A hazai tulajdonú, több mint 30 éve sikeresen működő épületgépészeti, fürdőszoba és
építőanyag kis- és nagykereskedelmi vállalat szombathelyi Építőanyag Kereskedése keresi új munkatársát

Beszerzési asszisztens

munkakörbe

    Szereted, ha a napjaid mozgalmasak? Sikerként éled meg, ha bíznak adminisztrációs és szervezési ügyességedben? Fontos számodra, hogy minőségi munkát adj ki a kezedből?
    Ha így van, Téged keresünk!
     

FŐ FELADATAID LESZNEK:

  • a Beszerző napi munkájának adminisztratív és szakmai támogatása;
  • a területhez és munkakörhöz tartozó feladatok nyilvántartási rendszerének kialakítása, önálló vezetése;
  • folyamatos kapcsolattartás, kommunikáció a beszállítóinkkal és partnereinkkel
  • adatok begyűjtése, szerződések adminisztratív kezelése;
  • reklamációk kezelése, ügyfélkapcsolatok ápolása;
  • egyeztetés a partnerekkel, beszállítókkal és vevőkkel;
  • az üzletág rendeléseinek kezelése, integrált rendszerben történő rögzítése;
  • tárgyalások/egyeztetések és találkozók adminisztrációs előkészítése, prezentációk és statisztikák, termék kommunikációk, szakmai anyagok elkészítése;
  • a vezetők által kiadott feladatok és az azokhoz kapcsolódó határidők figyelése, nyomon követése;
  • a kollégák támogatása a megfogalmazott célok és kiadott feladatok határidőben és megfelelő minőségben történő teljesítésében;
  • a pozícióhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása.
  • cikktörzs karbantartás (új termékek felvitele, árak vezetői utasításra történő módosítása, árak figyelése)

AMIT NYÚJTUNK:

  • kiváló munkakörülmények
  • fiatalos, dinamikus csapat, jó munkahelyi légkör, támogató vezetőség
  • stabil munkahely, dinamikusan fejlődő vállalati környezet
  • hozzáértő, szakavatott csapat
  • folyamatos szakmai kihívásokat és fejlődési lehetőség
  • versenyképes fizetés
  • bejárás támogatás
  • céges mobiltelefon
  • kötött munkaidő H-P 7:00-16:00 (1 óra szünetet tartalmaz)
  • szabad hétvégék

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

  • középfokú (preferáltan logisztikai, gazdasági) végzettség
  • minimum 2-3 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
  • magas szintű számítógépes (MS Office Word és erős Excel) ismeret
  • önállóság, megbízhatóság
  • precíz munkavégzés
  • kiváló kommunikációs, problémamegoldó- és szervező készség
  • a munka iránti elkötelezettség
  • együttműködés, csapatszellemű hozzáállás

ELŐNYT JELENT:

  • kommunikációs angol és/vagy német nyelvismeret

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Anyaggazdálkodás, Beszerzés
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Szombathely

Jelentkezés módja:

Fényképes szakmai önéletrajzod és motivációs leveled a bérigény megjelölésével várjuk.