Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák
123 db találat
Szűrés
-
Partnereink nagy szaktekintélyű fogorvosok és fogászati klinika vezetők a világ minden részéről (US, UK, TY, MA, stb.), akik a világon egyedülálló fogászati szoftverünk iránt érdeklődnek. Munkatársunk feladata a meglévő ügyfeleinkkel való kapcsolattartás, szoftverünk bemutatása a...tegnap 17:13
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkaltegnap 14:04
-
megrendelések feldolgozása szállítási határidők ellenőrzése az ügyfelekkel és a beszállítókkal való kapcsolatok fenntartása és építése dokumentumok előkészítése a könyvelés számára a kibocsátott és a fogadott számlák nyilvántartása bérelszámolás előkészítése az iroda működéséhez...tegnap 11:49
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 14.
-
Napi szintű közreműködés a közszolgáltatást támogató ügyfélszolgálatokkal. Támogatni a szervezetet és annak alvállalkozóit az ügyfelek kiszolgálásában és a közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresésekben. Megválaszolni a kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint...Friss
-
Full coordination of customer support services from order to delivery and billing, including a specific type of customer either flow /or project businesses, which can include multiple product lines and respective sequencing of orders to fulfill external customer project Manages a...ma 00:40
-
Online Range & Availability Coordinator
Legyen az első 5 jelentkező között!2040. Budaörs Kinizsi út 1-3.WHAT THE JOB IS ABOUT: This role is responsible for coordinating the range and collaborating with IT, Operations and Commercial teams to ensure the best availability in stores. In addition, availability issues reported by stores are delegated to this role. Collaborating with OnDe...tegnap 22:30 -
Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon és e-mailen Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel és szállításokkal kapcsolatban Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása Az ügyfélvi...tegnap 22:14
-
Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00tegnap 18:00
-
A közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresések szignálása, kezelése és megválaszolása. A kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkeresések eszkalálása Javaslatokkal támogatni a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet a fejlesztési irányok kialakít...tegnap 17:00
-
ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása tájékoztatás és segítségnyújtás telefonon, e-mailben problémamegoldás, panaszkezelés hibabejelentések feldolgozása napi kapcsolattartás a társosztályokkal napi riportok elkészítése kapcsolattartás partnerekkel...tegnap 14:30
-
Projekt csoport, valamint a Projektvezető műszaki feladatainak elősegítése, napi munkájának asszisztenciája Projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása, átadási dokumentációk, teljesítési igazolások előkészítése Üzleti ajánlatok, áraján...tegnap 14:10
-
Közvetlen kapcsolattartás az ügyfelekkel, meglévő kapcsolatok erősítése és az üzleti forgalom dinamikus növelése Új ügyfélkapcsolatok kiépítése és az üzleti lehetőségek felfedezése Komplex megoldások kidolgozása beleértve a rakománytervezést, menetrendeket és a szállítási módokat...tegnap 14:10
-
Proposal support Preparing submissions for legal directories Organisation and supervision of client facing and internal events (conferences, seminars, team building events, parties, etc.) Ensuring that company brochures are always up-to-date Maintaining up-to-date practice broc...tegnap 14:10
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...tegnap 13:25
-
Be the first point of contact towards stakeholders and represent the Customer and Colleague Engagement Centre Be the owner of the business area related continuous improvement plan Analyse, understand and surface back to the business the drivers of contact and the things that erod...tegnap 11:30
-
Bejelentések fogadása és rögzítése telefonos és írásos csatornákon keresztül egészségügyi ellátás, repatriáció szervezése járművek javításának, vontatásának szervezése taxi, hotel, bérautó szervezés biztosítási ügyintézés, utazási információktegnap 10:55
-
Dutch Speaking Pharmacovigilance Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...tegnap 10:45 -
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 10:30 -
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...tegnap 09:15