-
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18. -
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Banki rendszerekben a finanszírozási tevékenységhez kapcsolódó feladatok ellátása
- Ügyfelek adósminősítéséhez és pénzügyi elemzéséhez adatrögzítés
- Adatgyűjtés webes forrásokból az ügyfelek pénzügyi elemzéséhez
November 18. -
2700 Cegléd, Külső Kátai út 41.
- Teljes munkaidő • Megváltozott munkaképességű • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező számlák regisztrálása, sorszámozása, a bevételezett tételekkel összevezetése, eltérések azonosítása és javítása
- Egyeztetés beszerző kollégákkal, beszállítókkal és a főkönyvi könyveléssel
- Gazdasági események naprakész rögzítése, napi bankkivonatok könyvelése és egyeztetése
Friss -
1138 Budapest, Váci út 140.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- szerződések adatainak kezelése, rögzítése;
- ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése;
Friss -
1012 Budapest, Vérmező útNettó 290e - 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Küldemények átvétele, kezelése, postázás
- Beszerzési feladatok előkészítése, intézése
- Közreműködés az általános adminisztrációs feladatokban
- Iroda működésével kapcsolatos ad hoc feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, beléptetése, tárgyaló előkészítése
Friss -
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda működésével kapcsolatos feladatok koordinálása, és gördülékeny működésének elősegítése
- Kapcsolattartás a központi irodával, társosztályokkal
- Irodai beszerzések intézése
- Az irodában dolgozó kollégák folyamatainak támogatása
- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
Ma 10:04 -
2162 Őrbottyán, Jávor Pál utca 9.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokSzámlázás, beszerzés, ajánlatkészítés és egyéb irodai adminisztrációs munka...
Ma 09:18 -
6100 Kiskunfélegyháza, Szegedi út 77.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Kereskedelmi folyamatok támogatása, napi operatív adminisztráció ellátása
- Teljes körű számlázási adminisztráció (beérkező adatok kezelése, számlák kiállítása, iktatása, postázása/továbbítása)
- Belföldi és export tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés
Tegnap 15:27 -
-
KaposvárNettó 300e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelekkel történő telefonos és személyes egyeztetés az ingyenes padlásfödém szigetelési programról
- Visszahívások kezelése, időpontok egyeztetése
- Adminisztratív feladatok ellátása (adatkezelés, dokumentáció)
- Ügyfélkommunikáció támogatása a padlásfödém szigetelési folyamatban
Tegnap 14:47 -
2730 Albertirsa, Pesti út
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A tálalókonyháink működésének gördülékeny irányítása és ellenőrzése
- Tálalási előírások oktatása és betartatása (esztétikai és mennyiségi szempontból)
- Információáramlás biztosítása a főzőkonyha és a tálalópont között
Tegnap 13:49 -
-
1203 Budapest, Zodony utca 3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kamionok, pótkocsik és egyéb gépjárművek műszaki adatainak, dokumentumainak nyilvántartása (forgalmi, műszaki vizsga, ADR, tachográf kalibráció stb.)
- Műszaki vizsgák, időszakos ellenőrzések és határidők nyomon követése
- Karbantartási és javítási előjegyzések kezelése
Tegnap 12:13 -
3000 Hatvan, Robert Bosch út 14.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevői reklamáció kezelés, vevői többletigények kiszolgálása
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- GPS adatok elemzése, sofőr órák ellenőrzése
- Szállítólevél generálás (adagszám átmozgatás, hiba feltárása, javítása)
- Szállítólevél nyomtatása, feldolgozása, iktatása
- Komissió ellenőrzése
Tegnap 11:25 -
-
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Tegnap 10:02 -
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokWhat awaits you? −Supporting real estate management related back-office administration. −Supporting planning of budget and invest expenditures. −Preparation of ordering goods and services from external service providers, confirmation of delivery. −Administrative tasks, documentation review....
Friss -
Trading back office gyakornok - diákmunka
Hibrid • Budapest XI.Br. 2 200 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Standard és tőzsdei földgáz, áram és kereskedési tevékenység támogatása
- Konfirmációk ellenőrzése, aláíratása, archiválása és nyomon követése
- Napi riportálási folyamat támogatása
- Napi munkavégzéshez tartozó kapcsolattartás a partnerekkel
Ma 10:17 -
HR gyakornok/Általános irodai adminisztrátor - biztosítási és kockázatkezelési területen (diákmunka)
BudapestBr. 2 000 Ft/óra bér
-
Szakmai tréningek
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A tanácsadói csapat támogatása a napi működéshez kapcsolódó adminisztratív feladatokban
- Irodai adminisztráció és általános ügyintézés, háttértámogatás a szakmai projektekhez
- Kapcsolattartás partnerekkel, szolgáltatókkal, valamint a belső csapat tagjaival
Ma 09:53 -
-
Műszaki adminisztrátor
Hibrid • Törökbálint-LS
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- projektadminisztráció elvégzése a projektvezető irányításával
- önkormányzati, hivatali ügyintézések lefolytatása
- a projektvezető és az építésvezető napi munkájának támogatása
- kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal, partnerekkel
November 25.• Előre sorolva 3 órája -
Adminisztrátor
Karcag
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Általános vállalati adminisztrációs feladatok ellátása.
- Vállalati hivatalos levelezés kezelése, iktatása
- Hulladékgazdálkodással kapcsolatos adminisztráció: beszállítások dokumentálása (fizikai és online), kiszállítások dokumentálása (fizikai és online)
- MOHU Partner Portál kezelése
November 04.• Előre sorolva 5 órája -
-
Diákmunkák Sümeg, Zalaegerszeg, Keszthely és Tapolca környékén - Diákmunka
Br. 1 672 - 2 500 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÁruházi munkánk: Árufeltöltő és pénztáros Éttermi kisegítő munka szállodákban Irodai diákmunkák...
Ma 05:22 -
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva 10 órája -
-
Gépjárműbiztosítási ügyintéző német nyelven
Hibrid • Rábahídvég,Szombathely
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német középfok
Főbb feladatok- Meglévő gépjárműlízing szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumok feldolgozása, könyvelése
- Gépjárművek biztosítási eseményeinek kezelése
- Káreseményekhez kapcsolódó számlák teljeskörű vizsgálata
- Lízingszerződésekkel kapcsolatos adatok kezelése
November 10.• Előre sorolva 10 órája -
-
Gépjárműlízing ügyintéző német nyelven
Hibrid • Rábahídvég,Szombathely
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Német középfok
Főbb feladatok- Meglévő gépjárműlízing szolgáltatáshoz kapcsolódó dokumentumok feldolgozása, könyvelése
- Lízingszerződésekkel kapcsolatos adatok kezelése
- Gépjárművek szállításával kapcsolatos logisztikai adminisztrációs feladatok elvégzése
- Kapcsolattartás ügyfelünkkel, illetve partnereivel (elsősorban írásban)
November 10.• Előre sorolva 10 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!