Magyar tulajdonosú, országosan több telephellyel rendelkező vállalkozásunk, szabadbattyáni telephelyére keresi leendő

Menedzser asszisztens

kollégáját/kolléganőjét.

Ha egy dinamikusan fejlődő csapat tagjaként szakmai tudással, tehetséggel és kreativitással értéket szeretne teremteni, várjuk jelentkezését!

Főbb tevékenységek:

  • A vállalkozás felsővezetését támogató kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenység
  • A felsővezetők munkájának személyi támogatása
  • A felsővezetés külső- és belső kapcsolatainak szervezése és koordinálása
  • Mindez a mindennapokban jelenti
    • a felsővezetés közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítását, szerkesztését, sokszorosítását
    • írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítését, megszerkesztését
    • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelését, nyilvántartását, tárolását
    • a felsővezetők tevékenységéhez kapcsolódó határidők egyeztetését, ellenőrzését, nyilvántartását
    • a felsővezetői megbeszélések, találkozások egyeztetését, ütemezését, a kapcsolatok koordinálását
    • kapcsolattartást a felsővezetés külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival
    • gazdálkodással kapcsolatos felsővezetői feladatok támogatását (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezést, szerződések, megbízások előkészítését)
    • a felsővezetők személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátását
    • korszerű, a vállalatirányítást támogató ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelését
    • felsővezetői szintű ügyfélkezelést, ügyfél-tájékoztatást, ügyfélkapcsolatok ápolását
    • egyéb, a felsővezetői munkához szükséges asszisztensi feladatok elvégzését

A munkakör betöltőjével szembeni elvárásaink:

  • felsőfokú végzettség
  • naprakész vezetés-támogató ismeretek
  • Microsoft Office irodai programcsomag magas szintű ismerete
  • együttműködésre és csapatmunkára való készség
  • jó kommunikációs készség
  • angol nyelv társalgási szintű ismerete
  • B kategóriás vezetői engedély, gépjárművezetési tapasztalat
  • precíz, pontos munkavégzés
  • terhelhetőség

Előnyt jelent:

  • menedzsment-támogató tapasztalat
  • projektmenedzsmentet támogató alapismeretek
  • további idegen nyelv társalgási szintű ismerete
  • vezetői információs- illetve vállalatirányítási rendszerekben való jártasság
  • számviteli-pénzügyi alapismeretek

Amit kínálunk:

  • csatlakozás egy dinamikusan fejlődő, biztos hátterű cégcsoporthoz
  • igényes és változatos feladatok, szakmai fejlődést biztosító környezet
  • határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony
  • versenyképes jövedelem
  • munkába járás támogatása
  • céges mobiltelefon

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

mobiltelefon

Munkavégzés helye:

Szabadbattyán

Jelentkezés módja:

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, a 'Jelentkezem' gombra kattintva várjuk bemutatkozó motivációs levelét és szakmai önéletrajzát tartalmazó jelentkezését!