-
Senior NEPTUN pénzügyi ügyintéző
Hibrid • 1092 Budapest, Kálvin tér 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A hallgatók pénzügyeivel kapcsolatos feladatok ellátása a NEPTUN Tanulmányi Rendszerben
- Ösztöndíj utalások kezelése
- Hallgatói számlák készítése (önköltség, kollégiumi díj stb.)
- Diákhitel utalások feldolgozása
- Pénzügyi ki- és befizetési tételek kiírása
December 03. -
-
Senior SAP és adminisztrációs specialista
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTe tartod majd kézben az SAP rendszerben végzendő cikktörzs műveletek teljes körű végrehajtását a vállalati szabályzatok és előírt folyamatok szerint, miközben folymaatosan tartod a kapcsolatot az érintett társosztályokkal....
December 02. -
Head of Student Services
Hibrid • Corvinus University of Budapest, 1093 Budapest, Fővám tér 8.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar felsőfok
Főbb feladatokOversee the day-to-day management of all student-facing services, ensuring responsiveness, efficiency, and alignment with institutional priorities....
December 01.• Előre sorolva 3 órája -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vezető munkájának szakmai támogatása, prezentációk készítése
- Szakmai anyagok véleményeztetése, a beérkező szakmai vélemények, iratok elemzése, összegzése,
- Határidős feladatok összefogása, követése, ellenőrzése,
- Szükség szerint koordináció a szervezeti egységek között,
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
Intézményi koordinátor
Hibrid • Budapest, V. kerület
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Kutatási Igazgató munkájának napi szintű támogatása kapcsolattartásban,
- Rendezvények, találkozók és konferenciák előkészítésében való részvétel, vendégek fogadása,
- Adminisztratív és pénzügyi támogatás biztosítása (pl. költségkövetés, dokumentáció kezelése, számlák felismerése és továbbítása),
November 13.• Előre sorolva 3 órája -
Államháztartási könyvelő
Budapest, IV. kerület
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok• Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, • IKJ, IMJ , Éves beszámolók készítése, • ÁFA bevallások készítése • Költségvetések készítése...
November 25.• Előre sorolva 4 órája -
-
Irodavezető
1095 Budapest, Soroksári út 164.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az irodavezető munkájának támogatása a napi operatív és adminisztratív feladatokban
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel és a vállalat belső munkatársaival
- A jogi ügyek koordinációja, kapcsolattartás a jogi tanácsadókkal és csapatokkal
November 13.• Előre sorolva 4 órája -
-
Irodavezető
1193 Budapest, Üllői út 266.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása
- rendelések, foglalások, irodai beszerzések bonyolítása
- vezetők adminisztratív támogatása
- beérkező hívások kezelése
- beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása
- iratrendezés
November 17.• Előre sorolva 4 órája -
-
Pénzügyi / Értékesítési Asszisztens
Campona bevásárlóközpont - Budapest, Nagytétényi út 37, 1222Nettó 400e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Pénzügyi folyamatok kezelése táblázatban. Kimutatások készítése
- Banki ügyintézés, számlakezelés, adatrögzítés
- Könyvelői kapcsolattartás, adhoc pénzügyi ügyintézés
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, termékek bemutatása,
- Bemutatótermi értékesítés támogatása, szerződéskötés előkészítése
November 25.• Előre sorolva 4 órája -
Pályázatíró/pénzügyi projekt menedzser
Budapest, V. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- pályázati anyagok előkészítése, elkészítése, beadása
- elszámolási anyagok előkészítése, elkészítése, beadása
- kapcsolattartás ügyfelekkel
- kapcsolattartás az intézményi rendszerrel
- nyertes pályázatok szerződéskötése és módosítása
- partnereink folyamatos informálása az aktuálisan pályázható forrásokról
November 25.• Előre sorolva 4 órája -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kiemelt fontosságú országos közbeszerzési eljárások teljes körű előkészítése, lebonyolítása, az eljárások dokumentumainak összeállítása, szerkesztése;
- az eljárások bonyolításával összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása, iratanyag előkészítés;
November 18.• Előre sorolva tegnap 01:02 -
Vezérigazgatói Személyi Asszisztens
HillSide Offices - Budapest, Alkotás u. 55-61, 1123
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Vezérigazgató napi munkájának teljes körű, előrelátó szakmai és privát támogatása, magas szintű szervezési, koordinációs és asszisztensi feladatok ellátásával.
- Telefonos és e-mailes megkeresések professzionális kezelése, információk szűrése és priorizálása.
November 30.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
Személyi asszisztens
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Ebben a sokoldalú asszisztensi szerepben kulcsszerepet játszol a felsővezetők és szakmai területek támogatásában, események és tevékenységek összehangolásában.
- Szakmai területek adminisztratív támogatása
- HR adminisztrációban való részvétel
- Rendezvények, csapatépítők szervezése
December 05. -
Reklamációkezelési koordinátor
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 53.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vevői, fogyasztói minőségi reklamációk fogadása, rögzítése, nyomonkövetése.
- Kapcsolattartás és folyamatos egyeztetés az érintett társosztályokkal.
- Reklamációk kivizsgálásának szakmai felügyelete.
- Reklamációkhoz tartozó mérőszámok nyomonkövetése.
- Folyamat fejlesztése.
- Statisztikák, kimutatások készítése.
November 21. -
-
Pénzügyi asszisztens és irodavezető
1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca 52.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kimenő számlák kiállítása, fizetési határidők és beérkező átutalások nyomon követése
- Bejövő számlák fogadása (formai- és tartalmi ellenőrzés, utalásra előkészítés)
- Számlák rögzítése a könyvelési rendszerben
- Bank könyvelése
- Elszámolások feldolgozása, nyilvántartása
- Számlaproblémák kezelése
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Kereskedelmi koordinátor
1225 Budapest, Campona utca 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kereskedelmi képviselők munkájának segítése
- Megrendelések feldolgozása
- A kimenő áruforgalom szervezése (szállítólevél, számla)
- Fuvarszervezés, EKÁER ügyintézés
- Részvétel az leltárban
- Bejövő hívások kezelése
- Vezetői asszisztencia – kimutatások, statisztikák készítése vezetőség részére
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
Közbeszerzési referens
Budapest, V. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKommunikációval és szervezetfejlesztéssel összefüggő nyílt közbeszerzési eljárások teljes körű, önálló lebonyolítása az előkészítéstől a szerződéskötésig (felhívások, hirdetmények, dokumentációk összeállítása; az eljáráshoz kapcsolódó iratok elkészítése; a bíráló bizottság tagjaként az ajánlatok...
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Adminisztratív- és ügyfélkoordinátor
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Egészségügyi intézmény napi adminisztrációs és operatív feladatainak koordinálása, szervezése, ellenőrzése
- A hozzánk fordulók személyesen, telefonon, emailen történő tájékoztatása, irányítása
- Előjegyzések kezelése, szervezése, kapcsolattartás
- Munkafolyamatok kapcsán történő adatrögzítés
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
Felsővezetői asszisztens
Budapest
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- A felsővezető munkájának kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs támogatása.
- A felsővezető külső és belső kapcsolatainak szervezése és koordinálása, üzleti partnerek fogadása.
- Iroda működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése, határidők kezelése.
December 05. -
-
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Nettó eszközérték számítása és egyeztetése letétkezelővel
- Tranzakciók ellenőrzése, nyilvántartó rendszerben történő rögzítése, továbbítása letétkezelő és könyvelő felé
- Jelentés, adatszolgáltatás elkészítése és beküldése (pl. MNB-nek)
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Senior python developer állások Budapesten (adminisztráció, asszisztens, irodai munka)
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!