-
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Banki rendszerekben a finanszírozási tevékenységhez kapcsolódó feladatok ellátása
- Ügyfelek adósminősítéséhez és pénzügyi elemzéséhez adatrögzítés
- Adatgyűjtés webes forrásokból az ügyfelek pénzügyi elemzéséhez
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szorosan együttműködsz a vezetőkkel, kollégákkal és más csapatokkal
- Kapcsolatokat építesz ki a csapatok között
- Támogatod a vezetők adminisztratív folyamatait
- Segíted a projektek és kezdeményezéseket, ezek sikeres végrehajtását, akár részlegeken átívelően
Friss -
-
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/C.
-
Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- vonatkozó jogszabályok ismerete, nyomon követése
- doktoranduszok és doktorjelöltek tanulmányainak adminisztrálása a NEPTUN rendszerben (magyar és angol nyelvű ügyintézés)
- a Doktori Iskola Tanácsa és az Informatika Doktori Tanács, Kari Habilitációs Bizottság üléseinek teljes körű adminisztrációja
Friss -
-
5000 Szolnok, Kárász utca 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok-Napi irodai feladatok kezelése -Bejövő iratok, számlák dokumentálása -Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás -Karbantartások során képződött elektronikus munkalapok rendszerezése és feldolgozása -Karbantartási munkákhoz kapcsolódó árajánlatok rögzítése...
Ma 00:00 -
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
-
Diákmunka - Dokumentummenedzser
Budapest XI. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok•Dokumentumok kezelése, rendszerezése és archiválása vállalati szabványok szerint. •Vezetői tevékenységek támogatása •A projektekhez kapcsolódó kooperációs MEMO-k készítése •Elektronikus dokumentáció karbantartása •Kapcsolattartás a belsős és külsős projektpartnerekkel német és/vagy angol nyelven....
Ma 10:19 -
Irodai asszisztens
Komárom-Esztergom megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Az üzemvezető mindennapi munkájának támogatása
- Adatrögzítés, kimutatások és statisztikák készítése Excelben
- Dokumentációk előkészítése, összeállítása
- Vendégek, ügyfelek fogadása, eligazítása
- Telefonhívások kezelése
- Kapcsolattartás a munkatársakkal és partnerekkel
Ma 10:07 -
Műszaki Adminisztrátor Gyakornok
1151 Budapest, Bogáncs utca 1.
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Karbantartási és javítási jegyzőkönyvek rögzítése, rendszerezése
- Járműdokumentumok (forgalmi, műszaki vizsga, biztosítás) nyilvántartása
- Alkatrész-felhasználási listák vezetése
- Szervizelések és javítások adatainak rögzítése vállalati rendszerekben
- Járműállapot jelentések frissítése
Ma 08:56 -
Beruházási ügyintéző
Szarvas
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok* beruházások pénzügyeinek kezelése, ütemezése, együttműködve a társterületekkel (kifizetések ütemezése, számlák kezelése stb.) * szerződések készítésének elősegítése * megbeszéléseken jegyzőkönyvek készítése * dokumentumkezelő rendszer működtetése * ügyiratok dokumentálása, másolatok készítése *...
November 19.• Előre sorolva 10 órája -
Back-Office csoportvezető - Forgalmazás
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a csoport munkafolyamatainak megszervezése, ellenőrzése
- a csoporttagok személyes és szakmai fejlesztése, motiválása
- a csoport tagjainak teljesítményértékelése
- befektetési jegyek elszámolásához kapcsolódó átutalások lebonyolítása, likviditáskezelés
- ügyfélmegbízások teljesítése
November 10.• Előre sorolva 10 órája -
-
Autó átadási koordinátor (Kerepesi út)
1106, Budapest Kerepesi út 105.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélrendelésre érkező gépjárművek átvétele a szállítótól
- Gépjárművek „0” revíziójának elvégzése az adott márka technológiai előírásai szerint
- Revíziót követően a gépjárművek átadása az Értékesítési tanácsadónak
November 25.• Előre sorolva 10 órája -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vállalati ügyfelek hitelszerződéseivel összefüggő életesemények feldolgozása
- Feldolgozást követően, átvezetés a banki rendszerekben
- Banki szabályzatok, belső kontrollok és jogszabályok betartása.
- Javaslattétel a hatékonyság növelésére
November 25.• Előre sorolva 10 órája -
Műszaki adminisztrátor
Hibrid • Törökbálint-LS
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- projektadminisztráció elvégzése a projektvezető irányításával
- önkormányzati, hivatali ügyintézések lefolytatása
- a projektvezető és az építésvezető napi munkájának támogatása
- kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal, partnerekkel
November 25.• Előre sorolva 10 órája -
Telephely koordinátor
1112 Budapest, Budaörsi út 1092.Br. 510e - 535e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Gépkocsik átvétele/átadása
- Gépkocsik külső és belső állapotfelmérése a megadott szabályrendszer szerint
- Autók mozgatása telephelyen belül
- Aktív kapcsolattartás/együttműködés a társosztályokkal
- Autók mozgatása szervizbe, ügyfélhez
- Minden fenti folyamat precíz dokumentációja ügyviteli rendszerben
November 25.• Előre sorolva 11 órája -
-
Regional Quality Documentation Senior Specialist (fixed-term)
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 133.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokFocus on initiation of quality documents (QD) workflow management: Identify authors, applicable templates sharing, document change request (DCR) communication if applicable, draft generation in QualiPSO (ID, metadata creation), final draft cleanup before approval....
November 18.• Előre sorolva 11 órája -
Irodai Recepciós (magabiztos angol nyelvtudással)
1134 Budapest, Váci út 33.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- telefonhívások fogadása és tovább irányítása;
- vendégek fogadása;
- kapcsolattartás beszállítókkal, futárszolgálatokkal;
- postázási feladatok, szkennelés;
- tárgyalók előkészítése, bekészítések;
- adminisztrációs teendők;
- iroda működéséhez szükséges rendelések, folyamatok koordinálása;
November 10.• Előre sorolva 11 órája -
-
Pénzügyi munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Gépjárművek kifizetésének teljes körű ügyintézése
- Folyószámlák vizsgálata, rendezése, egyeztetése
- Behajtási folyamatokban való aktív részvétel
- Helyettesítési feladatok ellátása (pl. pénztárkezelés)
- A vezetés által elvárt időszakos jelentések, kimutatások készítése
November 10.• Előre sorolva 11 órája -
Adatfeldolgozó munkatárs
1119 Budapest, Vahot utca 8.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Követelésekkel kapcsolatos adattisztítási feladatok ellátása.
- Elhunyt ügyfelek hagyatékátadó végzésének beszerzésével kapcsolatos feladatok ellátása, dokumentumok beszerzése.
- Tulajdoni lap, hagyatéki végzés alapján a hátralék kötelezettjének aktualizálása, kijelölése
November 18.• Előre sorolva 11 órája -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- IT GxP rendszerek validálásában való részvétel, dokumentációk készítése és ellenőrzése
- IT rendszerek IQ, OQ, PQ folyamatainak végrehajtása és koordinálása
- Rendszerek életciklusának nyomon követése, életciklus-menedzsment teljes körü dokumentálása és frissítése
- Adatintegritás biztosítása
November 17.• Előre sorolva 11 órája -
-
Működés támogató munkatárs
Százhalombatta
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Poliol Termékfejlesztés és Műszaki Szerviz szervezet adminisztrációs és beszerzési támogatása
- Napi adminisztráció: dokumentumkezelés, postázás, számlák és HR ügyintézés
- Beléptetés, kiléptetés, felszerelések és eszközök kezelése
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok koordinálása, nyilvántartások vezetése
November 10.• Előre sorolva 11 órája -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva 11 órája
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!