
Magyar tulajdonosú, országosan több telephellyel rendelkező vállalkozásunk, szabadbattyáni telephelyére keresi leendő
Menedzser asszisztens
kollégáját/kolléganőjét.
Ha egy dinamikusan fejlődő csapat tagjaként szakmai tudással, tehetséggel és kreativitással értéket szeretne teremteni, várjuk jelentkezését!
Főbb tevékenységek:
- A vállalkozás felsővezetését támogató kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenység
- A felsővezetők munkájának személyi támogatása
- A felsővezetés külső- és belső kapcsolatainak szervezése és koordinálása
- Mindez a mindennapokban jelenti
- a felsővezetés közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítását, szerkesztését, sokszorosítását
- írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítését, megszerkesztését
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelését, nyilvántartását, tárolását
- a felsővezetők tevékenységéhez kapcsolódó határidők egyeztetését, ellenőrzését, nyilvántartását
- a felsővezetői megbeszélések, találkozások egyeztetését, ütemezését, a kapcsolatok koordinálását
- kapcsolattartást a felsővezetés külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival
- gazdálkodással kapcsolatos felsővezetői feladatok támogatását (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezést, szerződések, megbízások előkészítését)
- a felsővezetők személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátását
- korszerű, a vállalatirányítást támogató ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelését
- felsővezetői szintű ügyfélkezelést, ügyfél-tájékoztatást, ügyfélkapcsolatok ápolását
- egyéb, a felsővezetői munkához szükséges asszisztensi feladatok elvégzését
A munkakör betöltőjével szembeni elvárásaink:
- felsőfokú végzettség
- naprakész vezetés-támogató ismeretek
- Microsoft Office irodai programcsomag magas szintű ismerete
- együttműködésre és csapatmunkára való készség
- jó kommunikációs készség
- angol nyelv társalgási szintű ismerete
- B kategóriás vezetői engedély, gépjárművezetési tapasztalat
- precíz, pontos munkavégzés
- terhelhetőség
Előnyt jelent:
- menedzsment-támogató tapasztalat
- projektmenedzsmentet támogató alapismeretek
- további idegen nyelv társalgási szintű ismerete
- vezetői információs- illetve vállalatirányítási rendszerekben való jártasság
- számviteli-pénzügyi alapismeretek
Amit kínálunk:
- csatlakozás egy dinamikusan fejlődő, biztos hátterű cégcsoporthoz
- igényes és változatos feladatok, szakmai fejlődést biztosító környezet
- határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony
- versenyképes jövedelem
- munkába járás támogatása
- céges mobiltelefon
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Személyi asszisztens
Szükséges tapasztalat:
- Nem igényel tapasztalatot
Szükséges végzettség:
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Alapfok/társalgási szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Egyéb juttatások:
mobiltelefon
Munkavégzés helye:
Szabadbattyán
Jelentkezés módja:
Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, a 'Jelentkezem' gombra kattintva várjuk bemutatkozó motivációs levelét és szakmai önéletrajzát tartalmazó jelentkezését!