Töltöttél már ki biztosítási kárbejelentő nyomtatványt?

A Téged ért káresemény elszámolási folyamatát nyomon követted?

Nem hoz zavarba egy bizonylat alaki-tartalmi vizsgálata?

 

Ha IGEN, akkor gyere hozzánk dolgozni és mutasd meg, hogy TE ebben jó Vagy :)

A magas szintű professzionális segítségnyújtó (assistance) szolgáltatásokat biztosító, a Generali cégcsoporthoz tartozó, 5 x Business Superbrands díjas Europ Assistance Magyarország Kft. kárelszámolási-kárrendezési csapatába az alábbi munkakörbe keres kollégát:

Claim manager

Lehetséges feladatok:

  • Beérkező kárigények (e-mailen, postán, faxon) feldolgozása, kezelése, elbírálása
  • Bejövő számlák feldolgozása, validálása
  • Napi szintű kapcsolattartás a megbízókkal, partnerekkel
  • Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelően
  • Telefonos tájékoztatás adása ügyfeleknek folyamatban lévő ügyekben

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kommunikáció képes angol nyelvhasználat
  • Megbízható, precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (excel, word, outlook)
  • Eredményközpontú, rendszerszintű gondolkodás
  • Határidők betartása, önálló döntési készség
  • Jó problémamegoldó és együttműködési készség

Előnyt jelent:

  • Pénzügyi ismeretek
  • Call Center, ügyfélszolgálati, biztosítói területen szerzett munkatapasztalat 
  • Román és/vagy szerb nyelvtudás

A Europ Assistance az alábbiakat biztosítja:

  • Aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér
  • Bejelentett munkaviszony, hosszú távú munkalehetőség
  • Egyedülálló szakmai fejlődési lehetőség (pl.: továbbképzések, tréningek)
  • Rugalmas munkarend, home office lehetőség
  • Teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások (pl: Cafeteria)
  • Rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Hazautazási támogatás
  • Belső ajánlás díjazás fejében
  • Céges rendezvények (születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek; stb.)
  • Egészségmegőrző szolgáltatások:
    • Ingyenes irodai masszázs
    • Céges konditerem használata
    • Heti gyümölcsnap
    • Céges,egészségügyi alapellátásokra vonatkozó magánbiztosítás
    • All You Can Move rekreációs kártya igénybevételének lehetősége

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest 1134, Dévai utca 26-28.

Jelentkezés módja

A fentiek alapján, ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a szakmai pályázatodat magyar és angol nyelven a „Jelentkezem” gombon keresztül.

Új adatkezelési rendelkezések!

Fontos számunkra személyes adatai védelme, ezért szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy módosult a felhasználókra vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató és a Munkáltatói Adatkezelési Tájékoztató , melyekben rögzítettük az újonnan bevezetésre kerülő chat beszélgetés és a hirdetői visszahívás kérés funkció adatkezelési feltételeit. Frissítettük továbbá az adatfeldolgozó partnerek listáját, amely új együttműködések révén a profession.hu szolgáltatásainak és működésének hatékonyságát kívánjuk növelni.