-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva 7 órája -
-
Hibrid • Törökbálint-LS
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- projektadminisztráció elvégzése a projektvezető irányításával
- önkormányzati, hivatali ügyintézések lefolytatása
- a projektvezető és az építésvezető napi munkájának támogatása
- kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal, partnerekkel
Tegnap 17:09 -
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
Tegnap 16:35 -
-
8154 Polgárdi, Somlyói út 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
- Adatrögzítés ,ügyfélkezelés
- Kasszakezelés, ügyfelek udvarias kiszolgálása, nap végi elszámolás
Tegnap 15:01 -
Debrecen
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- visszakapcsolás.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező kikapcsolási és visszavonási folyamatok kezelése.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező visszakapcsolási folyamatok kezelése.
- Moratórium kezelése.
Tegnap 14:40 -
-
1126 Budapest, Istenhegyi út 18.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, dokumentumok szkennelése, fénymásolása, rendezése, iktatása,
- Poszeidon rendszerben történő iratkezelés,
- Szakterület napi munkájának adminisztratív támogatása,
- Dokumentumok szervezeti folyamatának, határidejének nyomonkövetése,
- Adatbázisok kezelése, nyomon követese,
Tegnap 14:36 -
-
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vállalati ügyfelek hitelszerződéseivel összefüggő életesemények feldolgozása
- Feldolgozást követően, átvezetés a banki rendszerekben
- Banki szabályzatok, belső kontrollok és jogszabályok betartása.
- Javaslattétel a hatékonyság növelésére
Tegnap 14:04 -
1112 Budapest, Budaörsi út 1092.Br. 510e - 535e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Gépkocsik átvétele/átadása
- Gépkocsik külső és belső állapotfelmérése a megadott szabályrendszer szerint
- Autók mozgatása telephelyen belül
- Aktív kapcsolattartás/együttműködés a társosztályokkal
- Autók mozgatása szervizbe, ügyfélhez
- Minden fenti folyamat precíz dokumentációja ügyviteli rendszerben
Tegnap 11:02 -
-
Budapest, XIV. kerület
Tegnap 09:51 -
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Általános napi adminisztratív feladatok ellátása
- Kapcsolattartás a HR-rel és a könyvelővel
- Export és import tevékenységek kezelése
- Szerződések és jogi dokumentumok kezelése
- Kapcsolattartás a hatóságokkal
- Megrendelések kezelése
Tegnap 09:38 -
-
1152 Budapest, Illyés Gyula utca 2-10.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ingatlanok feltérképezése és értékesítése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel
- Csapatmunkában való aktív részvétel és közös sikerek megélése
- Aktív közreműködés az adásvételi szerződések előkészítésében és az ügyletzárásokban.
Tegnap 08:15 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
November 24. -
Adminisztrátor - Diákmunka
Ecser Logisztikai központBr. 2 250 - 2 250 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokadatrögzítéstáblázatkezelés, főleg exceladminisztrációs feladatokdokumentumok lefűzése, borítékolás, postázás, archiválás, iratmegsemmisítésfontos, hogy jól viselje a monoton feladatot is, precíz és megbízható legyen...
November 11. -
Szervezési referens
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szervezési folyamatok koordinálása (leszervezés, felszervezés, átszervezés)
- Szolgáltatást támogató információs rendszer működtetésében való feladatok elvégzése és a rendszer fejlesztésében való részvétel
- Toborzás támogatása, jelentkezők előszűrése és felvételi beszélgetések lebonyolítása
November 20.• Előre sorolva 6 órája -
Jogi asszisztens
4030 Debrecen, Vámraktár utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatok- Ügyfélpanaszokkal és kárügyekkel kapcsolatos feladatokban való aktív közreműködés
- Kárügyeket, biztosításokat érintő nyilvántartások, kimutatások készítése
- Folyamatos kapcsolattartás a biztosítókkal
- Egyéb, az ügyviteli tevékenységet érintő feladatok ellátása
November 20.• Előre sorolva 6 órája -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- A bankfiók működéséhez kapcsolódó folyamatok, feladatok megismerése.
- A kollégák napi szintű adminisztratív jellegű támogatása.
- Várakozó ügyfelek aktív megszólítása az ügyintézés rugalmasságának és az ügyfélélmény fokozásának érdekében.
November 11. -
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20.• Előre sorolva 6 órája -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Román középfok • Magyar középfok
Főbb feladatok- A pályaépítési kivitelezési munkák során kapcsolattartás magyar és román nyelven a cég helyszíni építésvezetőjével, projektvezetőjével, illetve a Megbízó helyszíni irányítójával
- Szükséges dokumentációk fordítása
November 11. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Aktív kapcsolattartás telefonon és e-mailben a régió összes régi és új potenciális partnerével
- Gyors, készséges vevőkiszolgálás, műszaki tanácsadás
- Szerződések előkészítése
- Megrendelések kezelése, lebonyolítása
- Árajánlat készítése, szállítólevél kiállítása, számlák koordinálása
November 11. -
Irodai koordinátor
1053 Budapest, Papnövelde utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- adminisztrációs, ügyviteli, szervezési és egyéb feladatok ellátása
- szervezeti vezetők munkájának támogatása
- email fiókok, telefonok, szervezeti weboldalak kezelése
- iroda mindennapi működésének ellátása
- hivatalos levelek, szerződések, munkaügyi dokumentumok előkészítése, nyomon követése
November 14.• Előre sorolva 7 órája -
-
Iratkezelési referens
1033 Budapest, Hajógyár utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyiratok adminisztratív előkészítése;
- aktívan részt veszel az ügyiratok ügymenet szerinti kezelésében, ellenőrzésében és az aláíratás lebonyolításában;
- kezeled a központi email címre beérkező leveleket, valamint a központi telefonszámot;
November 20.• Előre sorolva 7 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!