ügyintézés, számlakezelés, adatrögzítés
- Könyvelői kapcsolattartás, adhoc pénzügyi ügyintézés
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, termékek bemutatása,
- Bemutatótermi értékesítés támogatása, szerződéskötés előkészítése
November 25.• Előre sorolva december 1. -
Felsővezetői asszisztens
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi munkájának ügyviteli és adminisztratív támogatása;
- Dokumentumok előkészítése, nyilvántartása és rendszerezése;
- Pénztárosi és adminisztratív feladatok - bejövő számlák iktatása és rögzítése, költségelése;
November 19.• Előre sorolva december 1. -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva december 1. -
Pályázatíró
Országos lefedettségBr. 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Vállalkozói
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Uniós, kormányzati és leader pályázatok szakmai menedzselése ügyfelek részére
- Pályázat figyelés
- Utókövetési adminisztráció elvégézése
- Pénzügyi lezárás
November 30. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatokA Társaság által lebonyolított kiemelt fontosságú központosított és nem központosított közbeszerzési eljárások felügyelete, azok teljes körű előkészítésének, lebonyolításának és nyomon követésének irányítása, az eljárásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok és iratanyagok ellenőrzése;...
November 05.• Előre sorolva november 30. -
Back Office munkatárs
1053 Budapest, Szép utca 2.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIT és adminisztrációs támogatás: új felhasználói fiókok igénylése, módosítása, törlése; új IT-eszközök előkészítése, beállítása, visszavétele; IT hibák továbbítása, IT eszköznyilvántartás naprakészen tartása....
November 06.• Előre sorolva november 30. -
-
Office Coordinator (Budapest)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokOverseeing all front- and back-office activities to ensure the workplace operates smoothly-this includes reception tasks, coordinating security services and keeping everyday office processes on track...
November 14. -
Administrative assistant
2030 Érd, Budafoki út 10.Br. 600e - 700e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- General administrative tasks
- Collecting and preparing invoices for accounting
- HR administration
- Supporting the work of managers
- Purchasing tasks
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
Pénzügyi ügyintéző(Budapest)
Budapest 1089 Budapest, Orczy út 44-46.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevői folyószámlák egyeztetése, kezelése (fizetési emlékeztetők, felszólító levelek írása)
- Határidőn túli számla-állomány kezelése
- Bankkivonatok ellenőrzése, kiegyenlítése
- Vevői szerződésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés
November 05.• Előre sorolva november 29. -
Külkereskedelmi munkatárs
3516 Miskolc, Tégla utca 29.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Headset • Mobiltelefon • Céges autó
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Aorvostechnikai cég külkereskedelmi tevékenységének tervezése, a tervteljesítés érdekében koordinálása és fejlesztése
- Kapcsolattartás meglévő külföldi partnereinkkel, új együttműködések felkutatása
- Tárgyalások önálló lebonyolítása, szerződéskötési folyamatok előkészítése, támogatása
November 06.• Előre sorolva november 26. -
Műszaki asszisztens
Debrecen
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztratív ügyintézés (beléptetés, kiléptetés, nyomtatványok, táppénzes papírok kezelése, munkaruha és eszközök kiadása, bérreklamációk ügyintézése, jelenléti ívek, oktatások, orvosi alkalmassági vizsgálatok ügyintézése)
- Anyag- és szolgáltatásrendelések
November 25. -
Front Office munkatárs
Hibrid • Budapest, elsősorban a Campona Üzletközpontban, alkalmanként a Kolosy téren, időszakosan pedig home office lehetőséggel
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Műszakok tervezése és szervezése az egészségügyi dolgozók számára
- Foglalkozás-egészségügyi beutalók feldolgozása, időpontok kezelése és optimalizálása, kapcsolattartás megbízókkal és szakemberekkel
November 25.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Senior python developer állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!