Állás részletei
-
Cég neve
QLM Logistics Solutions Kft.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Törökbálint-LS -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció:
A QLM Magyarország legdinamikusabban fejlődő komplex raktárlogisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalata.
Közel 250 fős cégcsoportunkban a tudás, az ÁLLANDÓ FEJLŐDÉS és a megoldásközpontúság a legfontosabb értékek.
Ember- és minőség központú munkakörnyezetünkben kiemelten támogatjuk a megfelelő MUNKA-MAGÁNÉLET egyensúlyt
illetve garantálható a hosszú távú KARRIERCÉLOK és SZAKMAI SIKEREK megvalósítása.
A cégcsoport beruházási csapatába
MŰSZAKI ADMINISZTRÁTOR
munkatársunkat keressük ipari beruházási projektek műszaki és adminisztratív támogatására.
Közel 250 fős cégcsoportunkban a tudás, az ÁLLANDÓ FEJLŐDÉS és a megoldásközpontúság a legfontosabb értékek.
Ember- és minőség központú munkakörnyezetünkben kiemelten támogatjuk a megfelelő MUNKA-MAGÁNÉLET egyensúlyt
illetve garantálható a hosszú távú KARRIERCÉLOK és SZAKMAI SIKEREK megvalósítása.
A cégcsoport beruházási csapatába
MŰSZAKI ADMINISZTRÁTOR
munkatársunkat keressük ipari beruházási projektek műszaki és adminisztratív támogatására.
A következő kihívások várnak Rád ebben a pozícióban:
- projektadminisztráció elvégzése a projektvezető irányításával
- önkormányzati, hivatali ügyintézések lefolytatása
- a projektvezető és az építésvezető napi munkájának támogatása
- kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal, partnerekkel
- nyilvántartások, dokumentációk, projektdokumentumok kezelése, iktatása
- a kivitelezési engedélyeztetéshez kapcsolódó műszaki feladatok ellátása (tervdokumentációk szolgáltatókhoz történő benyújtása, hiánypótlások, adatbeszerzések, szolgáltatói formanyomtatványok kitöltése)
- kapott nyilatkozatok, hiánypótlások előírásainak rögzítése, nyomon követése
- átadási dokumentációk, elő,- utókalkuláció kezelése, nyomon követése
- alvállalkozói/beszállítói pályázatokban történő közreműködés, ártükrök készítése, döntésre előkészítés
- kapcsolattartás a pénzügyi csoporttal
AZ IDEÁLIS JELÖLTÜNK
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezik (műszaki végzettség előny)
- minimum 3 év szakmai gyakorlata van projekttámogatás területén
- jó szervezőkészséggel és probléma megoldó képességgel rendelkezik
- jó kommunikációs készsége van, támogató típus
- önállóan képes végezni a munkáját, előrelátó
- Microsoft Office felhasználói szintű ismeretekkel rendelkezik
- proaktív
- Microsoft Office, Autocad felhasználói szintű ismerettel rendelkezik
Mire számíthatsz nálunk:
- piaci piaci alapbér, cafeteria, bejárási támogatás
- céges telefon és laptop
- munkavégzés helye: Törökbálint/home office
Előnyt jelent:
- több éves szakmai gyakorlat építőipari projektekben
- B kategóriás jogosítvány
- azonnali munkakezdés
Munkahelyi extrák:
- Céges étkező
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Kutyabarát
- Ingyen kávé, üdítő
- Munkaruha
Jelentkezés módja:
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése