Cégünk, a Kraft FM a hazai épületüzemeltetési piac jelentős szereplője budapesti irodájába keres

Irodavezető

munkatársat

FELADATOK:

  • A beérkező posta kezelése, iktatás, dokumentumok szkennelése, továbbítása a megfelelő munkatársak felé.
  • Vendégek fogadása, tárgyalók foglalása
  • Az ügyvezető asszisztenciájának ellátása
  • Tárgyi eszközök kiadása, bevételezése, ezek nyilvántartása
  • A céges személygépkocsikkal kapcsolatos adminisztráció
  • Egyéb irodavezetői feladatok ellátása

ELVÁRÁSOK:

    2-3 év tapasztalat recepciós vagy asszisztensi munkakörben
    határozott, összeszedett, agilis személyiség, precíz, jó kommunikációs készség

Amit kínálunk:

  • Stabil munkahely egy folyamatosan fejlődő, magyar cégnél
  • Színvonalas munkakörnyezet, tömegközlekedéssel jól megközelíthető helyen
  • Változatos feladatok, fejlődési lehetőség
  • Céges laptop
  • Céges telefon

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Irodavezető
  • Recepciós
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával tud!