It support állások, munkák
697 db találat
Szűrés
-
A vállalatnál dolgozó kollégák részére felhasználói támogatás nyújtása Számítógépek, mobiltelefonok, laptopok üzemeltetése, leltárvezetés Operációs rendszerek telepítése és konfigurálása Szoftveres illetve hardveres hibák feltárása és elhárítása IT infrastruktúrába tartozó hálóza...tegnap 16:35
-
ügyfelektől érkező bejelentések kezelése bejelentések adminisztrációja és végigkövetése felhasználói, illetve kliens oldali L1 szintű hibák megoldása, magasabb szintű problémák továbbítása a megfelelő megoldó csoportok felé IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldás...szept. 25.
-
Informatikai támogatóként a területeket érintő minden szoftverrel és hardverrel kapcsolatos kérdéseit segíti. Önállóan, magas szintű szolgáltatásorientáltsággal elemzi és oldja meg a támogatási kérelmeket. Cégen belüli felhasználók kérdéseinek és problémáinak meghallgatása, megol...tegnap 16:15
-
A Service Deskre beérkező kérelmek feldolgozása (pl. felhasználói fiókok létrehozása, mappa hozzáférési jogok megadása, hardver és szoftver igények koordinálása) a vonatkozó szabályzatok és eljárásrendeknek megfelelően. Kapcsolattartás a beszállítókkal, termékek megrendelése A ny...tegnap 13:03
-
Providing the best possible service to the customers and distributors Answering customers and distributors by phone and email Serving customers by providing product and order information and resolving product and order problems. Tracking or modifying data in the system Keeping in...ma 08:43
-
A Service Deskre beérkező kérelmek feldolgozása (pl. felhasználói fiókok létrehozása, mappa hozzáférési jogok megadása, hardver és szoftver igények koordinálása) a célok és a szolgáltatási szintek (SLA-k) figyelembevételével a vonatkozó szabályzatok szerint Kliensoldali rendszere...tegnap 13:05
-
A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása Aktív részvétel a futó projectekben, tesztelésben Informatikai eszközök megrendelésének elő...tegnap 09:30
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 14:18
-
egy közel 10 fős csapat szakmai irányítása és munkafolyamatok szervezése telephelyeinken működő informatikai eszközök távoli hibakeresése, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása (L2 szintű hibaelhárítás és menedzselés) felügyeled a desktop üzemeltetési standardok ki...Friss
-
Professzionális módon kezeld az IT-hibajelentéseket, kérdéseket és változtatási kéréseket. Telefonon és írásban foglalkozz ügyfeleink problémáival. Hatékonyan kezeld, ellenőrizd és irányítsd tovább a hibajegyeket, figyelve a részletekre. Mint az ügyfelek és a második szintű támog...tegnap 05:31
-
Windows alapú számítógépek Domainben való üzemeltetése AD adminisztrálása, GP karbantartása Felhasználok hozzáférések, email csoportok és jogosultságok kezelése Központosított nyomtatók kezelése IT eszközök nyilvántartáskezelése, átadás/átvétele Office és egyéb alkalmazások támog...szept. 22.
-
Partnereknek folyamatos IT helpdesk szolgáltatás nyújtása, közvetlen támogatás Ezen szolgáltatások teljeskörű adminisztrálása Nyitott incidensek kezelése Ügyfelek által használt pc-k, notebookok, hálózati szerverek, szoftverek működőképességének, használatának támogatása: telepít...tegnap 09:35
-
Providing general and technical support to existing and new clients via phone and via the internet based support system in verbal and written form. Developing wifi router solutions.szept. 23.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...szept. 25.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...szept. 25.
-
Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. Ensure that issues are resolved within ticket life cycle Co-ord...szept. 25.
-
Milyen feladatok várnak Rád nálunk? A szervezet IT erőforrásainak teljes körű támogatása A számítógépek hardverének, operációs rendszerének vagy felhasználói alkalmazásoknak a telepítése és beállítása Telepítések és kisebb javítások elvégzése a hardver eszközökön, hálózati infras...szept. 22.
-
Your responsibilities Participate in implementation and provide operational support for Global IT Infrastructure Services of Manufacturing Operations Management (MOM) Systems at group level as primary responsible. Provide L2 support for this service and for additional ones, such...szept. 25.
-
Új és meglévő ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővelszept. 25.
-
Belső és külső ügyfelek felhasználói támogatása telefonon és írásban Részvétel az ügyfelek Üzleti Terminállal kapcsolatos kérdéseinek megválaszolásában, a megoldások megkeresésében Együttműködés az összes kapcsolódó területtel (pl. Operáció egyéb területei, IT, Üzleti területek,...tegnap 12:05