Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák
121 db találat
Szűrés
-
Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex problems of customers, through inquiries received via email and phone (and occasionally live chat). Use a variety of modern communic...ma 15:04
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...ma 14:15
-
Kapcsolattartás a vevőkkel telefonon és e-mailben Bejövő hívások kezelése Kapcsolattartás a Business Unittal illetve az értékesítési csoporttal Vevői terhelések és belső jóváírások egyeztetése, figyelemmel kísérése, eszkalálása Management informálása a problémákról Vevői kintle...ma 14:14
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Currently we do not have enough openings, but it is a great time for you to submit your application and we will get back to you once we have relevant open position for you! Our Customer Service team is critical...ma 12:32
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...ma 12:21
-
a hazai értékesítés támogatása, információszolgáltatás, szaktanácsadás az OBO Bettermann termékek alkalmazási területein a potenciális megrendelők és szakemberek számára, árajánlatok készítése és rendszerezése, ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, megrendelések m...ma 10:38
-
To manage bid pricing activities or lead the commercial pricing decision-making. To create commercial propositions for Vodafone’s enterprise clients that meet customer’s as well as Vodafone’s internal business requirements. To collect, collate and validate inputs from sales teams...máj. 22.
-
WHAT THE JOB IS ABOUT I'm at the forefront of the business - the foundation of how we deliver for Customers and Colleagues every day. Responsible for managing content and communication, across our website and/or direct to customer communication channels (mostly email mar...ma 17:35
-
Improving customer and colleague experience through the delivery of strategic CCEC objectives, working in partnership with respective stakeholders across the business Working closely with stakeholders and CCEC operations, to address the root cause of customer and colleague contac...ma 17:35
-
Kapcsolattartás meglévő ügyfélkörrel, telefonon, e-mailben és személyesen Ajánlatok és megrendelések készítése (igény esetén angol nyelven), iktatása, számlázásra való elő készítése Kalibrálások ügyintézése, szervezése, nyomon követése Mérőeszközfelügyeleti-logisztikai feladatok...ma 15:28
-
Answering calls and emails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contac...ma 14:30
-
Proposal support Preparing submissions for legal directories Organisation and supervision of client facing and internal events (conferences, seminars, team building events, parties, etc.) Ensuring that company brochures are always up-to-date Maintaining up-to-date practice broc...ma 14:10
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkalma 14:05
-
Beérkező telefonhívások, e-mailek kezelése, kapcsolattartás partnerekkel Árajánlatok készítése, kereskedelmi megállapodások adminisztratív lebonyolítása Értékesítési területhez tartozó feladatok precíz végrehajtása Időszakos partnerlátogatások egyeztetése, szervezése Meglévő szer...ma 12:33
-
Magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása; Szerződéses partnerek, azaz a sofőrök, regisztrálása, koordinálása, kezelése; Szerződéskötési folyamatban való segítségnyújtás; Partner működéséhez szükséges eszközök, kiadása, nyilvántartásba vétele, visszavételi folyamat menedzselés...ma 12:05
-
A cég minden napos munkája során, vámkezeléssel kapcsolatban beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése, ügyfélkérések, kérdések intézése, megválaszolása illetve továbbítása a megfelelő kollégák számára. A feladatok alapvetően a következők: kapcsolattartás az ügyfelekkel, besz...ma 11:05
-
A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki. Folyamatos kapcsolattar...ma 10:30
-
a bejelentett nemzetközi gépjármű kárigények teljes körű ügyintézése a szabályzatoknak megfelelően, döntéshozatal a kárigények kifizetésével, illetve elutasításával kapcsolatosan, kapcsolattartás a magyarországi és nemzetközi biztosítókkal, szoros együttműködés a társterületekkel...ma 10:10
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...ma 09:30
-
Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás olasz nyelven Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfe...ma 09:00