Az Entel Kft.

Irodai asszisztens

pozícióba munkatársat keres.

Azok jelentkezését várjuk, akik komplex, változatos és felelősségteljes feladatokra vágynak kényelmes irodai környezetben. A pozíció precíz és terhelhető kollégát kíván, akinek minden lehetősége adott lesz a kibontakozásra, fejlődésre és innovatív ötleteinek megvalósítására egy fiatalos, nemzetközi növekedés előtt álló csapatban.

A munkakör azonnal betölthető.

Feladatok

  • általános irodai teendők ellátása, ügyintézés, adminisztratív feladatok, számlakezelés, számlázás
  • kapcsolattartás a cégcsoport cégei és partnerei között, belső és külső kollégák munkájának támogatása
  • postázás, futárszolgálattal való eseti kapcsolattartás, beérkező hívások fogadása, iktatás
  • pénzkezelési folyamatok, házipénztár kezelése, elszámolások készítése
  • irodai eszközök kezelése
  • magyar és külföldi vendégek, köztük elsősorban ügyfelek, munkatársak, beszállítók fogadása, illetve megfelelő tájékoztatása, reprezentáció
  • esetenként házon kívüli ügyintézés
  • munkatársak támogatása rendszeres riportok előkészítésében, nyilvántartások vezetése, folyamatok adminisztrációs követése és dokumentálása
  • aktív részvétel ajánlatokhoz, tenderekhez és pályázatokhoz kapcsolódó koordinációs és adminisztratív feladatok ellátásában

Az álláshoz tartozó elvárások:

Technikai kompetenciák (hard skillek)

  • felsőfokú végzettség
  • angol nyelv középszintű ismerete
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • irodai alkalmazások magabiztos ismerete (MS Excel, Word)
  • új számítógépes ismeretek elsajátítási képessége

 

Szociális kompetenciák (soft skillek)

  • kimagasló precizitás és megbízhatóság
  • terhelhetőség, megoldás- és minőségorientált konstruktív szemlélet
  • jó problémamegoldó- és együttműködési készség
  • kiváló kommunikációs- és szervezőkészség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • MS Excel középhaladó szintű ismerete
  • pénzügyi ismeretek, könyvelési/iktatási tapasztalat
  • néhány év munkatapasztalat hasonló munkakörben

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • biztos, hosszú távú munkalehetőség, azonnali munkakezdéssel
  • kihívást jelentő, érdekes, változatos és felelősségteljes feladatok
  • tapasztalati és továbbfejlődési lehetőségek nemzetközi környezetben pénzügyi, értékesítési és marketing területeken
  • fejlődő vállalati háttér
  • kiváló munkakörülmények
  • fiatalos, segítőkész, magasan kvalifikált csapat
  • jó megközelíthetőség, csendes munkakörnyezet

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens
  • Titkárnő, Titkár

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, 1025 Szépvölgyi út 32.

Jelentkezés módja:

  • 3 hónapnál nem régebbi fényképpel ellátott magyar nyelvű önéletrajzzal
  • nettó fizetési igény (konkrét összeg vagy bérsáv) megjelölésével

 

Kiválasztási folyamat:

  • 1. Jelentkezés a Profession. hu oldalon önéletrajzzal és nettó fizetési igény megjelölésével.
  • 2. A jelentkezés után e-mailben megkapott motivációs tesztfeladat eredményének visszaküldése.
  • 3. Kapcsolatfelvétel és interjú.