-
Junior Depo Auditor (szlovén/horvát/szerb nyelven)
Magyarország, Szerbia, Horvátország, Szlovénia
-
Céges autó • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Szerb középfok • Horvát középfok • Szlovén középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Depóink ellenőrzése, az auditok dokumentálása és riportálása horvát vagy szerb vagy szlovén nyelven
- Az auditot követően helyesbítő intézkedések hatékonyságának nyomonkövetése
- Audit riportok készítése, együttműködés a csoport többi tagjával
Október 27.• Előre sorolva tegnap 13:30 -
-
2351 Alsónémedi, Tankcsapda utca 2.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokA szortírozó üzembe beérkező nagyobb csomagok pakolása, irányítása futószalag mellett....
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Csomagcímke nélküli csomagok beazonosítása, kiküldése a partnerrel egyeztetve
- Csomagraktár kezelése, beazonosításra váró csomagok beraktározása
- Csomagok követése, azonosítása biztonsági kamerákon
- Nemzetközi csomagkeresés
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokszortírozó üzembe beérkező csomagok pakolása, irányítása futószalag mellett...
November 07.• Előre sorolva november 14. -
-
XXL Sales Representative
2351 Alsónémedi, GLS Európa utca
-
Céges autó • Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- személyes tárgyalások lebonyolítása
- árajánlatok készítése, szerződéskötés és az ehhez kapcsolódó adminisztráció
- új ügyfélkör felé történő értékesítés
Október 18.• Előre sorolva november 8. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!