QLM Logistics Solutions Kft. logó

Műszaki adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    QLM Logistics Solutions Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Törökbálint-LS
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
A QLM Magyarország legdinamikusabban fejlődő komplex raktárlogisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalata.
Közel 250 fős cégcsoportunkban a tudás, az ÁLLANDÓ FEJLŐDÉS és a megoldásközpontúság a legfontosabb értékek.
Ember- és minőség központú munkakörnyezetünkben kiemelten támogatjuk a megfelelő MUNKA-MAGÁNÉLET egyensúlyt
illetve garantálható a hosszú távú KARRIERCÉLOK és SZAKMAI SIKEREK megvalósítása.
A cégcsoport beruházási csapatába
MŰSZAKI ADMINISZTRÁTOR
munkatársunkat keressük ipari beruházási projektek műszaki és adminisztratív támogatására.
  • projektadminisztráció elvégzése a projektvezető irányításával
  • önkormányzati, hivatali ügyintézések lefolytatása
  • a projektvezető és az építésvezető napi munkájának támogatása
  • kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal, partnerekkel
  • nyilvántartások, dokumentációk, projektdokumentumok kezelése, iktatása
  • a kivitelezési engedélyeztetéshez kapcsolódó műszaki feladatok ellátása (tervdokumentációk szolgáltatókhoz történő benyújtása, hiánypótlások, adatbeszerzések, szolgáltatói formanyomtatványok kitöltése)
  • kapott nyilatkozatok, hiánypótlások előírásainak rögzítése, nyomon követése
  • átadási dokumentációk, elő,- utókalkuláció kezelése, nyomon követése
  • alvállalkozói/beszállítói pályázatokban történő közreműködés, ártükrök készítése, döntésre előkészítés
  • kapcsolattartás a pénzügyi csoporttal

AZ IDEÁLIS JELÖLTÜNK

  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezik (műszaki végzettség előny)
  • minimum 3 év szakmai gyakorlata van projekttámogatás területén
  • jó szervezőkészséggel és probléma megoldó képességgel rendelkezik
  • jó kommunikációs készsége van, támogató típus
  • önállóan képes végezni a munkáját, előrelátó
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismeretekkel rendelkezik
  • proaktív
  • Microsoft Office, Autocad felhasználói szintű ismerettel rendelkezik
  • piaci piaci alapbér, cafeteria, bejárási támogatás
  • céges telefon és laptop
  • munkavégzés helye: Törökbálint/home office
  • több éves szakmai gyakorlat építőipari projektekben
  • B kategóriás jogosítvány
  • azonnali munkakezdés
  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Munkaruha
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése