Kereskedelmi ügyintéző

Főbb feladatok, munkák:

    1. Kapcsolattartás a kereskedő partnerekkel, új szerződések kezelése, export csomagok vámügyintézése elsősorban angol nyelven
    A kiadó számos belföldi és export partnert tudhat magáénak, de vannak olyan fontos területek, amelyeken nem vagyunk jelen (pl. Németország, Nagy-Britannia). A beérkező rendeléseket a raktár kezeli, a számlázás, csomagküldés szintén a raktár feladata. A kereskedelmi asszisztens a már meglevő partnerekkel az új kiadványok, akciók miatt tartja a kapcsolatot, illetve az ő feladata az új partnerekkel való szerződéskötés, a szállítás rendjének kialakítása. Amennyiben egy csomag vámügyintézést igényel, azt szintén a kereskedelmi asszisztens intézi.

    2. Kapcsolattartás a sajtóval, sajtótájékoztatók és egyéb rendezvények (pl. dedikálások) szervezése
    Jelenleg a hazai sajtóval való kapcsolatunk dominál: a jelentősebb szakmai sajtóorgánumok rendszeresen hírt adnak az újdonságainkról. Számos nemzetközi lapnak, folyóiratnak is eljuttatjuk kiadványainkat (ha van, a lap fókuszának megfelelően: pl. a Piano News csak a zongorás felvételeket kapja meg, de pl. a Gramophone mint a világ egyik vezető zenei szaklapja, valamennyi komolyzenei albumunkat megkapja), de a nemzetközi sajtóval való kapcsolattartás erősítése és bővítése mindenképpen cél, tekintettel, arra, hogy a nemzetközi megjelenéseink alacsony számúak.
    Évente kb. 2 sajtótájékoztatót, illetve kb. 4 dedikálást szervezünk: a sajtótájékoztatók helyszíne vagy a kiadó Rottenbiller utcai stúdiója vagy az irodánk melletti auditórium, a dedikálásokat rendszerint a Libri valamelyik üzlethelyiségében tartjuk (a dedikálások rendszerint a hangoskönyvekhez kapcsolódnak). Ezek megszervezése a kereskedelmi asszisztens feladata.
    Régi tervünk a Rottenbiller utcai stúdióban stúdiókoncertek szervezése: egy-egy, a lemezeinken szereplő művész felkérésével kis létszámú (max. 60 fős) koncertek megtartása. A koncepció kialakítása mindenképp a jövő feladata, a kereskedelmi asszisztensre már ebben a fázisban is számítunk, a későbbiekben pedig az ő feladata lesz egy-egy esemény összeállítása, levezénylése.

    3. PR-teendők, hírlevelek, sajtóanyagok írása, kiküldése esetenként angol nyelven
    Hírlevelet valamennyi újdonság megjelenésekor, illetve a kiadványaikat érintő jelentős szakmai elismerések alkalmával küldünk ki a sajtónak és a kereskedelmi partnereknek (mindkettő magyar és angol nyelven is elkészül), illetve a Hungaroton Zeneáruház hírlevelére feliratkozottaknak. Sajtóanyag a fontos megjelenések és a szakmai elismerések alkalmával születik. PR-tevékenységünk ezidáig kevés számú volt, célunk ennek a gyakoribbá tétele. Valamennyi anyag megfogalmazása, fordítása/fordíttatása a kereskedelmi asszisztens feladata.

    4. Kapcsolattartás a művészekkel a kiadványokkal kapcsolatos megjelenésekről
    A kiadó kiadványain szereplő művészek tájékoztatása az egyes sajtótermékekben megjelent kritikákról; általában e-mailen történő továbbítást jelent.

    5. Licenszkezelés és ehhez kapcsolódó szerződések előkészítése, kezelése
    A kiadó katalógusában szereplő hangfelvételek a kiadó engedélyével, meghatározott feltételek és díjfizetés ellenében átadhatók különböző felhasználási módokra (pl. hanglemezen való megjelentetés, filmben való felhasználás, könyvmelléklet, reklám stb.). Az engedélyezés már kialakított árlista alapján történik; a mindkét fél részéről aláírt szerződést követi a számlázás, és a felhasználás díjának beérkezését követően kezdődhet a hangfelvétel felhasználása. A kereskedelmi asszisztens készíti el a szükséges szerződést, követi annak útját a visszaérkezésig és a számlázásig; ha szükséges a hanganyag átadása, az ő feladata ennek eljuttatása a szerződött partner felé.

    6. Hangoskönyves szerződések (művészek, írók, fordítók) előkészítése, kezelése
    A kiadó évente 3 címben maximalizálta a kiadandó hangoskönyveinek számát. A művészek és a produkcióban részt vevő szakemberek felkérése a hangoskönyves felvételeket szervező kolléga feladata, a kereskedelmi asszisztens pedig az egyeztetettek alapján előkészíti a felvételhez szükséges szerződéseket. Amennyiben a mű íróját, fordítóját is szükséges bevenni a szerződéses partnerek közé, úgy az ő megkeresésük, a velük való szerződéskötés, a kézirat beszerzése a kereskedelmi asszisztens feladata.

    7. Újdonságok feltöltése a megfelelő platformokra
    Évente kb. 20 kiadvány készül el és jelenik meg, ezek megjelenését biztosítani kell, jelenleg az alábbi felületeken: Hungaroton Zeneáruház (iTunes Produceren keresztül), Naxos Drop Zone, Libri, Squarespace-oldalak (hangoskönyvek), Naxos Global Logistics

    8. Ügyfélszolgálati levelek, telefonok kezelése
    A főképp a Hungaroton Zeneáruházon vagy telefonon keresztül beérkező kérdések megválaszolása, az esetleges reklamációk (rendelésekkel kapcsolatban, hibás album- vagy trackfeltöltések) kezelése, adott esetben a fejlesztő csapat bevonásával.

    9. Katalóguskezelés
    A kiadó hanganyagainak szükség szerinti (pl. licenszszerződéshez) összegyűjtése, a kiadó munkájához szükséges adatok kezelése, információk (pl. felvételi idők, helyek, előadók, zenei munkatársak) felkutatása, rendszerezése.

    10. Hungaroton Zeneáruház
    Az áruház címlapjának rendszeres frissítése, új kiadványok hirdetései, rendszeres akciók, kiemelések létrehozása, az ehhez szükséges grafikai anyagok elkészíttetése a grafikussal.

    11. Facebook és Instagram kezelése, új tartalmak
    Mindkét felületen 3-3 csatornát hoztunk létre a kiadó 3 fő műfaja szerint: klasszikus zene, popzene, hangoskönyvek. Jelenleg egyik csatorna sem aktív, de kialakításuk, felépítésük, új tartalommal való rendszeres frissítésük a kiadó legfontosabb feladatai közé tartozik. A kereskedelmi asszisztens a tervezés, kialakítás folyamatában kap szerepet, későbbi üzemeltetésük nem az ő napi teendői közé tartozik majd.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés,
  • Alkalmazotti munkaviszony, teljes munkaidős foglalkoztatottság,
  • Folyamatos fejlődési lehetőség,
  • XII. kerületi napfényes iroda.
  • Dolgozói kedvezmény

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1126 Nagy Jenő utca 12.

Egyéb juttatások:

cafeteria

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.