Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Call center operator állások, munkák
598 db találat
Szűrés
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 22.
-
As part of the Trade team you will play a pivotal role in driving the success of Nespresso’s brand through strategic partnerships with the most important Hungarian electronics retailers Drive the partnership with machine partners on sell-in and promotional activities Analyzing th...tegnap 17:10
-
Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthezápr. 22.
-
a NISZ Zrt. portfóliójába tartozó komplex informatikai és telekommunikációs megoldásokra, szolgáltatásokra vonatkozó ügyféligények menedzselése, folyamatos kapcsolattartás megadott ügyfélkörrel, ügyféligények felmérése, ügyféligények generálása a NISZ szolgáltatási képességei ala...tegnap 10:39
-
The purpose of the role is primarily to look for new business opportunities and eventually build the acquisition team in Budapest. Your tasks will be: Looking for new business opportunities with high dollar value; scanning the market and constantly staying up to date with the tre...ápr. 22.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 23.
-
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.tegnap 14:29
-
belföldi személypénztári feladatok ellátása, nemzetközi személypénztári feladatok ellátása, ügyfélszolgálati feladatok teljeskörű ellátása.tegnap 13:50
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...ápr. 22.
-
Google Ads kampányok kivitelezése, kezelése Reportok, elemzések készítésetegnap 11:45
-
Cég szolgáltatásainak népszerűsítése és prezentálása, hogy maximálisan kiaknázhassuk a piaci lehetőségeket. Aktívan részt venni tárgyalásokon és teljes körűen képviselni a szolgáltatási portfóliónkat. Árajánlatok összeállítása és részt venni a szerződések kidolgozásában, hogy a...tegnap 08:20
-
Kapcsolattartás belföldi és külföldi partnerekkel, szóban és írásban magyar és angol nyelven Árajánlatok, szerződések előkészítése Tendereken való részvétel megszervezése A vállalati stratégia megvalósítása értékesítési területen Új partnerek felkutatása Meglévő vevőkkel való mag...tegnap 08:20
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...ápr. 23.
-
ajánlatkérések feldolgozása, ajánlatadási folyamat lebonyolítása az érintett szakmai területek bevonásával a rendezvénytechnikai projektek megtervezése, előkészítése a szakmai területekkel, alvállalkozókkal, partnerekkel történő együttműködésben a projektek lebonyolításának koord...ápr. 23.
-
Ügyfélkapcsolati Menedzser/Relationship Manager – Intézményi Ügyfelek/Letétkezelés
1054 Budapest, Szabadság tér 5.Kapcsolattartás külföldi intézményi ügyfelekkel, új ügyfelek akvizíciójának koordinálása, meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, részvétel ügyfélstratégia kidolgozásában. Piaci infrastruktúrákkal történő kapcsolattartás, monitoring feladatok ellátása Üzletágat érintő projektekben v...ápr. 19. -
kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen, támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben, adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követé...ápr. 23.
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ápr. 22.
-
Magyarországi ipari -és nagyfelhasználók látogatása, az igények felmérése, kapcsolattartás Új partnerek keresése, kapcsolatfelvétel Kiemelt termékeink képviselete Szállítási szerződéses megállapodások előkészítése, megkötésetegnap 00:35
-
bejövő megrendelések kezelése telefonon és e-mailen keresztül ügyfelek segítése, támogatása szakmai tanácsadással megrendelések összekészítése, nyomon követése számlák, bizonylatok kiállítása (Navision) garanciális termékek, illetve visszáruk kezelése, dokumentálása beérkező ár...ápr. 23.
-
- Az ügyfékszolgálatot felkeresők tájékoztatása, kapcsolattartás - főleg az ügyfélszolgálati chat platformon -, esetenként telefonon keresztül való segítségnyújtás az ügyfeleknek, észrevételekre, panaszokra való reagálás - Az esetleges problémák és panaszok kezelése, gyors és hat...ápr. 18.